Debuggenquote:Op maandag 16 juni 2008 16:36 schreef Cageon het volgende:
[..]
debuggen vind ik toch echt wat anders.
Errors zijn easy.
187 'unknown' errors op een project van 1,3mln coderegels, ja lekkerquote:Op maandag 16 juni 2008 16:36 schreef Cageon het volgende:
[..]
debuggen vind ik toch echt wat anders.
Errors zijn easy.
Hij weet dat er errors zijn, maar niet wat voor errors?quote:Op maandag 16 juni 2008 16:40 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
187 'unknown' errors op een project van 1,3mln coderegels, ja lekker
Hij weet wel wat voor error het is, een heel algemene, maar niet in wat voor bestand en op welke regelquote:Op maandag 16 juni 2008 16:42 schreef JortK het volgende:
[..]
Hij weet dat er errors zijn, maar niet wat voor errors?
Heb ik overwogen. Maar ik vind het voordeel van REST tov SOAP niet zo groot eigenlijk. REST is me wat academisch. SOAP is een goed gedefinieerde en breed geaccepteerde standaard, en daarvan weet ik ook zeker dat een aantal aansluitende partijen er zonder problemen mee kunnen aansluiten omdat ze nu ook al SOAP gebruiken. En met mooie perl modules zoals SOAP::Lite zorgt het er ook voor dat ik het wiel niet opnieuw hoef uit te vinden.quote:Op maandag 16 juni 2008 22:27 schreef CraZaay het volgende:
Waarom SOAP en geen REST?
Waar zit jij in het ST Lab?quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:51 schreef CrustyClown het volgende:
Zoals ik al eerder vermeld had ben ik momenteel bezig met het afronden van mijn Master. Mijn Master Thesis zal bestaan uit het creeeren van een GUI toolkit voor haskell. Deze zal gebasseerd zijn op Fudgets/WxHaskell (WX algemeen) en eventueel andere paketten. en ipv WX als interactie met het OS zal er gebruik worden gemaakt van Flash...
Ik wil echter ook een lijstje met belangrijke aspecten waaraan mijn nieuwe GUI toolkit zal gaan voldoen. Ik dacht miss hebben jullie hier nog wat ideeen over? Ik heb expres geen lijstje gepost met daarin de eisen die ik tot nu toe heb, aangezien ik wil weten waar jullie mee aan komen als ik nog geen van mijn eisen 'openbaar' maak...
Dus wat voor eisen stellen jullie aan een nieuwe GUI toolkit voor je favo taal??
zie het als een compliment, denk ik dan.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:13 schreef Farenji het volgende:
Debuggen.
Nare rotbugs oplossen in code die ik niet eens zelf heb geschreven. En dan ook nog bugs waarvan die *&^&^%*& collega zei: "kan jij deze oppakken, ik kom er niet uit."
Haha een mede Utrecht'er. Ik ziet niet in het ST lab, lekker thuis johquote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:44 schreef Visitor.Q het volgende:
Ik bouw een numeriek model van convectie-diffusie fenomenen en omdat ik dit wil visualiseren, moet ik bestanden in het vtk formaat neerzetten. En mijn data precies goed wegschrijven, is nog een klus gebleken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |