Ik denk dat alles wat alleskunner Brian probeert te hoog gegrepen is, zeker als het met muziek te maken heeft.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:26 schreef T-lex het volgende:
Ik durf hem wel aan..."ik denk dat de para brodder een beetje een te zwaar onderwerp heeft gekozen voor z'n 2e liedje ooit"
Sterker nog, het ligt aan de scharnieren volgens broertje Ken.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:43 schreef STAP01 het volgende:
Gaat dit over de gebroken deur? Dat hij uiteindelijk de schuld krijgt?! Dat terwijl het Amanda haar schuld was!!!!? Of toch Huub's schuld?!
Welk nummer gaat ie 'coveren'?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:53 schreef Scandalous het volgende:
Wat een mooie raps hier![]()
En wat zielig dat Brian gewoon een bestaand liedje na gaat maken(wat overigens ook al een kutnummer is)
Ik dacht dat je een grapje maakte over Beauty Parlor Wisdom maar het is echt waar.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:51 schreef Copycat het volgende:
Ik heb thuis een prachtig boekje, genaamd Taxi Driver's Wisdom met allerlei quotes van taxichauffeurs uit New York. Sommige uitspraken zijn prachtig, bijna filosofisch, maar een groot deel is ontzettend simpel en lachwekkend.
Brian moet dus maar taxichauffeur worden in NY. Mag ie Amanda meenemen, want inmiddels is er een tweede boekje uit, getiteld Beauty Parlor Wisdom.
Ik maak nooit grapjes!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:56 schreef beequeen het volgende:
Ik dacht dat je een grapje maakte over Beauty Parlor Wisdom maar het is echt waar.
Hans Nijman was van 13 december tot 6 januari in Braziliequote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:04 schreef T-lex het volgende:
Maar zag net Brian voorbij schuiven in een sportoutfit...komt Hans kickbox training geven?
Zie ook Mikey erbij lopen als een piraat, gaat tie ook meedoen?![]()
anyone?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niemand weet waar je het nu precies over hebt, dus zou je kunnen uitleggen wat Huub deed met zijn klauwen?
Nou ik heb geen streams maar uit de cos begreep ik dat hij eerst naar 'je bent niet alleen' luisterde van ... Kempiquote:
Ik zag 'm op VOL onder zijn nick daar hetzelfde posten en verder niets, dus ik verwacht niets van 'm en lees voortaan maar over 'm heen.quote:
Breken en alleenstaande moeders? Dat wordt minimaal een Edison, misschien wel een Grammy!quote:12:40 - Wie wil Brian breken?
Luc en Brian hebben zo vaak naar de uitverkoren track geluisterd, dat het nu tijd is voor de tekst. “Je wilt me breken…”, rappen de twee. De laatste tonen van het nummer schallen door de ruimte. “Whaaa!”, roept Brian verrukt. De Miljonair is dolblij met zijn nieuwe single. Luc geeft hem een boks en lacht zijn tanden bloot. De rapper is zichtbaar trots op zijn pupil. Het Nederlandse publiek kan zich opmaken voor Brian!
Brian wil naar buiten , de wijken in, op schoolpleinen met alleenstaande moeders pratenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:01 schreef riri het volgende:
Brian zit met zijn Oedipuscomplex
De rap opdragen aan alleenstaande moeders is een soort uiting daarvan
Kempi, onze trotsquote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:09 schreef Scandalous het volgende:
Nou ik heb geen streams maar uit de cos begreep ik dat hij eerst naar 'je bent niet alleen' luisterde van ... Kempi? wat ook zo'n draak is over alleenstaande smatjes.
omgquote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:14 schreef beequeen het volgende:
Brian zegt tegen José dat hij het liefst naar buiten wil om inspiratie op te doen voor zijn nummer over alleenstaande moeders, bij de bushalte enzo, kijken naar alleenstaande moeders.( Brian ziet dat nl direct)
Is Kempi soms familie van Brian, je zou het bijna denken. Hier een gedeelte uit een rap van Kempi.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:13 schreef Copycat het volgende:
Kempi, onze trots.
Amanda wilde een tijd terug toch in een clip met Kempi? Coincidence? I think not ...
quote:"Mama weet, d'r criminele zoon komt uit de goot
Papa was er nie voor me en mama was te broke
En niemand gaf geen moer om deze kleine neger
M'n liefde voor muziek en m'n liefde voor paper
Hielden me staande in de dagen van nood
Zat zes keer in jilla maar m'n hoofd die blijft omhoog"
Kempi – Als Ju Mij Was
Het moe nie gekker worde... Die gozer moet flink afkicken in een blijf-van-mijn-wijf-huis.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:14 schreef beequeen het volgende:
Brian zegt tegen José dat hij het liefst naar buiten wil om inspiratie op te doen voor zijn nummer over alleenstaande moeders, bij de bushalte enzo, kijken naar alleenstaande moeders.( Brian ziet dat nl direct)
Oooh, net een hamster met iets lekkers zo, weet iemand wanneer de hechtingen er uit mogen en dat arme beest verlost gaat worden van die trechter?quote:
http://www.lyricsdownload.com/thc-je-bent-niet-alleen-lyrics.htmlquote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:09 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Nou ik heb geen streams maar uit de cos begreep ik dat hij eerst naar 'je bent niet alleen' luisterde van ... Kempi? wat ook zo'n draak is over alleenstaande smatjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |