abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208949
Oké, ik heb vandaag waarschijnlijk niet zo veel tijd maar hier is een beginnetje met de dagverslagen. Hierbij ook weer een bedankje voor nachtreporters! Ook al is er in het BB-huis niet veel gebeurd, ik heb van jullie posts genoten.

Ik begon om ongeveer 10 uur te kijken. Toen stond Bart zijn tanden te poetsen en Mona ging douchen. Ik zag alleen een tuin en het zicht vanuit de spiegel bij de wastafel. Even later klonk DE STEM (niet Mona, maar BB) en die vroeg naar de schoenmaten van iedereen want ze gaan proberen speciale schoenen te regelen voor het touwlopen.
Ik heb op dit moment twee werkende streams en daar zie ik Mona gezellig haar haartjes borstelen. Ze heeft met Bianca over haar kapsel. Ik denk dat de rest in de keuken zit of zo, maar dat kan ik niet zien.

woensdag 27 oktober 1999 @ 10:58:00 #2
976 John S.
Oud, maar fit
pi_208950
Way to go Sombie...

Kun je zien hoe het met Mona's fysieke gesteldheid is ?

Komt tijd, komt hoofdpijn...
pi_208951
Mona was op 05.30uur opgestaan. Bianca staat bij haar vrienden buiten (niemand dus) een sigaret te roken.
Ruud stelde voor om Maurice als model te nemen voor zijn masseer-cursus. Zoals Ruud zelf zei:"Maurice-del"
Mona kan goed op haar gekneusde scheenbeen lopen, haar scheenbeen is ingetaped, of er zit rekverband omheen.
Bianca is zich nu op aan het tutten in de badkamer. Voor de rest is er weinig actie
Kleine wijziging: Mona ligt weer in bed, wat er aan de hand is weet ik helaas niet.
------------------
what's life without BB
Bart heet eigenlijk; Kees,Kesennnnnnnn

[Dit bericht is gewijzigd door binky (Datum 27 Oktober 1999).]

what's life without BB

pi_208952
Ik kreeg net een glimp van de huiskamer en toen zat ze met haar been op het tafeltje. Op dit moment zie ik haar weer in haar bed gaan liggen. Ik heb haar nog niet zien lopen dus ik weet niet hoe dat gaat. Verder zie ik Bianca bij de wastafel staan. Ik weet niet waar de anderen zijn want ik heb maar twee werkende streams.
Ik moet nu echt weer aan het werk dus als iemand het over kan nemen, graag! Later op de dag zal ik weer even verder berichten.
pi_208953
Ik was enige tijd in de veronderstelling dat er iets mis was. Maar het blijkt Bart te zijn die plotseling in een geel hemd rond loopt. En dat na vele dagen in het blauw/rood aan ons voorbij getrokken te zijn. Frisse kleding, een frisse geest????
  woensdag 27 oktober 1999 @ 11:27:00 #6
379 GeGs
Oh what the hell...
pi_208954
Twee militaire toestellen, volgens Bart een Orion P3C en een straaljager, vlogen zojuist _erg_ laag over het BB-huis. Doel onbekend. Bewoners enigszins geschokt maar niet geschrokken.

Einde berichtgeving

Live young, die fast.
pi_208955
Zojuist kwam er een Orion vliegtuig laag overvliegen, en daarnaast vloog ook een straaljager, "dit is niet meer normaal volgens Bart, zeggende tegen Willem, die nog in zijn witte onderbroek door het huis heen loopt. Bianca wilt met Hummie praten, de stem van BB zegt dat ze hier later opterug zullen komen. Waarom ze dit willen ?????
what's life without BB

pi_208956
Karin en Bianca hebben in DBK zojuist gevraagd of ze met Hummie kunnen praten. Het geluid werd niet uitgezet dus het was woordelijk te verstaan.
  woensdag 27 oktober 1999 @ 11:28:00 #9
379 GeGs
Oh what the hell...
pi_208957
Oooops, direct nog een interessante: in de dagboekkamer vragen Bianca (& Karin?) een gesprek aan met Hummie. Dat wordt in principe geregeld.
Live young, die fast.
pi_208958
word hier zo nieuwsgierig van!
meer info?
pi_208959
Even voor Tanjalies hier beneden:
Mona was wakker, had zich ook al opgetut, maar is weer terug naar bed gegaan. Waarom weet ik niet, maar ik heb haar hierna ook niet meer gezien, alleen nog op de stream nog in haar bed. Misschien slecht geslapen, van de pijn of zo, ze was vanmorgen ook al om 05.30 wakker, dit vertelde ze vanmorgen tegen Bianca.
Bianca en Karin zijn weer uit de dagboekkamer, ze vertellen dit buiten aan Ruud. Wat er gezegt wordt versta ik niet, er komen weer straaljagers over. Volgens mij is er een oefening of zo gaande daar. Kan iemand deze oefening svp stopzetten?

[Dit bericht is gewijzigd door binky (Datum 27 Oktober 1999).]

what's life without BB

pi_208960
Mona nog steeds in bed?????
Heeft dit te maken met de val gisteren of is er iets anders aan de hand.??????
pi_208961
Bianca, Karin zitten binnen, Mona??? zag ik niet, de mannen waren buiten aan het oefenen. Karin roept bart naar binnen en zegt dat hij naar de DBK moet, alleen. De rest van de mannen gaan ook naar binnen, en stream 1+2 gaan op testbeeld. Stream 3+4 doen het de gehele ochtend al niet
what's life without BB

woensdag 27 oktober 1999 @ 12:31:00 #14
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_208962
Weet iemand wat er in de dagboekkamer wordt gezegd?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  woensdag 27 oktober 1999 @ 12:53:00 #15
1219 Mr. Happy
Don't worry....
pi_208963
Op stream 2 nu Mona in Slaapkamer met ontblood bovenlijf.
Time is never wasted when you're wasted all the time

pi_208964
De bewoners zitten aan tafel (behalve Mona) en bespreken een opmerking van de regie, "dat nog veel persoonlijke verhalen "door de techniek verloren gaan" omdat ze op de slaapkamers verteld worden aan elkaar. (leuk gevonden, VOO, komkommertijd van soap-gehalte?)
Maurice: "er zijn wel dingen die ze van me mogen weten, en die jullie ook mogen weten, maar niet heel Nederland..." Ra, ra, wat zou dat nou zijn, Maurice ??
Ruud: we moeten dus meer van onszelf vertellen ?
Karin: Nee, juist niet!

Kortom, lekker verwarrend allemaal.

woensdag 27 oktober 1999 @ 12:56:00 #17
1219 Mr. Happy
Don't worry....
pi_208965
Hummie wil dat bewoners vaker zenders omhouden zodat wij meer info krijgen. Ruud verteld dit Mona op stream 2

woensdag 27 oktober 1999 @ 13:01:00 #18
1219 Mr. Happy
Don't worry....
pi_208966
Ook wordt er gesproken over de desinfo die de bewoners krijgen. Er wordt hun blijkbaar soms verteld dat bepaalde dingen uitgezonden zijn etc. Later wordt er dan weer verteld dat dit niet zo is (bron Ruud & Mona onder het genot van een massage).

V wil gewoon dat er meer persoonlijke verhalen komen, geven hiermee dus zelf ook aan dat het allemaal wat saaier wordt

pi_208967
Karin verwoordt Hummie, dat er meer initiatief van de bewoners zelf moet komen.
(Soort van Kafkiaanse inspraak, brede maatschappelijke discussie?)

Dat het aan de techniek ligt is wel duidelijk: stemmen wisselen van kamer-microfoon naar individuele zenders, dus van normaal naar super-hard.

Bart begint verhaal over wat er zo 'verschrikkelijk veel betekent voor hem in het leger'. En gaat daar wat over opschrijven.

pi_208968
Volgens mij is het probleem niet alleen hoe vaak de bewoners zenders omhebben, maar de plek waar ze de zenders dragen, zoals achteraan in hun broek, gezien bij Willem.

Overigens hebben jullie nog beeld, ik niet.

woensdag 27 oktober 1999 @ 13:06:00 #21
1219 Mr. Happy
Don't worry....
pi_208969
Ook is ze evrteld dat als ze iets leuks willen doen, ze dit niet voor TV moeten doen maar voor hen zelf (tuurlijk). Ruud heeft goed zitten luisteren naar gesprek aan tafel met iedereen want de zijn verhaal lijkt nu enorm veel op wat ik eerder Maurice heb horen zeggen.

pi_208970
Bart heeft gevraagd of ze de polaroids terug kunnen krijgen, "om misschien allemaal leuke dingen mee te doen". Willem: "je wilde gewoon de foto van Sabine terug?"

Krampachtig proberen de bewoners inderdaad ideeën en initiatieven aan te dragen, wat nog niet meevalt met de uitgelebberde en lethargische geesten die langzaam bezit van hun hersenpan hebben genomen.

pi_208971
Moor,

Ik hoop dat je het zojuist gevoerde gesprek tussen Ruud en Mona hebt gevolgt. Ik denk dat daar duidelijk naar voren komt dat de produktie het gevoel heeft dat de kijkcyfers in gevaar komen. De vraag is eigenlijk, of ze allemaal nog diepere persoonlijke zaken willen bespreken. Je kan ook zeggen, jongens ga nu eens meer roddelen over elkaar. Kennelijk krijgen ze de videoband niet te zien, waarbij ze zelf het idee hebben, dan wel van Hummie gehoord hebben, dat er zaken op staan die met buiten te maken hebben. Nu heb ik net zo als jullie die band wel gezien, en als er nu iets niet opstaat is het wel info van buiten af. Wat de band wel uitstraalt is een enorme eenheid in de groep en natuurlijk staat Sabine er op. Moeten we het niet willen vertonen, niet veel meer in die hoek zoeken. Wat zal de produktie het vervelend gevonden hebben dat alleen Sabine en Bart genomineerd waren. Iets waar ze niets aan konden doen. Geef toe, in iedere soap horen relatie en verliefdheden. Daar vraagt de kijker om. En dat is nu plotseling verdwenen met als gevolg dat de uitzendingen niet zo intressant meer zijn als voorheen.

woensdag 27 oktober 1999 @ 13:11:00 #24
1219 Mr. Happy
Don't worry....
pi_208972
Ook wel grappig! Mona vraagt zich af hoe "de Val" gebracht wordt op TV. "misschien eindigen ze de uitzending er wel mee, kijk morgen hoe het met Mona gaat" Ze heeft dus een goed inzicht in hoe V het programma in elkaar zet.

pi_208973
Tanjalies,
ik luister momenteel alleen naar de huiskamer-stream (RealVideo) maar heb van jou en MrHappy zo ongeveer begrepen wat de anderen bespreken.
Goed nieuws, dat van die 'kijkcijfers-in-gevaar', laten we zo doorgaan
Opvallend is dat Karin en Bart (als 'boodschappers' uit de DBK) een leidende rol in het tafelgesprek innemen (van VOO gekregen hebben?).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')