Je moet de relaties tussen de mensen kennen en de mensen zelf, mocht je de humor ervan inzien. Dan nog is het de vraag of het JOUW humor isquote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:01 schreef _GdR_ het volgende:
ik heb the office nog niet vaak gezien. Maar die keren dat ik het zag vond ik het zo gruwelijk slecht.
is dat omdat ik toevallig 3 of 4x een slecte episode gezien hebt of vind ik de 'humor' gewoon ruk?
Nu kijk ik heel wat comedy's, maar deze ken ik niet. Moet je daar digitale tv voor hebben of iets wat te downloaden is?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:15 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Curb your Enthusiasm
Dat verdient deze serie ook wel, vooral Brad Garrett (speelt de broer van Raymond) is very very very funny!!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:57 schreef Dennis1969 het volgende:
en een eervolle vermelding voor Everybody Loves Raymond
Is een serie van en met Larry David, een van de schrijvers van Seinfeld, en dat is goed te merken. Lijkt ook een beetje op The Office omdat de situaties vaak zo ontzettend pijnlijk zijn.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:48 schreef skyrebel het volgende:
[..]
Nu kijk ik heel wat comedy's, maar deze ken ik niet. Moet je daar digitale tv voor hebben of iets wat te downloaden is?
Waarom mensen The Office US verkiezen boven het orgineel snap ik ook niet. Al is die voor een rip-off best aardig.
Thx. Klinkt de moeite waard, zal eens checken of ik er iets van kan vinden.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:16 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Is een serie van en met Larry David, een van de schrijvers van Seinfeld, en dat is goed te merken. Lijkt ook een beetje op The Office omdat de situaties vaak zo ontzettend pijnlijk zijn.
quote:
Smaken verschillen zeggen we maar. Moet wel toegeven dat het een serie is die leuker wordt naarmate je hem volgt. Maar ook dit geldt niet voor iedereen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:49 schreef _GdR_ het volgende:
[..]echt hoe kansloos wil je t hebben.
zelfden zo'n foute serie gezien.
Dan is 'till death ook een aanrader, draait volledig om Brad Garettquote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:02 schreef skyrebel het volgende:
[..]
Dat verdient deze serie ook wel, vooral Brad Garrett (speelt de broer van Raymond) is very very very funny!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |