PS: ik kijk, luister, typ en scroll me suf intussen (met ook a2000 maar niet genoeg resources voor meer dan 1 stream) en heb al 3 aangestoken peuken in de asbak liggen. ken iemand ff hellepe ?
Tiet voar'n 'decent' pafke...
[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 27 Oktober 1999).]
quote:
op 10-27-1999 om 01:51 PM schreef tanjalies het volgende:
Dan mogen we aannemen dat op korte termijn de knuppel in het hoenderhok gaat(voor sommige onder ons, ik bedoel niet de kippenhok buiten natuurlijk). Hoe is het ook al weer verteld, de groep is zo als die is en wij grijpen alleen in als dat voor een van de leden persoonlijk belangrijk is. Ja Ja , VOO is dus kennelijk ook lid.
Juistem, Tanjalies
Misschien wordt het wel een strijd tussen BB-kijkcijfers en FOK-postcijfers, kan nog leuk worden...
Verschil is alleen, dat FOK! _SNELLER_ is....(hint,hint,hint...)...want hoeft niet te video-editen en heeft momenteel 1391 'regiemiepen'....
Hier het stukje van de site:
Jerry Springer in Big Brother
Willem zit in de dagboekkamer. Ze willen een playbackshow doen. De mannen mogen niet weten wat de vrouwen gaan doen en andersom ook niet. De vraag van Willem aan Big Brother is dan ook of de mannen muziek, make-up en kleding kunnen krijgen om aanstaande zondag de act uit te voeren. Zij willen een nummer van Kiss doen en willen flitsend voor de dag komen.
Ook willen ze een Jerry Springer-persiflage maken. Maar dan een weekje later. Iemand is dan Jerry, twee anderen spelen het slachtoffer en de rest waarschijnlijk het publiek. Vooral flink idioot doen lijkt het motto voor deze persiflage. De bewoners hebben zelf bedacht dat ze elke week zoiets dergelijks willen gaan doen. Dat belooft nog wat.
Dat geregiseer, gemanipuleer en gedirigeer komt menigeen z'n strot uit .. door alle spontaniteit weg te knippen, hou je wel een degelijk GTST gevoel boven .. maar krijgt 't hele verhaaltje een beetje de diepgang van de Bold en de Beautiful ...
Een experiment is een experiment, dat moe je nie sturen ... dat zoekt z'n weg wel ..
Tis nou mooi geweest, anders voorspel ik een bestorming van het camera-kruis ...
[Dit bericht is gewijzigd door BAF (Datum 27 Oktober 1999).]
Ondertussen lag Bianca in bed en was de rest aan het kaarten. Op dit moment zitten Ruud en Mona in de zitkamer te lezen, Karin, Maurice, Bart (vindt Macbeth niet leuk maar hij moet er even doorheen, zei hij) en Ruud liggen in de herenslaapkamer te lezen en Bianca ligt denk ik nog steeds in bed.
Dan heb ik nog een vraagje voor Tanjalies: jij hebt het over een video die ze niet mogen zien. Wat voor video is dat?
MOna zegt dat ze als ze het geld wint een deel aan de kinderbescherming geeft en een deel aan haar ouders.
Ruud denkt ook aan een goed doel: "mensen in de derde wereld, greenpeace" daarnaast aan een mooi leren jack??? versta ik dat goed???
Ruud legt aan Mona uit wat Lourdes is en vertelt dat hij daar geweest is afgelopen zomer (kwam hij langs met het wielrennen)en hij kreeg er toch een speciaal gevoel ook al gelooft hij niet in god.
------------------
"Ik kijk heel anders naar deze post dan de gemiddelde Nederlander", aldus Bianca
[Dit bericht is gewijzigd door Kimmie (Datum 27 Oktober 1999).]
Bianca heeft een aantal keer naar Hans gevraagd, dat is 1 van de cameramensen. Als hij er is moet hij een seintje geven. Bianca is weer een beetje met de buitenwereld bezig. Ze zegt dat ze het een leuke (niet exact geciteerd) vent vind. Ze zegt dat op zo'n Bianca aanstellerige manier, sorry voor deze eingen mening, maar ze articuleert zo irritant.
Willem is ondertussen wakker. Karin praat met Maurice en Bart waarover vesta ik niet zo goed. Iets over dat ze net geslapen hebben.
MisterDre zei:
De volgende nominatieronde van de bewoners wordt pas maandag gehouden, twee uur later krijgen de bb'ers al te horen wie er genomineerd is.
Verder is de bewoners verteld dat wanneer er een bewoner vrijwillig het huis verlaat er door V. een nieuwe bewoner geplaatst wordt deze nieuwe bewoner heeft dan alleen recht op een evenredig deel van de 250k.
Bron: stream 1 27/10 20:55
Boodschapper: Bart
MisterDre zei ook:
Ze beginnen zich zeker zorgen te maken bij V. ze hebben deze week duidelijk last van klamme handen.
Bart vertelde namelijk ook nog dat Hummie er serieus over nadacht om in de DBK pen en papier neer te leggen zodat ieder voor zichzelf wat kan schrijven het geen Bianca al eerder deze week heeft gevraagd!
-----------
Op dit moment zijn ze op de streams nog steeds met de massagecursus van Ruud bezig. Alleen Mona zit op de bank een brief te lezen. Ruud komt langs en zegt: "Mooie brief hè, Mona." "Jaaaa", zegt ze.
Willem vraagt of ze nog moeten oefenen. Ik kan Ruuds antwoord niet verstaan. Bianca en Karin staan nog bij Maurice die nog steeds op de keukentafel ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |