Alsof het iets uitmaakt wat wij ervan vinden.quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
...maar het is wel zo eerlijk om het even te melden hè?.
Je kent me veel te goed.quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:58 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Alsof het iets uitmaakt wat wij ervan vinden.
Je meldt het toch wel.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:20 schreef Bob. het volgende:
Hoi, als ik hier voor 5 uur nog iets post: graag me een schop onder m'n kont geven.
Vandaag ga ik studeren.
Doet me herinneren aan de keer dat ik een 5 had voor een vak wat ik nog helemaal niet had gehad en pas later in mijn studie aan bod kwamquote:Op woensdag 16 januari 2008 09:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb een 6 op een vak wat ik helemaal niet heb gedaan.. Op zich kan ik de punten wel gebruiken, maar het is wel zo eerlijk om het even te melden hè?
.
Bij die van TVnoord was ik anders wel mooi sneller op de hoogte.quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:11 schreef JH87 het volgende:
De repo van 't Grunnens Laid die ik met m'n klasgenootje heb gemaakt is veel leuker van die van TV Noord, puh.
Hopelijk steek je er nog iets van opquote:Op woensdag 16 januari 2008 10:20 schreef Bob. het volgende:
Hoi, als ik hier voor 5 uur nog iets post: graag me een schop onder m'n kont geven.
Vandaag ga ik studeren.
He, dat klinkt niet vriendelijk!quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hopelijk steek je er nog iets van op
* Peterselieman wil helemaal geen schop hoeven gevenquote:Op woensdag 16 januari 2008 10:20 schreef Bob. het volgende:
Dit is één of andere AVV, zegt me helemaal niets. Moet ik straks ook nog de onderwijsadministratie gaan zoeken, geloof niet dat ik daar ooit, in mijn 3,5 jaar durende carrière als studente hier, ben geweest.quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Doet me herinneren aan de keer dat ik een 5 had voor een vak wat ik nog helemaal niet had gehad en pas later in mijn studie aan bod kwam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |