Ik begon om ongeveer 10 uur te kijken. Toen stond Bart zijn tanden te poetsen en Mona ging douchen. Ik zag alleen een tuin en het zicht vanuit de spiegel bij de wastafel. Even later klonk DE STEM (niet Mona, maar BB) en die vroeg naar de schoenmaten van iedereen want ze gaan proberen speciale schoenen te regelen voor het touwlopen.
Ik heb op dit moment twee werkende streams en daar zie ik Mona gezellig haar haartjes borstelen. Ze heeft met Bianca over haar kapsel. Ik denk dat de rest in de keuken zit of zo, maar dat kan ik niet zien.
Kun je zien hoe het met Mona's fysieke gesteldheid is ?
[Dit bericht is gewijzigd door binky (Datum 27 Oktober 1999).]
Einde berichtgeving
[Dit bericht is gewijzigd door binky (Datum 27 Oktober 1999).]
Kortom, lekker verwarrend allemaal.
V wil gewoon dat er meer persoonlijke verhalen komen, geven hiermee dus zelf ook aan dat het allemaal wat saaier wordt
Dat het aan de techniek ligt is wel duidelijk: stemmen wisselen van kamer-microfoon naar individuele zenders, dus van normaal naar super-hard.
Bart begint verhaal over wat er zo 'verschrikkelijk veel betekent voor hem in het leger'. En gaat daar wat over opschrijven.
Overigens hebben jullie nog beeld, ik niet.
Krampachtig proberen de bewoners inderdaad ideeën en initiatieven aan te dragen, wat nog niet meevalt met de uitgelebberde en lethargische geesten die langzaam bezit van hun hersenpan hebben genomen.
Ik hoop dat je het zojuist gevoerde gesprek tussen Ruud en Mona hebt gevolgt. Ik denk dat daar duidelijk naar voren komt dat de produktie het gevoel heeft dat de kijkcyfers in gevaar komen. De vraag is eigenlijk, of ze allemaal nog diepere persoonlijke zaken willen bespreken. Je kan ook zeggen, jongens ga nu eens meer roddelen over elkaar. Kennelijk krijgen ze de videoband niet te zien, waarbij ze zelf het idee hebben, dan wel van Hummie gehoord hebben, dat er zaken op staan die met buiten te maken hebben. Nu heb ik net zo als jullie die band wel gezien, en als er nu iets niet opstaat is het wel info van buiten af. Wat de band wel uitstraalt is een enorme eenheid in de groep en natuurlijk staat Sabine er op. Moeten we het niet willen vertonen, niet veel meer in die hoek zoeken. Wat zal de produktie het vervelend gevonden hebben dat alleen Sabine en Bart genomineerd waren. Iets waar ze niets aan konden doen. Geef toe, in iedere soap horen relatie en verliefdheden. Daar vraagt de kijker om. En dat is nu plotseling verdwenen met als gevolg dat de uitzendingen niet zo intressant meer zijn als voorheen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |