Bang voor de waarheid... die wil ze niet horen.quote:Op maandag 14 januari 2008 16:07 schreef blomst het volgende:
[..]
juist dat, nooit iemand uit laten praten.
Zelfs Brian zegt dat dat zo is. In de limo heeft ze Huub alleen maar zwart gemaakt madame blijft ontkennen.quote:Op maandag 14 januari 2008 16:10 schreef akveor het volgende:
Lieke ontkent dat ze negatief achter Huub's rug om praattte.... Ongelooflijk ze deed niet anders zelfs met gore detailds tegn Jaap dat Huub weinig presteerde in bed.
Da's niet goed.... Ze kan beter de ultieme dekking zoeken bij Huub. Als Lieek de kans krijgt zal ze haar zo snel mogelijk wegstemmen en dan is Huub aan de beurt.quote:Op maandag 14 januari 2008 16:09 schreef Disana het volgende:
Claire begint Lieke bij te vallen. De rest is allang van tafel.
En toch ook tegen Brian en Amanda vertelde ze dat de seks niets voorstelde?quote:Op maandag 14 januari 2008 16:10 schreef akveor het volgende:
Lieke ontkent dat ze negatief achter Huub's rug om praattte.... Ongelooflijk ze deed niet anders zelfs met gore detailds tegn Jaap dat Huub weinig presteerde in bed.
Ik vind Claire tot nu toe een zwakke speler, daar heeft Lieke niks aan. Het zal wel zo zijn dat Claire dat hok ingekomen is als dekking voor Lieke. Ik heb zo gehoopt op een toneelhaak voor Lieke.quote:Op maandag 14 januari 2008 16:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Da's niet goed.... Ze kan beter de ultieme dekking zoeken bij Huub. Als Lieek de kans krijgt zal ze haar zo snel mogelijk wegstemmen en dan is Huub aan de beurt.
Lieke overschreeuwt haar onzekerheid over zichzelf... ze is bang dat ze er een keer achter komt dat ze toch niet zo geweldig is. Ruimte voor nuance of grijstinten is er bij haar niet.quote:Op maandag 14 januari 2008 16:11 schreef akveor het volgende:
[..]
Bang voor de waarheid... die wil ze niet horen.
Ik heb de eerste 3 maanden hier in de PP voor Lieke gestemt.quote:Op maandag 14 januari 2008 16:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Mee eens. En ook als het ergens niet om miljoenen gaat, zal ze volgens mij dus nog zo doen. Het is precies waarom ik haar nooit heb gemogen.
Met andere woorden...sterkquote:Op maandag 14 januari 2008 15:52 schreef Disana het volgende:
Ongenaakbaar, onbenaderbaar, onaantastbaar. Huubs woorden voor de houding van Lieke.
En dan? Jaap en Huub samen, tot elkaar veroordeeld?quote:Op maandag 14 januari 2008 16:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vind Claire tot nu toe een zwakke speler, daar heeft Lieke niks aan. Het zal wel zo zijn dat Claire dat hok ingekomen is als dekking voor Lieke. Ik heb zo gehoopt op een toneelhaak voor Lieke.
Je gaat af op je persoonlijke smaak en ervaring... da's logisch. Ik heb altijd gevoeld dat Lieke niet plezierig is en keihard kan zijn. Een tijdje leek dat mee te vallen, toen het echt goed ging tussen haar en Huub, maar zelfs toen zat ze vaak met hem in de competitie.quote:Op maandag 14 januari 2008 16:15 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik heb de eerste 3 maanden hier in de PP voor Lieke gestemt.![]()
Maar dat was meer omdat ik voor H en L wilde zijn maar Huub te veel agressie heeft laten zien. Nu weet ik dat ik eigenlijk alleen ngog maar voor Huub kan zijn. Tenzij Claire zich profileerd aan Huub's kant.
Ik denk meer dat Claire dekking mag zoeken bij HJL wie dat mag ze zelf weten. Als ze verstandig is keert ze zich tegen Lieek en gaat alleen met Huub verder. Jaap zit in een comfortabele positie en denkt te kunnen spelen met Huub. Ook op zo'n nare achterbakse manier. Jaap en Lieek zijn voor mij vals en Nep. Onechte personen die niets van zichzelf laten zien.quote:Op maandag 14 januari 2008 16:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vind Claire tot nu toe een zwakke speler, daar heeft Lieke niks aan. Het zal wel zo zijn dat Claire dat hok ingekomen is als dekking voor Lieke. Ik heb zo gehoopt op een toneelhaak voor Lieke.
Claire in de hoek van Jaap en Huub, daar hoop ik op. Zeur is een gastspeler die goed kan stoken maar geen miljonair.quote:Op maandag 14 januari 2008 16:17 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En dan? Jaap en Huub samen, tot elkaar veroordeeld?
Dan heb je kans dat ze ruzie krijgen, Huub moet en zal het voortouw hebben, daar is Jaap niet altijd van gediend.
Eerst maar eens zien wat Selene gaat doen, ze heeft al eerder voor onrust gezorgd, hopelijk doet ze dat ook nu LL weer terug is.
Ze noemt dat het uiten van haar mening..dat is niet negatief...quote:Op maandag 14 januari 2008 16:10 schreef akveor het volgende:
En voornamelijk alleen... zij wil wel anderen een spiegel voor houden maar durft er zelf niet in te kijken.quote:Op maandag 14 januari 2008 16:17 schreef riri het volgende:
[..]
Met andere woorden...sterk
En wat sterk is willen mensen kapot...en waarom?
Omdat ze er bang voor zijn...
Zo iemand houd je een spiegel voor en daardoor zie je je eigen zwakte des te meer.
Vandaar ook dat Huub letterlijk de cadeau gedane spiegel niet kon accepteren...stel hij zou er eens echt in kijken...achter het gezicht wat hij daarin zag.
Beter is dan die spiegel kapot te gooien...en gewoon doorgaan met het macho gedrag
had nooit gedacht dat ik het er helemaal mee eens zou zijn.....wat een achterbakse trut is lieke ...quote:Op maandag 14 januari 2008 16:20 schreef Katewalker het volgende:
Wat een hooghartige schele trut is die Lieke ook....ik hoop dat ze snel op haar bek valt...heel snel...elke keer als zij aan het woord is word ik zoooo pissig....
Koppig zijn en oogkleppen omtrent jezelf dragen noem ik niet sterk. Ik weet wat je bedoelt want ik ben ook sterk, maar wat Lieke doet is heel iets anders. Als je het zo stelt, is Amanda nog veel sterker.quote:Op maandag 14 januari 2008 16:17 schreef riri het volgende:
[..]
Met andere woorden...sterk
En wat sterk is willen mensen kapot...en waarom?
Omdat ze er bang voor zijn...
Zo iemand houd je een spiegel voor en daardoor zie je je eigen zwakte des te meer.
Vandaar ook dat Huub letterlijk de cadeau gedane spiegel niet kon accepteren...stel hij zou er eens echt in kijken...achter het gezicht wat hij daarin zag.
Beter is dan die spiegel kapot te gooien...en gewoon doorgaan met het macho gedrag
Nee Claire moet niet in de hoek met Jaap erbij... Jaap maakt misbruik van zijn positie en is alleen uit op z'n eigen gewin en is zeker geen teamspeler.quote:Op maandag 14 januari 2008 16:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Claire in de hoek van Jaap en Huub, daar hoop ik op. Zeur is een gastspeler die goed kan stoken maar geen miljonair.
Ik wacht af wat het nieuwe script gaat worden na de PoPo.
Ik heb precies hetzelfde... er komt nooit een ende aan discussie omdat ze er altijd om heen lult.... Irritant nep wijf vind ik haar.quote:Op maandag 14 januari 2008 16:20 schreef Katewalker het volgende:
Wat een hooghartige schele trut is die Lieke ook....ik hoop dat ze snel op haar bek valt...heel snel...elke keer als zij aan het woord is word ik zoooo pissig....
Huub zal Jaap niet loslaten en vice versa. Ik ben het met je eens dat Jaap geen teamspeler is maar dat is nu eenmaal zijn script.quote:Op maandag 14 januari 2008 16:23 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee Claire moet niet in de hoek met Jaap erbij... Jaap maakt misbruik van zijn positie en is alleen uit op z'n eigen gewin en is zeker geen teamspeler.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |