Hehehe, hoe het internet je leven overhoop kan gooien, door DaD.quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
www.barafranca.com.
De invloed daarvan is vele malen groter geweest. Helaas, I might add.
Vrouwelijke Nerdsquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:55 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Heb jij een online textbased spel gespeeld? Je bent een nerdie
quote:
Ik heb nog niet de kans gehad, die tofheid aan den lijve te ondervinden...quote:
Maar als Q. het zegt...quote:
Quasi...quote:
Nog niet. Helaas...quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:05 schreef Grulez het volgende:
Ist al bijna lente...?
Nog 64 dagen hé!quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:05 schreef Grulez het volgende:
Ist al bijna lente...?
Jaquote:
Dat ik wel veel dingen achter de schermen deed maar geen rechten had.quote:
Tijdens het surfen de FP tegengekomen en na een tijdje maar eens geregistreerd. Eerst kwam ik nog niet op het forum, maar omdat ik de FP wat saai vond, ben ik de andere dingen van Fok! eens gaan verkennen en sindsdien zit ik dus ook op het forum.quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:16 schreef ChipsZak. het volgende:
Waar kent iedereen hier eigs Fok! van?
Vrouwen moeten ook geen rechtenquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat ik wel veel dingen achter de schermen deed maar geen rechten had..
quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:12 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Vrouwen moeten hebben ook geen rechten
Dat is het net niet hequote:Op donderdag 17 januari 2008 16:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat ik wel veel dingen achter de schermen deed maar geen rechten had..
Oh, er waren genoeg vrouwen met rechten hoor, maar aangezien exvriendjelief crewmanager was, en neukte met zo'n beetje alle dames met ook crewrechten, was het niet zo handig om mij die rechten (en dus toegang tot speciale irc-channels en zo) ook te geven, hè.quote:
Van dezelfde persoon, die je een kutkloon noemdequote:Op donderdag 17 januari 2008 16:09 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ja
Wie is die betrouwbare bron dan?
Ahnee, kwam je er op die manier achter@?!?!?!quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, er waren genoeg vrouwen met rechten hoor, maar aangezien exvriendjelief crewmanager was, en neukte met zo'n beetje alle dames met ook crewrechten, was het niet zo handig om mij die rechten (en dus toegang tot speciale irc-channels en zo) ook te geven, hè.
Vrouwen op Fok! zijn altijd nerdsquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:07 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hehehe, hoe het internet je leven overhoop kan gooien, door DaD.
[..]
Vrouwelijke Nerds.[..]
! Stille wateren... Diepe gronden
.
Ik ben een keer gaan kijken, op een plek bij Roden, maar hij was al wegquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:20 schreef MaxMark het volgende:
Heuj, die heb ik ook nog eens gehad, de Fok!stok
Nee hoor, ik kwam er via msn achter.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:16 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ahnee, kwam je er op die manier achter@?!?!?!
DAt is nog erger dan gedumpt worden met een POST-IT.
Ik heb de 3e stok zelfs 2 keer gehadquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:20 schreef MaxMark het volgende:
Heuj, die heb ik ook nog eens gehad, de Fok!stok
Zoiets heb ik ook al een keer gehad. Heb ik TARA een keer voor niets laten fietsen, terwijl ik op dat moment al weer terug wasquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:23 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik ben een keer gaan kijken, op een plek bij Roden, maar hij was al weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |