En jij hebt al gegeten?quote:
Ja, ik heb al gegeten Bongquote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En jij hebt al gegeten?
Ik iig wel
En lekker gegeten?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:23 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, ik heb al gegeten Bong![]()
http://www.youtube.com/watch?v=BkyRd5QNshs
Denk dat iedereen nu wel terugkomt, bij zo'n muziekje kun je toch niet wegblijven?
Vanwege eventuele hoofdpijn Bong?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En lekker gegeten?![]()
Ik heb flash helaas geblokt dus geen muziek voor mij![]()
Neehoor niet vanwege de hoofdpijn, ik gebruik youtube/flash bijna nooit en het vreet teveel geheugen dus heb ik het daarom uitgeschakeldquote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:28 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Vanwege eventuele hoofdpijn Bong?
Of hou je niet zo van muziek? Dit had je denk ik wel leuk gevonden, is een muziekje wat blijft hangen, je raakt het de eerste dagen niet kwijt, vraag dat maar aan de Buuf
O, dus het neemt veel geheugen, krijg je dan die melding van een tekort aan virtueel geheugen, of gaat dat weer ergens anders over? Dat heb ik namelijk weleens.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Neehoor niet vanwege de hoofdpijn, ik gebruik youtube/flash bijna nooit en het vreet teveel geheugen dus heb ik het daarom uitgeschakeld![]()
Nee dat nietquote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:39 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
O, dus het neemt veel geheugen, krijg je dan die melding van een tekort aan virtueel geheugen, of gaat dat weer ergens anders over? Dat heb ik namelijk weleens.
Van ads an sich heb ik geen last hoor en het is gelukkig maar een kleine moeite om Flash even in te schakelen bij een filmpje oidquote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zet flash gewoon aan en neem een fatsoenlijke adblocker.
Dat zat er aan te komen Pietjequote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
De AEX heeft een flinke knauw gekregen zeg, damn.
lalalalaa, lalalalaaaaaaaa, and i would walk....quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:28 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Vanwege eventuele hoofdpijn Bong?
Of hou je niet zo van muziek? Dit had je denk ik wel leuk gevonden, is een muziekje wat blijft hangen, je raakt het de eerste dagen niet kwijt, vraag dat maar aan de Buuf
House kijken, en de nieuwe Prison Breakquote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:19 schreef BONG4002 het volgende:
Hebben sommige nog wilde plannen vanavond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |