Welk deel begrijp je niet, Kaheempje?quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:13 schreef KaheemSaid het volgende:
Deviltje, wat bedoel je?
Ganz geiler beat.quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:14 schreef De-oneven-2 het volgende:
Om er alvast een beetje in te komen:
Goed.
Goed fout.
Enige snap ik, is een pré ook, maar snogresistentie ofzo?quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Welk deel begrijp je niet, Kaheempje?
Nou, resistentie betekent zeg maar weerbaarheid, dat je er tegen kunt, in dit geval dus tegen snoggen, en snoggen is zeg maar zoenen en voelen en zo, want Do2 en ik zien elkaar dus een hele week niet dan, en na een tequila of 5 kan het zomaar ineens gebeuren dat hij me midden in een kroeg probeert uit te kleden. Maar daar willen we dus geen gezeur over.quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:20 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Enige snap ik, is een pré ook, maar snogresistentie ofzo?
hm, ga de dag er na al naar een release party in utrechtquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lieve medegroningers, en ook lieve niet-in-Groningen-wonenden-maar-desondanks-gelukkig-toch-gezellig-meepostenden,
Het leek Do2 en mij leuk om naar een 90's party in Simplon te gaan, zaterdag over een week, ook wel 26 januari, omdat dat nog een periode is waar we allebei nostalgisch over kunnen doen, al was ik in 1990 vijf en hij veertien en reikte mijn muziekkennis nog niet veel verder dan Glory Days van Bruce en de zijne zich al flink aan het ontwikkelen was, evenals kennis op vele andere gebieden, anyway, de vraag was dus eigenlijk, van ons allebei, Do2 en ik dus, of er mensen, al dan niet woonachtig in Groningen, zijn, die het leuk lijkt om mee te gaan, volgende week zaterdag, 26 januari, naar de 90's party in Simplon. Kaartjes kosten vijf euro en zijn te verkrijgen bij Plato en de Jongens van Hemmes en het begint om 11 uur, 's avonds uiteraard. Iemand?
Heel veel liefs en kusjes,
DevilsAndDust
Sex en public moest ik ook maar weer eens gaan doen, veel te lang geleden.quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nou, resistentie betekent zeg maar weerbaarheid, dat je er tegen kunt, in dit geval dus tegen snoggen, en snoggen is zeg maar zoenen en voelen en zo, want Do2 en ik zien elkaar dus een hele week niet dan, en na een tequila of 5 kan het zomaar ineens gebeuren dat hij me midden in een kroeg probeert uit te kleden. Maar daar willen we dus geen gezeur over..
het duurt een uur maar dan heb je ook watquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:56 schreef Susi het volgende:
moi !
Is het wat of is het vooral ehh nederlands?quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:19 schreef Lyssa het volgende:
Zo.. net van 18.30 tot 24.00 in de bios gezeten.. lang leve het biosabbo
Moordwijven en Alles is Liefde gezien.. was vanwege de sneak TBS gisteren maar even into de Nederlandse film
Moordwijven was geniaal, zo foutquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:24 schreef Grulez het volgende:
[..]
Is het wat of is het vooral ehh nederlands?
Dan zet ik moordwijven even in de download en dan delete ik Alles is liefde ffquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:44 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Moordwijven was geniaal, zo foutAlles is liefde vond ik walgelijk voorspelbaar en TBS was ook niet helemaal mijn ding.. en mja, het blijft gewoon meh nederlands
Wat hij zegt.quote:Op donderdag 17 januari 2008 08:14 schreef De-oneven-2 het volgende:
M'gn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |