Intriest gesprek...........quote:Op maandag 14 januari 2008 20:13 schreef Marieke_B het volgende:
en nog een keer voicemail...Aman gaat nu inspreken.
Ze krijgt een man aan de telefoon' Peter' of ze morgen terug kan bellen![]()
![]()
O mam komt toch in de telefoon..
mama vraagt of ze in de uitzending komt..nee alleen op de streams.
mama kan mee met de boot en dat is ook wel leuk!
Mama wil niet op de camera.
Het hokje wil haar wel op de rug filmen...(zegt Amanda huilend) en daarna kunnen ze lang praten!
Dat vindt mama best goed!
Streamlock (het script dreigt uit te lekken)
Als ze haar moeder wil zien, dan gaat ze toch lekker naar huis.quote:
Ze geeft dat kind alleen maar hoop ben bang dat ze haar moeder niet zal zien..quote:Op maandag 14 januari 2008 20:16 schreef riri het volgende:
Is gewoon pure emotionele verwaarlozing wat die moeder doet.....ze heeft het alleen maar over materiele dingen
Gelukkig is Amanda niet materialistisch....quote:Op maandag 14 januari 2008 20:16 schreef riri het volgende:
Is gewoon pure emotionele verwaarlozing wat die moeder doet.....ze heeft het alleen maar over materiele dingen
Heyquote:Op maandag 14 januari 2008 20:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ze haar moeder wil zien, dan gaat ze toch lekker naar huis.
Hetzelfde met de begrafenis waar Huub naar toe wou, toen had ze ook geen greintje gevoel. What comes around, goes around.
Karma is a bitch
Peter Bik..quote:Op maandag 14 januari 2008 20:11 schreef neehe het volgende:
Die moeder neemt niet op, die is gewend dat Amandel om geld belt natuurlijk.
Ha moeder wordt in een club gebeld geloof ik.
Heeft Jan Bik een broer die Peter heet ?
Wel sneu voor haar,maar kan er geen melij mee hebben.Amanda word net zo.Hondjes nemen ,maar er niet voor zorgen.En andere maar veroordelen .quote:Op maandag 14 januari 2008 20:17 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb alleen kunnen horen dat Mamanda een auto beloofde aan Amanda.
Ik vind Amanda een lelijke takkentrol, maar heb echt wel met haar te doen, zat met traantjes in mijn ogen.
Mag Brian dan mee?quote:Op maandag 14 januari 2008 20:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ze haar moeder wil zien, dan gaat ze toch lekker naar huis.
Hetzelfde met de begrafenis waar Huub naar toe wou, toen had ze ook geen greintje gevoel. What comes around, goes around.
Karma is a bitch
Amanda heeft er ZELF voor gekozen om die kooi in te gaan!quote:Op maandag 14 januari 2008 20:15 schreef beequeen het volgende:
Streams terug. Als Amanda uit het hok komt krijgt ze een auto van haar. En mama maar zeggen dat ze van haar houdt.
Ik kots op Mamanda en op de FEBO . Waarom doen ze mensen dit aan?
Peter de Pimp met een jacht gaat even naar Amerika, moeder Amanda mag gratis mee...quote:Op maandag 14 januari 2008 20:19 schreef beequeen het volgende:
Zou Peter de pimp zijn van Mamanda?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |