Anderhalf uur file op de A7, wat was daar gebeurd?quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:29 schreef maok het volgende:
Net anderhalf uur te laat op m'n werk door een file op de A7
quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:32 schreef Lyssa het volgende:
Zo... ik zit vandaag van nu tot 17.00 op de faculteit ben ik bang
gave film is datquote:Op donderdag 17 januari 2008 08:56 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Canterbury Tales van Geoffrey Chaucer. De film A Knight's Tale is losjes op de Knight's Tale gebasseerd. Maareh, is er niet een samenvatting te vinden op internet ofzo?
Ik heb zelf nooit het origineel gelezen
Ik zat hier om half 10, en het zal ook wel een uur of 5 worden, als ik de hoeveelheid teksten zie die ik nog moet lezen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:32 schreef Lyssa het volgende:
Zo... ik zit vandaag van nu tot 17.00 op de faculteit ben ik bang
Aantal auto's op elkaar, een collega reed pecies naast die auto's toen het gebeurde maar kon alles net ontwijken, er stond een auto stil op de uitvoegstrook zonder lichten (en het was donker en mistig en geen lantarenpalen) en toen wilde er een auto uitvoegen en die zag de auto niet staan. Toen ik er langs kwamen stonder er nog 3 kapotte auto's, die ene die van achter was aangereden was nog maar de helft zo langs als oorspronkelijk. Volgens mijn collega waren er nog meer auto's bij betrokken.quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:55 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Anderhalf uur file op de A7, wat was daar gebeurd?
Komt me bekend voor van een ander forumquote:Op woensdag 16 januari 2008 18:38 schreef Mr.Jorn. het volgende:
hallo!
Ik heb het met mijn aardrijkskunde po over de busbaan in hoogkerk en het geplande transferium daarbij. Zou iemand mij kunnen vertellen wanneer de plannen zijn ontstaan over de busbaan?
Alvast bedankt!
Wat hebje dan uitgehaald?quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:24 schreef Jo0Lz het volgende:
Omg. Ik merk het nu al, aan m'n reactievermogen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |