Ik vind dubbele rotondes ansich niet eng.quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:29 schreef maok het volgende:
gaat het over die dubbele rotondes? Als je die eng vindt moet je niet naar harderwijk.
Ik ben weer vrij, op naar Grunn...
Ja, dat weet ik! Die hebben we samen ook nog wel eens genomen toch?quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die in Nijmegen is idioot jaMaar DaD weet waar ik het over heb
Ik vind m ook niet eng hoor
Die hebben we samen heerlijk genomen inderdaadquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik! Die hebben we samen ook nog wel eens genomen toch?
Zeiden ze dat in Antwerpen?quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die hebben we samen heerlijk genomen inderdaad![]()
![]()
Mar goed, rotondes nemen was met de Visa weer leuker natuurlijk... En ik zal nu ookgeneopmerkingen meer krijgenin de trant van "Allez zeg bent u DAAR mee vanuit olland gekomen? "
Op rondje polen-tsjechie na het mooiste ritje van 2007quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zeiden ze dat in Antwerpen?. Na onze rit waarbij de onderdelen in het rond vlogen, met het water aan onze voeten, maar wél onder het genot van Henriëttes.
.
Dat vind ik leuk om te horen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Op rondje polen-tsjechie na het mooiste ritje van 2007
Het was dequote:Op woensdag 16 januari 2008 17:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat vind ik leuk om te horen.
En de PI is compleet op de gok want ik zie alleen vierkantjes.
das mooi kut danquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:48 schreef teigan het volgende:
de suikerunie gaat dicht hoorde ik net...
halvering van de stank dus..
Hej Teiganquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:48 schreef teigan het volgende:
de suikerunie gaat dicht hoorde ik net...
halvering van de stank dus..
Ohquote:
Het 'shared space' project van wijlen Hans Monderman. Wie kent 'm niet.quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:29 schreef Peterselieman het volgende:
Die enkele rotonde ergens in het centrum waar geen verkeersborden bij staan
Verkeersfilosoof.quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:08 schreef JDude het volgende:
[..]
Het 'shared space' project van wijlen Hans Monderman. Wie kent 'm niet.
dat was al bekend.. de suikerindustrie had nog een beschermde status in NL, nu is het volledig geprivatiseerd waardoor de oostblok landen ook hier heen komen met veel goedkopere suikerquote:Op woensdag 16 januari 2008 18:00 schreef maok het volgende:
[..]
Hej Teigan![]()
Ook al, nog maar pas geleden is er een suikerfabriek in het zuiden van het land gesloten, gaat zeker niet zo goed in de suiker industrie.
wel dat ze een andere invulling ervoor zochten, niet dat hij nu per direct gesloten is...quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:16 schreef Crack_david het volgende:
[..]
dat was al bekend.. de suikerindustrie had nog een beschermde status in NL, nu is het volledig geprivatiseerd waardoor de oostblok landen ook hier heen komen met veel goedkopere suiker
Oh?quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Do2 is kwaad op me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |