abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 oktober 1999 @ 11:32:00 #1
954 ReBa
Als ik het niet dacht
pi_209047
Wij zijn fanpage van de week geworden van Veronica. Omdat er nu veel en veel meer bezoekers komen op onze hompage hebben wij een button gemaakt tegen de bestorming op 18 november a.s. De site kunt u hier vinden.http://home.kabelfoon.nl/~reba/bart/bestorming.html

Ik ben toch zeker sinterklaas niet!

pi_209048
leuk voor jullie zeg...ben ook tegen trouwens.
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
  woensdag 27 oktober 1999 @ 11:40:00 #3
976 John S.
Oud, maar fit
pi_209049
Een button tegen de bestorming..nou dat zal wel helpen denk ik...
Komt tijd, komt hoofdpijn...
pi_209050
Goh, wat enig voor jullie! Site van de week van V. wees er trots op. Dat jullie gewoon collaboreren met V en er nog trots op zijn ook. Ik vond het juist jammer dat het leger niet met een Leopard door die muur heen kwam zetten voor Bart. Als je het hebt over verzetjes voor de bewoners is dit tenminste leuk. niet een of andere zieke button op een door V gesponsorde pagina.

Bovendien wat heb je hier te zoeken als je vrolijk op die andere pagina site van de week kunt spelen?

Stel niets uit tot morgen, wat je ook kunt uitstellen tot overmorgen!

woensdag 27 oktober 1999 @ 11:43:00 #5
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_209051
Lekker verdraagzaam Robinson!
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  woensdag 27 oktober 1999 @ 12:17:00 #6
861 eesmaster
The damm bitch left !
pi_209052
Ik denk dat jullie knop weinig zal uitmaken !!. Als het hier om een studentenverenigingen
gaat valt er denk ik weinig aan te doen.
Onderling zijn er dan waarschijnlijk al competities over wie het eerste over of door de muur is. Als men met 500 man tegelijk die
muur bestormt dan blijft denk ik niemand staan. Nadeel is dat relschoppers inmiddels ook op de hoogte zijn en smullen om dit soort akties.
En gevaarlijk ?, leert de historie ons niet dat de gedupeerden altijd dubbel gedupeerd worden. kijk bijv. naar een inbreker die aangevallen wordt. Het slachtoffer is a: zijn spullen kwijt en b: wordt hij nog is aangeklaagt voor mishandeling. Als Voo geweld
gaat gebruiken dan is het denk ik snel afgelopen met het BB Huis. Wat je hier wel aan kunt doen ?, flinke partij ME inzetten , echter heb ik vernomen dat de politie Almere alles niet echt serieus neemt.
Dus afwachten maar.

Ex CorpsBal

The Guru is present

woensdag 27 oktober 1999 @ 12:37:00 #7
1033 Dr.Love
Newbie sinds 1991
pi_209053
Hey Eesmaster, het wordt inderdaad heel eng…

Stel dat er werkelijk 1300 dolende zielen op 18 november naar Almere gaan. Een verzameling van volgezopen corpsballen, doorgeslikte voetbalsupporters en andere loslopende weirdo's ontmoeten elkaar op een tochtig industrie-terrein…

De Seceurop heeft wel 10 man extra meegenomen, de politie van Almere 'wacht de situatie af', Veronica schuift per definitie alle verantwoordelijkheid van zich af.

Dat wordt knokken! Buiten het terrein, waar voornoemde randdebielen elkaar te lijf gaan, vallen al wat slachtoffers. Zodra er een paar agressievelingen het hek hebben doorgeknipt loopt iedereen door het huis, sloopt alles wat los en vast zit, bewoners worden afgevoerd en lopen (al dan niet terecht) trauma's op.

Lokale en regionale tv is erbij, Hart van Nederland ook wel waarschijnlijk. Als iets als een rode lap op een stier werkt…

Ik vrees met grote vrezen, want een oplossing heb ik ook niet.

Bemint eer ge bezint
  woensdag 27 oktober 1999 @ 16:52:00 #8
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_209054
Lijkt me juist wel cool als er weer eens iets gebeurt in het huis. Zo saai als het nu aan het worden is...Uit pure ellende gister de tv maar afgezet. Een bestorming met flink veel bloed zou mijn interess weer kunnen wekken
  woensdag 27 oktober 1999 @ 18:34:00 #9
874 magic
Leest veel Post weinig
pi_209055
Ik ben ook tegen de bestorming,
met een man of 20 "echte Mannen" (sorry dames) moeten we toch makkelijk 1300 van die studentenwatjes tegen kunnen houden...
Ik nomineer mezelf alvast als een van de 20,
laat ze maar komen, de minste tegenstand zal ze doen afdruipen als warm kaarsvet......
I can accept failure, everybody fails at something, I can't accept not trying

woensdag 27 oktober 1999 @ 18:46:00 #10
553 BAF
Dein gesicht ist mir egal ..
pi_209056

Ik denk dat het bestormen van die studio ernaast leuker is .. vooral op een donderdagavond
pi_209057
Als je gewoon ( ) naakt voor het hek zet durft, laat staan wil, iemand erin
  woensdag 27 oktober 1999 @ 19:36:00 #12
374 beelzebub
master of disaster
pi_209058
Als puntje bij paaltje komt, is er volgens mij geen hond. Zitten ze lekker bij mams thuis op een bestorming te wachten die er mooi niet komt
pi_209059
Wat dacht je ervan als er een stuk of 15 a 20 'hondjes'vrij lopen tussen de hekken?? Grote jongen die daar nog doorheen komt. Lekker happen in armpjes en beentjes
Die jongen van mij zou daar nou eens heel graag naar toe gaan.
  donderdag 28 oktober 1999 @ 05:13:00 #14
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_209060
quote:
op 10-28-1999 om 12:30 AM schreef skipper het volgende:
(bla bla ..)Lekker happen in armpjes en beentjes(bla bla...)

Goeie Skipper,

Hummie als je dit leest: We wilen krokodillen tussen de hekken, of wurgslangen. Affijn, laat je zieke geest de vrije loop en verzin iets wreeds.

Dit is jouw kans om om Nederland te ontdoen van 1800 klootzakken.

Oh ja. Graag ook 1 zeehondje erbij omde bal terug te koppen voor R + W.

Haalt gelijk bij rechter.
  donderdag 28 oktober 1999 @ 05:24:00 #15
1259 Panther
Ik Ben Niet Aardig!
pi_209061
Schrikdraad werkt nog altijd het beste.
Mooi kansje voor de Rotterdamse politie om te oefenen voor het WK overigens.
Is het geen afegsloten terrein, dat BB-veld? Volgens mij komt er geen hond.

Voor de goed orde: ben tegen.

Groowwwl!

donderdag 28 oktober 1999 @ 05:30:00 #16
1259 Panther
Ik Ben Niet Aardig!
pi_209062
Joh, zet wat standjes voor "Kruisraketten nee", "macriobiotisch voedsel van de toekomst" en "wordt nu lid van de AA" neer en er komt geen student meer opdagen.
Verder gratis drank verstrekken in Maarn. Wedden dat dat lukt?

De enigen die er op 18 nov nog zullen zijn, zijn een paar reporters van de Nieuwe Revu die hoopten op ranzige plaatje, en in plaats daarvan hun eerste couc-cous-pasteitje proberen, argwanend gadegeslagen door het scharrelvee van het BB-huis.

Intussen loopt Rolf verdwaast rond tussen de standjes, zoekend naar zijn dealer, die natuurlijk intussen in Maarn de hooligans aan het voorzien is. STRAK!!

Groowwwl!

pi_209063
Een vos binnenlaten in de tuin
.
  donderdag 28 oktober 1999 @ 05:31:00 #18
1259 Panther
Ik Ben Niet Aardig!
pi_209064
verdwaasd?
Ben helemaal zenuwachtig geworden van het spellingtopic!!
Groowwwl!

donderdag 28 oktober 1999 @ 15:10:00 #19
735 U.P.
Wat nou Newbie?
pi_209065
Ik ben voor de bestorming, laat dat duidelijk zijn. Tegen de tijd dat de bestorming gaat plaats vinden, is er niets meer aan dat hele big brother gebeuren....
Het wordt de redding van het programma...
need i say more...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')