Dan kan ik iedere rit 12 a 13 minuten wat anders doen - ook leuk! :pquote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jij schrijft voor ons allemaal mee? Gelukkig is het geen 10 km.
Komt nog dus, na Kuipers.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:36 schreef Wilskracht het volgende:
We gaan niet dweilen
Toch niet, dus voor Kuipersquote:
Het was meer een hint dat het nogal overdreven is om 32e rangs-tijden te gaan posten (terwijl het gewoon in beeld komt).quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:43 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Dan kan ik iedere rit 12 a 13 minuten wat anders doen - ook leuk! :p
Kwam niet aan dus...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het was meer een hint dat het nogal overdreven is om 32e rangs-tijden te gaan posten (terwijl het gewoon in beeld komt).
Eh ja, hoor je mij dat ontkennen? Door mij gequote poster vergelijkt Elgersma met Wennemars, ik geef aan dat die vergelijking niet relevant is. Sowieso niet, want Elgersma staat hier en Wennemars niet. Iedereen weet heus wel dat Wennemars in principe een betere sprinter is dan Elgersma op dit moment, maar het gewoon zelf heeft laten liggen in die race.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:40 schreef Hankster het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op? Erben reed gewoon KUT op het NK tijdens zn eerste 500.
Ga nou niet het ijs de schuld geven
Was toch een tijd die behoorlijk wasquote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het was meer een hint dat het nogal overdreven is om 32e rangs-tijden te gaan posten (terwijl het gewoon in beeld komt).
Huh nee ze hebben na de dames toch ook gewoon gedweild?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:46 schreef Hankster het volgende:
[..]
Tsja, na de dames zijn ze gelijk doorgegaan he. Maar inderdaad, erg hatelijk.
Ik blijf het een eikel vinden, maar goed... schaatsen kan 'ie als de beste -- topsporter!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:48 schreef wimderon het volgende:
Erben analyseert de rit van Bos zonder één enkele keer te stotteren
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:50 schreef tong80 het volgende:
Leuk dat commentaar van Erven. Hij praat deslundig maar ook met bezieling. Wat zijn Herben en Ria dan amateurs
Jij zat toch in een bioscoop ?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Maar goed dat ie geen live commentaar hoeft te geven
Oeps, ik in een schaatstopic
Ik ben nog niet helemaal overtuigd over het ijs. Bos is iets sneller, maar die rijdt ook gewoon lekker.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ijs is nu dan ook beter, niet te vergelijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |