op de gebruiksaanwijzing staat dat ik er azijn in moet doen (om te ontkalken) en dat heb ik met koud water gedaan omdat dat volgens de gebruiksaanwijzing zo moet. Maar wame azijn kan dus geen kwaad, gaat waarschijnlijk wel stinken, is ook met koffieapparaten zo.quote:
Water met soda en dan de waterkoker aanzetten, paar keer laten koken en dan even laten inweken.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:37 schreef Lienekien het volgende:
Een pannetje dat is aangekoekt na melk koken krijg je schoon met water en soda. Dat is mijn tip.
Paar scheppen soda, water erbij, even opwarmen en zo een nachtje laten staan. Ik denk dat je daarna de bodem zo schoon hebt met een borstel.
wat had je gedacht dan, dat jij hele andere resultaten zou boeken?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:31 schreef vraagje_22 het volgende:
Vraagje aan de topicstarter
Ik heb vandaag precies hetzelfde gedaan en heb ook precies dezelfde resultaten geboekt:
Soda en aluminium gaan niet samen, dus als er iets van aluminium in je waterkoker zit: NIET DOEN. Ik denk dat je met een goede scheut azijn met wat water een heel eind komt. Gewoon apparaat aanzetten en na het koken nog laten weken.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:58 schreef RobinOok het volgende:
Ik zou ook gaan voor de soda. Water tot de rand, schep soda en dan een paar keer aan de kook brengen. Misschien nog met een afwasborstel erin raggen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |