quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:54 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Sorry, maar vooral die linkse van Braaien is heel slap. Echt een kneus,
De RATquote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:56 schreef Copycat het volgende:
Het enige waar Brian écht in uitblinkt is zelfoverschatting. En daar blinkt ie dan ook ontzettend in uit.
er was wel een echt ziekenhuisafspraak een maand geleden waar ze te laat voor was.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:08 schreef Rotterdammert het volgende:
lieke naar ziekenhuis voor zogenaamde allergie
ongelooflijk hoe vaak ze daar naar de tandarts, dokter etc. gaan.
Bij nader inzien valt het idd mee, hij moest zeker even warm draaien. Maar feit is dat je ze mijlenver aan ziet komen. Zijn coördinatie aan de linkerkant blijft wat achter. Zijn lowkicks zijn rechts ook niet slecht, maar links is het nogal minder. Hans is in ieder geval iemand waar je op het gebied van kickboxen veel van kan leren.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:11 schreef T-lex het volgende:
[..]
"Heel slap" is wel wat overdreven...![]()
je moet er nog steeds niet te vaak tegenaan lopen.
Mijn linker is ook lang niet zo goed als m'n rechter...
Ik vind ze gezellig samenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:11 schreef diedirk het volgende:
Omdat Huub niemand meer had die hem nog moet, hebben ze maar een nieuwe Claire eringestopt die alles wat Huub zegt slikt voor zoete koek.
Alle verhalen die "stoere" Huub al heeft meegamaakt komen weer naar voren.....
Enn uiteraard komnt hij overal als goede naar boven.
Saai , maar hoogstwaarschijnlijk weer erg goed voor zijn populariteit.
ze zijn leuk samen, he?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:11 schreef diedirk het volgende:
Omdat Huub niemand meer had die hem nog moet, hebben ze maar een nieuwe Claire eringestopt die alles wat Huub zegt slikt voor zoete koek.
Alle verhalen die "stoere" Huub al heeft meegamaakt komen weer naar voren.....
Enn uiteraard komnt hij overal als goede naar boven.
Saai , maar hoogstwaarschijnlijk weer erg goed voor zijn populariteit.
Lijkt wel een varkenspootquote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:25 schreef miesy het volgende:
[ afbeelding ]
lieke haar been na de 6 tegen 2 incident..
Vertel je ons nu nog wat jij vannacht zag op de streams mbt die arme Claire en vuige Huub?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:20 schreef diedirk het volgende:
Kunnen we eigenlijk stellen dat ondanks alle media aandacht de single van Lammetje thee luc nog niet eens de top 100 heeft gehaald?
Kan Get your pimp on van Double L nergens terug vinden......
Ja Dirk! Hoe zit het met die klauwen van Huub? Kom op man, we wachten met spanning.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:20 schreef diedirk het volgende:
Kunnen we eigenlijk stellen dat ondanks alle media aandacht de single van Lammetje thee luc nog niet eens de top 100 heeft gehaald?
Kan Get your pimp on van Double L nergens terug vinden......
Bedoelde dat ik het nogal raar vind om zomaar zonder aan meisje te vragen bij haar in bed te slapen..quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:40 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Ja Dirk! Hoe zit het met die klauwen van Huub? Kom op man, we wachten met spanning.
Had je vannacht beter op moeten letten, Claire heeft het wel degelijk gevraagd en ze lagen met hun vieren in dat bed.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:46 schreef diedirk het volgende:
[..]
Bedoelde dat ik het nogal raar vind om zomaar zonder aan meisje te vragen bij haar in bed te slapen..
Beetje misbruik maken van de situatie
Want hij heeft haar vannacht alle hoeken van het matras laten zien?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:46 schreef diedirk het volgende:
Bedoelde dat ik het nogal raar vind om zomaar zonder aan meisje te vragen bij haar in bed te slapen..
Ah joh, dat was maar een spelletje. Vond ze écht niet erg, dat hoort erbij.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:25 schreef miesy het volgende:
[ afbeelding ]
lieke haar been na de 6 tegen 2 incident..
Whahwhhahaa, had hij de ruimte niet eens voor en ik zag dat Claire tegen Huub aan ging liggen, dus geen idee waar het misbruik is, die vent lult gewoon en moet wat te zeiken hebben mijn indruk. Doet hij trouwens op alle fora, overal plaatst hij het zelfde.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Want hij heeft haar vannacht alle hoeken van het matras laten zien?
die vliegtuigjes zal ze dan ook wel een lachertje hebben gevondenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Ah joh, dat was maar een spelletje. Vond ze écht niet erg, dat hoort erbij.![]()
Dat snappen de streamers ook wel.
Oké bedankt voor het antwoord. Ik moet nu naar mijn werk en had het niet kunnen verkroppen als ik morgen het antwoord pas zou weten.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:46 schreef diedirk het volgende:
[..]
Tja jammer om te znne dat sommige meisjes zo weinig eigen waarde hebbenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:09 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Oké bedankt voor het antwoord. Ik moet nu naar mijn werk en had het niet kunnen verkroppen als ik morgen het antwoord pas zou weten.![]()
Maareh, viel wel mee he? Volgens mij had Claire Huub maar wat graag willen misbruiken hoor...
Wederom a load of bullcrap.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:10 schreef diedirk het volgende:
Tja jammer om te znne dat sommige meisjes zo weinig eigen waarde hebben
nou, vergeleken bij de andere vrouwelijke bewoners doet ze het tot nu toe nog goed hoor.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:10 schreef diedirk het volgende:
[..]
Tja jammer om te znne dat sommige meisjes zo weinig eigen waarde hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |