Op dinsdag 15 januari 2008 02:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:[..]
Ok, relaxte posting. Even van mijn kant uit. Ik heb het vaker gezegd, ik ken je niet als persoon, ik beoordeel je op wat je doet. En ja, dan schiet ik af en toe uit m'n slof, klopt!
Omdat ik denk dat je af en toe de plank flink mis slaat en omdat ik vind dat je je af en toe laat leiden door mensen die je persoonlijk aardig vind en mensen die je van nature wantrouwt. Bij die laatste groep zou je misschien af en toe gewoon kunnen vragen wat ze nu precies bedoelen als je een tekst leest.Ook nu vul je in dat je aan mij "Bruggenbouw" inbreng twijfelt. Moet je zelf weten, ik kan je het geloof niet schenken, maar ik weet wel wat mijn intentie is.
Ik loop niet weg van Fok, ik blijf hier posten, ook in de SC. Ik vind het op dit moment wel leuker aan de andere kant, omdat ik daar minder op eieren hoef te lopen en gewoon kan zeggen wat ik denk, zonder dat er een moderator mij zeer zeer kritisch zit te volgen zoals jij dat mij hier wel doet en dan ook nog neigt om bij sommigen een oogje dicht te knijpen en bij een geringe aanleiding de door jouw kritisch gevolgden wel op de vingers tikt.
Ook nu weer, ik moet mijn lul buiten het raam hangen, ik hoor daar niets over van je. En nogmaals, ik lig er niet wakker van, maar je geeft die ruimte om dat te zeggen wel beperkt aan mensen die jij mag.
Ook je aanvangszin, "Misschien is het beter om het hier een tijdje met rust te laten", daarin maak jij direct keuzes voor wie je hier liever wel of niet ziet. Ik ga daar echt niet in mee, integendeel. Ik voel mij vrij om ook hier te posten.
En dat ik vanavond na veulen hier kwam, dat staat los van veulen en ook weer niet. Ik lees de antwoorden op veulen en denk "Laat ik het nog eens een keer proberen, 't moet toch kunnen,met z'n allen in één SC". Maar daar heb jij ook een verantwoordelijkheid in. Als bijna iedereen wegloopt, dan mag je toch ook wel eens in de spiegel gaan kijken en jezelf afvragen "WTF is hier nu precies aan de hand".
Jij hoeft mij niet te mogen, zoals ik jouw moderatorschap niet echt kan waarderen.
Lobasca mag mij een geile oetlul vinden die op zoek is naar KUT, ik vind haar weer een emo puinhoopje
Disana mag ik een sneaky motherfucker vinden, zij mag mij een achterbakse eikel vinden.
Ondanks dat, moet je wel gewoon in staat zijn om niet te blijven hangen in je zuurgraad....
Amen....