Prachtigquote:
quote:
Ik herkende de tekst als een liedje van 'Natalie'quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:21 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ultravox!!
Alleen deden die het geloof ik dansend?
[..]
Je kan altijd de buren helpen het huis rechtop te houden ...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:42 schreef Soempie het volgende:
Nu ik heb besloten vanavond niet te gaan leren weet ik niet wat ik dan moet doen.![]()
Fok!kenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:42 schreef Soempie het volgende:
Nu ik heb besloten vanavond niet te gaan leren weet ik niet wat ik dan moet doen.![]()
Wat dan?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:20 schreef TradeMarkie het volgende:
En even een briefje gestuurd naar de quest omdat er een grote fout staat in een artikel
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Volgens mij heb ik LaBla's hyve gevonden
Nee, misschien wel te weinigquote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
en niet eens teveel gezopen?
Ja, ik heb half Groningen al gebeld. Ze zijn allemaal aan het leren.quote:
Er staat een uitleg in over hoe duikapparatuur werkt. Daar schrijven ze dat er zuurstof in de flessen zit, terwijl er toch echt gewoon samengeperste lucht inzit. Zuurstof is zelfs dodelijk op diepte, dus daar heb ik ze even op gewezenquote:
ja, dat doen ze.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, ik heb half Groningen al gebeld. Ze zijn allemaal aan het leren.
Belachelijk.quote:
stomme fout dan inderdaad.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:25 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Er staat een uitleg in over hoe duikapparatuur werkt. Daar schrijven ze dat er zuurstof in de flessen zit, terwijl er toch echt gewoon samengeperste lucht inzit. Zuurstof is zelfs dodelijk op diepte, dus daar heb ik ze even op gewezen![]()
Ik had van een populair wetenschappelijk magazine iets meer verwacht
Maarre, vertel eens over die trouwplannen.quote:
WAAAATTT gaat LB trouwen??????quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maarre, vertel eens over die trouwplannen.
Die zijn er nog niet hoor!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maarre, vertel eens over die trouwplannen.
Ik moet de quest nog lezen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:34 schreef TradeMarkie het volgende:
Weten jullie trouwens waarom het vrijheidsbeeld een vrouw is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |