In september-oktober vorig jaar heb ik 9 nummers geschreven en opgenomen op m'n zolder (op de overloop, tussen de CV-ketel en de slaapkamer van m'n zoon (plus XBox360) in, dus verwacht geen gemasterde opnames!!!). Afgelopen week heb ik er nog twee gemaakt. Alles is opgenomen met Sonar 6 en 7 Producer Edition en diverse VSTi's/samplers/softsynths/etc.. Ik heb al die nummers op een paar Amerikaanse fora laten horen, maar ik ben eigenlijk wel benieuwd wat de gemiddelde Nederlander er van vindt!
Ik plaats hier niet alles want dat wordt te veel, denk ik, maar alleen de nummers die ik okay vind: ik ben namelijk niet over alles supertevreden (ik heb gewoon ALLES opgenomen wat in me opkwam, dus tsja, dan krijg je dat...)
Elke link opent het nummer in een Soundclickplayer (alles staat op
www.soundclick.com: je hoeft niets te downloaden of zo): je hoort dan een streaming mp3.
Let wel: het is van alles en nog wat!!! Het gaat van rock naar pop naar countryrock en ga zo maar door. Sommige nummers (zoals Fallen leaves) moet je even de tijd geven, omdat er soms na een paar minuten opeens wat anders gebeurt... Ik heb geprobeerd elk nummer in een stijl te plaatsen, maar soms weet ik dat zelf niet eens... Zie het maar als een hint: mocht je alleen van HARD houden, dan kan je de pop/country bijvoorbeeld overslaan.

Mocht ik er qua stijlomschrijving helemaal naast zitten, dan hoor ik het graag.
Alles staat trouwens in chronologische volgorde.
Nou, genoeg gekletst: ik ben benieuwd!
Yellow light (pop/rock)
In another dream (slow country/rock)
Fallen leaves (progressive rock/pop)
Unresolved anxiety (alernatieve rock)
Deze zijn van afgelopen week:
Stream of grace (pop/rock/country)
Downtown (rock'n'roll/alternatieve rock)