wil nog even ophelderen dat Claire zelf aan Huub vroeg of hij erbij kwam liggen, dus ik denk dat ze het niet erg vond om in de klauwen van Huub te liggenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist, wat heeft Huub gedaan bij Claire vannacht?
Volgens mij hadden ze gewoon lol met z'n allen.
Wat mij betreft rot ie op naar de Antillen om de minderbedeelden te helpen, opzouten met die gast.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:23 schreef dieenebart het volgende:
Het moe nie gekker worde... Die gozer moet flink afkicken in een blijf-van-mijn-wijf-huis.
Geef die gozer een pil (van Brion).
Diedirk is zo trots op zijn geschreven stukjes dat hij op alle fora dezelfde zinnetjes post.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:28 schreef KimiK het volgende:
[..]
wil nog even ophelderen dat Claire zelf aan Huub vroeg of hij erbij kwam liggen, dus ik denk dat ze het niet erg vond om in de klauwen van Huub te liggen
quote:Op [target=http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=2605027#2605027]dinsdag 15 januari 2008 @ 11:26[/target] schreef sjakies77 het volgende:
Treurig om te zieh hoe domme , jonge en naieve Claire vannacht in de klauwe van Huub viel en niks durfde te zeggen of te doen tegen hem.
Ze brengt trouwens ook wel erg weinig in...zelfde casting als Deniks?
Wie???quote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat mij betreft rot ie op naar de Antillen om de minderbedeelden te helpen, opzouten met die gast.
Skattie, het is de Pil van Drion.
Voor het spel. Ik wil voor het echie, maar neehee, ik word weer blij gemaakt met een dooie mug!quote:
hey!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor het spel. Ik wil voor het echie, maar neehee, ik word weer blij gemaakt met een dooie mug!
Gaan we nu allemaal Briantilliaans praten?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:47 schreef Copycat het volgende:
Voor het spel. Ik wil voor het echie, maar neehee, ik word weer blij gemaakt met een dooie mug!
ze wilde niet dat de krant gelezen werd, terwijl er gegeten werd of zoiets... (val er net in, dus kweet ut niet precies)quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:49 schreef avonne het volgende:
Palma had de krant verstopt om de miljonairs in het gareel te krijgen?
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:50 schreef beequeen het volgende:
Gaan we nu allemaal Briantilliaans praten?
Sorry, maar vooral die linkse van Braaien is heel slap. Echt een kneus, zou graag met hem sparrenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:50 schreef T-lex het volgende:
Kunnen ze Mikey even aan de zuurstof leggen...anders hebben we straks geen zwerver meer.![]()
Hij doet wel goed z'n best.![]()
Brian slaat erg explosief(lees:snel) en ook krachtig...ziet er goed uit.
Als mensen (je vriendin, familie en redactie) steeds zeggen dat je geweldig bent, ga je het op een gegeven moment geloven.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:56 schreef Copycat het volgende:
Het enige waar Brian écht in uitblinkt is zelfoverschatting. En daar blinkt ie dan ook ontzettend in uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |