Dat betekent gewoon min of meer 'zuinig mondje', een heel normale uitdrukking.quote:Op maandag 14 januari 2008 15:44 schreef riri het volgende:
[..]
wat zijn dat toch voor rare suggestieve opmerkingen?
waarom is een mondje een pichiri mondje?
Huub heeft in deze ook gewoon gelijkquote:Op maandag 14 januari 2008 15:53 schreef beequeen het volgende:
Zo dan, Brian neemt het op voor Huub.
Zouden zo mijn woorden kunnen zijn.quote:Op maandag 14 januari 2008 15:52 schreef Disana het volgende:
Ongenaakbaar, onbenaderbaar, onaantastbaar. Huubs woorden voor de houding van Lieke.
Kan ik me helemaal in vinden. Zij is alleen maar met het spel bezig en voor miljoenen doet zij werkelijk alles.quote:Op maandag 14 januari 2008 15:52 schreef Disana het volgende:
Ongenaakbaar, onbenaderbaar, onaantastbaar. Huubs woorden voor de houding van Lieke.
Zal Brian straks wel weer gezeik over krijgen met Aman...is natuurlijk niet goed voor het haar spel.quote:Op maandag 14 januari 2008 15:53 schreef beequeen het volgende:
Zo dan, Brian neemt het op voor Huub.
Lieke ten voeten uit. Daarom schreef ik het ook op.quote:Op maandag 14 januari 2008 15:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zouden zo mijn woorden kunnen zijn.
Hmm, ik denk dat Lieke echt zo is.quote:Op maandag 14 januari 2008 15:55 schreef akveor het volgende:
[..]
Kan ik me helemaal in vinden. Zij is alleen maar met het spel bezig en voor miljoenen doet zij werkelijk alles.
In mijn ogen zet zij er alles voor aan de kant. Dat mag... maar geef het toe. Hetzelfde vieze spelletje speelt ze, in mijn ogen, met Jaap.quote:
Ja, eens. Maar ik denk zelf dat ze gewoon zo is, die competitie en winnaarsmentaliteit, die machtsstrijd, die zal ze overal voeren met mensen die aan haar gewaagd zijn.quote:Op maandag 14 januari 2008 15:58 schreef akveor het volgende:
[..]
In mijn ogen zet zij er alles voor aan de kant. Dat mag... maar geef het toe. Hetzelfde vieze spelletje speelt ze, in mijn ogen, met Jaap.
Ik heb zo het idee dat Jaap er ook intrapt, net als Huub erin is getraptquote:Op maandag 14 januari 2008 15:58 schreef akveor het volgende:
[..]
In mijn ogen zet zij er alles voor aan de kant. Dat mag... maar geef het toe. Hetzelfde vieze spelletje speelt ze, in mijn ogen, met Jaap.
Als Jaap niet zo dik was geweest had ze hem allang geneukt, dat weet ik wel zeker. De sexueel getinte gesprekken 's nachts vind ik maar vreemd.quote:Op maandag 14 januari 2008 15:58 schreef akveor het volgende:
[..]
Als ze weet dat ze daardoor zou kunnen winnen zet ze zich daar ook wel over heen. Huub vind ze inene toch ook vies terwijl ze allang had gezien dattie z'n leuter in Jannie en allemannie hangt.quote:Op maandag 14 januari 2008 16:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als Jaap niet zo dik was geweest had ze hem allang geneukt, dat weet ik wel zeker. De sexueel getinte gesprekken 's nachts vind ik maar vreemd.
Daar kan ik me wel in vinden... het is allemaal competitie.... ook hoe zij de strijd voert in het huis om andere wannabees op haar hand te krijgen. Nooit iets kunnen toegeven en altijd om de hete brij heen draaien. Het zal nooit mee mijn favoriet worden door die vieze spelletjes die ze speelt en gespeeld heeft.quote:Op maandag 14 januari 2008 15:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, eens. Maar ik denk zelf dat ze gewoon zo is, die competitie en winnaarsmentaliteit, die machtsstrijd, die zal ze overal voeren met mensen die aan haar gewaagd zijn.
juist dat, nooit iemand uit laten praten.quote:Op maandag 14 januari 2008 16:05 schreef Disana het volgende:
Ik snap gewoon niet wat Lieke onder 'met je praten' verstaat. Ze gebruikt dan wel woorden, maar ze ketst alles af en luistert niet. Er is nooit een enkele opening.
Mee eens. En ook als het ergens niet om miljoenen gaat, zal ze volgens mij dus nog zo doen. Het is precies waarom ik haar nooit heb gemogen.quote:Op maandag 14 januari 2008 16:06 schreef akveor het volgende:
[..]
Daar kan ik me wel in vinden... het is allemaal competitie.... ook hoe zij de strijd voert in het huis om andere wannabees op haar hand te krijgen. Nooit iets kunnen toegeven en altijd om de hete brij heen draaien. Het zal nooit mee mijn favoriet worden door die vieze spelletjes die ze speelt en gespeeld heeft.
Ik heb, toen Huub Jaap in z´n kant wilde, al weken gewaarschuwd voor wat er nu gebeurt. Haar streven lijkt me dat ze Jaap alleen voor zichzelf wil als backup. Sneaky, gemeen en achterbaks. Het is een zelfde speler als Brian.
Precies, ze kietelt hem net zolang onder z´n ballen als nodig is. Ze slaapt niet voor niets in de MB. Gisteren was daar geen echte reden voor.quote:Op maandag 14 januari 2008 15:59 schreef KimiK het volgende:
[..]
Ik heb zo het idee dat Jaap er ook intrapt, net als Huub erin is getrapt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |