Dit was een half jaarquote:Op maandag 14 januari 2008 10:45 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dat klopt. Alleen vergeten een hoop bedrijven dat ook het niet verlengen van een jaarcontract tijdig aangegeven dient te worden, tenzij er in het contract expliciet vermeld staat dat er geen intentie is tot verlengen. Bij een jaarcontract is dat volgens mij 2 maanden.
Wat dus niet mag is een week voordat het contract afloopt aankomen met 'oh ja, we hoeven je niet meer, dus na volgende week mag je wegblijven'
Maar goed, Ik ben geen advocaat, dus als ze het op die laatste weken aan laten komen zou ik eens bij een juridisch loket binnenwandelen.
Ach ja, je bent iig niet op je kont de hele trap afgestuiterd zoals "sommige mensen".quote:Op maandag 14 januari 2008 11:28 schreef HeatWave het volgende:
Oh, met je slaapdronken kop een trap op rennen en dan een trede missen is nooit grappig.
Spierpijn een en verrekte enkel, goed begin van de week.
Nee, zo erg is het ook weer nietquote:Op maandag 14 januari 2008 11:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ach ja, je bent iig niet op je kont de hele trap afgestuiterd zoals "sommige mensen".
check ! zaterdag nog !quote:Op maandag 14 januari 2008 11:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ach ja, je bent iig niet op je kont de hele trap afgestuiterd zoals "sommige mensen".
Dezelfde klachten. Het is nooit helemaal weggeweest. We zoeken nu verder in de hoek van de neuromusculaire aandoeningen.quote:Op maandag 14 januari 2008 11:20 schreef GI het volgende:
Nog steeds hetzelfde als vorige keer ? Of zijn de klachten wat specifieker nu ?
De wat?quote:Op maandag 14 januari 2008 11:32 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dezelfde klachten. Het is nooit helemaal weggeweest. We zoeken nu verder in de hoek van de neuromusculaire aandoeningen.
Vrij vertaald: Aantasting van spieren.quote:Op maandag 14 januari 2008 11:33 schreef Armageddon het volgende:
De wat?
Hopelijk is het dat niet, dat lijkt me niet fijnquote:Op maandag 14 januari 2008 11:34 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Vrij vertaald: Aantasting van spieren.
Ik vroeg nog of je voorzichtig aan wilde doen.quote:Op maandag 14 januari 2008 11:32 schreef Joene het volgende:
[..]
check ! zaterdag nog !![]()
relatief blauw nu.
KAK! Niet fijn man... sterkte dan maar weer!quote:Op maandag 14 januari 2008 11:34 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Like MS en stuff ?quote:Op maandag 14 januari 2008 11:34 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Achja ik ben alleen blauw ,gekneusde rib denk ik enzo.quote:Op maandag 14 januari 2008 11:39 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ik vroeg nog of je voorzichtig aan wilde doen.
Nee, dat zijn spierziektes die niet te genezen zijn. De meeste neuromusculaire aandoeningen zijn dat wel. Ze zijn alleen lastig te identificeren.quote:Op maandag 14 januari 2008 11:41 schreef Joene het volgende:
Like MS en stuff ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |