abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 januari 2008 @ 09:14:54 #26
53151 T42
Pinball Wizard
pi_56066326
niet lid
omdat ik em 9 van de 10 zelf weer kan maken (10e keer is hij dan wel echt stuk dat anwb ook niks ermee kan) zijn ook auto's van 30+

en heelveel km maak ik niet.
heb in 5 jaar maar 2x pech gehad, een ongeluk en motor brand en die auto rijd nu nog

enne tis zo veel spannender om ver weg te rijden

woensdag 16 januari 2008 @ 09:55:42 #27
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_56066969
Ik ben misschien een jaar of 5 lid.
Voordeel vind ik dat je meerdere auto's op 1 lidmaatschap kunt hebben.
Ik heb totnutoe nog nooit langs de weg gestaan.
1 keer wilde een 20 jaar oude bak na de winterstop niet starten, ook niet na acculaden/andere accu.
Wegenwachtmeneer gebeld. Die is er toen 1,5 uur mee bezig geweest voordat hij het opgaf. Bleek later een breuk in de Motronicprintplaat te zitten; dus dat was idd. een moelijke.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  woensdag 16 januari 2008 @ 14:42:33 #28
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_56073836
Ook volledig lidmaatschap. Ik heb ze gelukkig nog nooit nodig gehad. We rijden nog wel eens in het buitenland en eigenlijk ben ik daarom lid. Als je daar wat gebeurd is het altijd wel makkelijk als je kan terugvallen op de ANWB.

Verder maak ik ook nog wel veel gebruik van de ANWB winkel. Heb sinds dit jaar ook de auto en boot verzekering via de ANWB lopen en dat scheelde een behoorlijke berg geld en dat ondanks dat ik voor mijn auto al een collectieve verzekering had. Verder koop ik er ook mijn digitale waterkaarten en als we met de auto naar het buitenland gaan ook altijd nog even een gratis wegenkaart ondanks dat we Tom Tom hebben (ook via korting bij de ANWB) altijd makkelijk om de papieren versie ook bij je te hebben als Tom ermee ophoudt.
pi_56144220
Ik heb ook een abbo, alleen voor NL geloof ik. Twee keer nodig gehad, allebei de keren vlak nadat ik een 'nieuwe' auto had gekocht; eerste keer dynamo kapot, zodat ik op de A28 reed met twee waxinelichtjes als koplampen, de tweede keer een lege tank omdat de benzinemeter verkeerd om aangesloten was, ofzo, de meter stond in ieder geval helemaal naar rechts.

De hulp bestond de eerste keer uit wat stroom voor de accu zodat ik nog thuis kon komen en gesleept worden naar de Esso, 500 meter verderop . Maar het rijdt wel lekkerder, zeker als je in een auto van 10 jaar oud rijdt.
No Dukes of Hazzard in the classroom
pi_56145121
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 23:38 schreef Berkery het volgende:
Ik heb ook een abbo, alleen voor NL geloof ik. Twee keer nodig gehad, allebei de keren vlak nadat ik een 'nieuwe' auto had gekocht; eerste keer dynamo kapot, zodat ik op de A28 reed met twee waxinelichtjes als koplampen, de tweede keer een lege tank omdat de benzinemeter verkeerd om aangesloten was, ofzo, de meter stond in ieder geval helemaal naar rechts.

De hulp bestond de eerste keer uit wat stroom voor de accu zodat ik nog thuis kon komen en gesleept worden naar de Esso, 500 meter verderop . Maar het rijdt wel lekkerder, zeker als je in een auto van 10 jaar oud rijdt.
In dat geval... mijn karretje wordt dit jaar 11, dus geheel onverstandig zal het inderdaad niet zijn... .
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 00:32:28 #31
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_56145511
Hmmm ik zou misschien in aanmerking kunnen komen voor de jongeren korting, maar....de auto waar ik dagelijks inrijdt staat op naam van me oma (en zij rijdt er niet meer in). Kan ik dan de ANWB korting vergeten of hoe zit dat?

Ja ik heb de algemene voorwaarden doorgenomen, maar aangezien ik half leesblind ben, wordt ik daar niet bepaald wijs uit
Drugs are good mkay?
pi_56145812
Route mobiel
pi_56146189
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 00:48 schreef -Paul- het volgende:
Route mobiel
Zelf zit ik te overwegen om lid te worden bij een wegenwacht.
Wat is je ervaring met Route Mobiel?
History can't change the past, the future can.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 01:15:07 #34
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_56146269
Geen lid, 'anwb-ish'-service via verzekering!
Don't come closer, I might hurt you
pi_56147213
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 00:32 schreef Party_P het volgende:
Hmmm ik zou misschien in aanmerking kunnen komen voor de jongeren korting, maar....de auto waar ik dagelijks inrijdt staat op naam van me oma (en zij rijdt er niet meer in). Kan ik dan de ANWB korting vergeten of hoe zit dat?

Ja ik heb de algemene voorwaarden doorgenomen, maar aangezien ik half leesblind ben, wordt ik daar niet bepaald wijs uit
Naar mijn weten sluit je een wegenwachtservice af voor jou als persoon, niet voor een specifieke auto De jongerenkorting is zodat ze makkelijker klanten kunnen werven; als jij als jongere lid wordt dan blijf je ook wel lid (gaan zij vanuit) en betaal je over een paar jaar het volle pond (wat nog altijd redelijk is). En jongeren zullen natuurlijk sneller lid moeten worden, omdat ze in oudere auto's rijden over het algemeen en ze ook minder uit te geven hebben voor als er wel iets misgaat. Je sluit zoiets af als rijbewijsbezitter, niet als autobezitter

(Althans, ik kan me niets herinneren dat ik wat in moest vullen over mijn auto.)
  zaterdag 19 januari 2008 @ 10:11:56 #36
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_56148795
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 01:10 schreef Burner2000 het volgende:

[..]

Zelf zit ik te overwegen om lid te worden bij een wegenwacht.
Wat is je ervaring met Route Mobiel?
Daar zijn al eerder topic's over geopend.
in het algemeen wat minder positief dan de Wegenwacht. Maar ik denk dat je voor jezelf moet kijken wat het handigst is. Zo vaak gebruik je het toch niet als het goed is.

http://zoeken.fok.nl/index.php?q=routemobiel&match=&ts=&sort=rel&type=alle&van=&tot=
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 19 januari 2008 @ 10:13:33 #37
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_56148810
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 02:39 schreef Dingest het volgende:

[..]

Naar mijn weten sluit je een wegenwachtservice af voor jou als persoon, niet voor een specifieke auto De jongerenkorting is zodat ze makkelijker klanten kunnen werven; als jij als jongere lid wordt dan blijf je ook wel lid (gaan zij vanuit) en betaal je over een paar jaar het volle pond (wat nog altijd redelijk is). En jongeren zullen natuurlijk sneller lid moeten worden, omdat ze in oudere auto's rijden over het algemeen en ze ook minder uit te geven hebben voor als er wel iets misgaat. Je sluit zoiets af als rijbewijsbezitter, niet als autobezitter

(Althans, ik kan me niets herinneren dat ik wat in moest vullen over mijn auto.)
je kenteken staat genoteerd bij de ANWB, daar word ook naar gevraagd, en dat is ook de auto die geholpen is, tenminste dat werd mij verteld
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  zaterdag 19 januari 2008 @ 10:19:51 #38
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_56148866
Dacht het niet.
Ik heb 2 auto's. Geen van beide staat bij de ANWB genoteerd. Het is geloof ik wel zo dat je binnen 1 jaar niet met meer dan x verschillende auto's/kentekens wordt geholpen.
Heb een tijdje geleden een hele duidelijke vergelijkingstabel gezien; maar die kan ik niet meer terugvinden.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 19 januari 2008 @ 10:25:52 #39
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_56148943
quote:
Rechthebbende
De persoon die Wegenwacht® Woonplaats
Service of Wegenwacht® Nederland Service
afneemt. De services van de Wegenwacht®
zijn persoonsgebonden. De naam van de
rechthebbende staat vermeld op de ANWB
Lidmaatschapskaart.

Wie heeft recht op service van
de Wegenwacht?
7.1 Iedere rechthebbende op de services van de
Wegenwacht heeft als bestuurder van een
motorvoertuig recht op hulp bij pech onder
de voorwaarde dat:
a. het motorvoertuig dat de rechthebbende bestuurt
eigendom is van de rechthebbende
; óf
b. het betreffende motorvoertuig door de rechthebbende
wordt gebruikt op grond van een
lease-overeenkomst, bruikleenovereenkomst
of een huurovereenkomst.
7.2 Als de rechthebbende aan zijn partner of een
volgens het bevolkingsregister inwonend
kind toestemming geeft zijn motorvoertuig
te gebruiken, kan de rechthebbende het recht
op service van de Wegenwacht tijdelijk aan
hem of haar overdragen (hierna te noemen
de gemachtigde partner/het gemachtigde
kind). Het recht op service van de Wegenwacht
kan niet aan anderen worden overgedragen.
De/het gemachtigde partner/kind
heeft in dat geval, gedurende de periode van
de tijdelijke overdracht, voor het motorvoertuig
van de rechthebbende recht op hulp
onder de volgende voorwaarden:
a. het kenteken van het motorvoertuig dat
wordt bestuurd door de gemachtigde partner/
het gemachtigde kind moet op naam
zijn gesteld van de rechthebbende; én
b. de gemachtigde partner/het gemachtigde
kind moet op de plaats en op het moment
dat hulp wordt ingeroepen, de geldige lidmaatschapskaart
en het geldige kentekenbewijs
van het motorvoertuig, beide op naam
van de rechthebbende, kunnen tonen;
c voor de gemachtigde partner/het gemachtigde
kind gelden bij het inroepen van en het
recht op service van de Wegenwacht dezelfde
verplichtingen en voorwaarden als die welke
gelden voor de rechthebbende, voorzover
hiervan in de voorwaarden niet uitdrukkelijk
wordt afgeweken. Het gemachtigde kind
heeft geen recht op vervangend vervoer bestaande
uit een vervangend motorvoertuig.
Het is persoonsgebonden, maar er word wel naar je kenteken gevraagd bij het inroepen van hulp
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  zaterdag 19 januari 2008 @ 10:31:04 #40
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_56149003
Je hebt gelijk.
Ik ging uit van een kentekenhouder en Wegenwachtlid met meerdere auto's
De vraag was, lees ik nu, over de situatoe als een NIET-kentekenhouder maar wel WW-lid, wordt geholpen
  zaterdag 19 januari 2008 @ 12:25:58 #41
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_56150809
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 10:31 schreef Hyperdude het volgende:
Je hebt gelijk.
Ik ging uit van een kentekenhouder en Wegenwachtlid met meerdere auto's
De vraag was, lees ik nu, over de situatoe als een NIET-kentekenhouder maar wel WW-lid, wordt geholpen
Dat vraag ik me dus ook af. De auto waar ik in rijdt staat officieel op naam van me oma. Ik heb altijd alle papieren bij mij, dus zodra ik de wegenwacht nodig zou hebben, kan ik de papieren van de auto tonen, terwijl het eigenlijk niet mijn auto is. Wordt ik dan alsnog geholpen?

Sorry, maar ik ben nou eenmalig niet goed in lezen
Drugs are good mkay?
pi_56151007
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 12:25 schreef Party_P het volgende:

[..]

Dat vraag ik me dus ook af. De auto waar ik in rijdt staat officieel op naam van me oma. Ik heb altijd alle papieren bij mij, dus zodra ik de wegenwacht nodig zou hebben, kan ik de papieren van de auto tonen, terwijl het eigenlijk niet mijn auto is. Wordt ik dan alsnog geholpen?

Ik ben zelf altijd geholpen en dan maakte het niet uit of ik met mijn eigen auto was of met de auto van iemand anders.
pi_56151443
Geen lid.

Als er problemen zijn los ik het zelf wel op op een of andere manier.
7 jaar geen 80 euro betalen kan ik het prima zelf oplossen.

Banden wisselen en dat soort geneuzel kan ik zelf wel.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 13:55:06 #44
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_56152381
quote:

[..]

Ja dus.
pi_56155994
Ik ben eigenlijk geen lid, maar vroeg me af, als ik midden op de snelweg een motor opblaas ofzo, heb ik dan een officiele bergingsdienst nodig of kan ik de auto ook gewoon op een autotrailer zetten?
pi_56156895
quote:

[..]

chillz he de verzekering oplichten
pi_56158447
ik ben ook lid bij ze
ik rij een wat oudere auto, dus ook wat meer kans op pech. Ik heb de nederland/europa dekking. geen woonplaatsservice dus.
pi_56159561
Geen lid, heb VW mobiliteits garantie.
V10
pi_56161427
Geen lid. Ik heb m'n huidige auto (BMW 316i E30) net een week. Daarvoor had ik een VW Polo 6N met mobiliteitsgarantie. Zolang ik geen problemen heb met m'n hok vind ik het best. Ik ben geen monteur, maar ik ben handig genoeg om de meeste probleempjes zelf op te lossen.
Echte elektriciėns gebruiken geen jokari.
pi_56162020
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 20:11 schreef Ridocar het volgende:
Geen lid. Ik heb m'n huidige auto (BMW 316i E30) net een week. Daarvoor had ik een VW Polo 6N met mobiliteitsgarantie. Zolang ik geen problemen heb met m'n hok vind ik het best. Ik ben geen monteur, maar ik ben handig genoeg om de meeste probleempjes zelf op te lossen.
Precies. Beetje op internet zoeken, vraagbaak erbij. Lukt allemaal wel met wat tijd als ie voor de deur staat. Maar ben je ook handig genoeg om het langs de snelweg te doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')