En weer door!quote:Hertog Jan was een gulle en goedlachse vorst die graag in het gezelschap van eenvoudige lieden genoot van spijs en drank. Na de Slag bij Woeringen zou hij een groot overwinningsfeest voor zijn leger hebben gehouden, met heel veel bier. Om zijn soldaten toe te spreken ging hij zitten boven op een stapel biervaten.
Ik zit al in m'n pyjama en ik wil rustig Dirt kijken. Dus nee, sorryquote:
Die hebben Heineken op de matsweek. Nou. Gematst hoor.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:24 schreef mcDavid het volgende:
hehe eindelijk soort van droog!
*naar C1000 gaat
quote:Op woensdag 16 januari 2008 08:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Die hebben Heineken op de matsweek. Nou. Gematst hoor.
quote:
Ik stel me niet aan. Ik heb smaak.quote:
Buikgriep, kotsen, 40 gr koorts en reeskak.quote:
Volgens mij ga ik daar ook aan geloven.quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:29 schreef Misstique het volgende:
Buikgriep, kotsen, 40 gr koorts en reeskak..
Ochquote:Op woensdag 16 januari 2008 13:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
Buikgriep, kotsen, 40 gr koorts en reeskak..
Ik wil ook.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:42 schreef Blight het volgende:
Ik heb baby Hertog Jannetjes..
[afbeelding]
Zie het verschil!
Ik wist niet dat hertog jan zichzelf voortplant?quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:42 schreef Blight het volgende:
Ik heb baby Hertog Jannetjes..
[afbeelding]
Zie het verschil!
Ik ook. Maar na de eerste vier kan het je echt niet meer schelen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik stel me niet aan. Ik heb smaak.
Wat hij zegt. Heineken is prima bier voor een avondje comazuipen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:56 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik ook. Maar na de eerste vier kan het je echt niet meer schelen.
Dat kan met Bavaria ook. Kan ik je vertellenquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:14 schreef mcDavid het volgende:
Wat hij zegt. Heineken is prima bier voor een avondje comazuipen.
Ik hoop het niet voor je, de buikkrampen voelen aan als weeën.quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Volgens mij ga ik daar ook aan geloven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |