ja bijzonder handig....quote:
same herequote:Op maandag 14 januari 2008 00:29 schreef crossover het volgende:
[..]
Ah da's waar. Ik ben nog nooit op een meet van fok geweest.. toch een beetje raar
ik heb toch weer wat hele mooie foto's gezien...quote:
Die van HM isquote:Op maandag 14 januari 2008 00:31 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik heb toch weer wat hele mooie foto's gezien...
Jaquote:
*checkquote:Op maandag 14 januari 2008 00:33 schreef Sebasser het volgende:
Mag ik van iemand koffie?
Ik moet ff nuchter worden, ze willen me bannen.
Weet niet, met wat drank erbij kan ik me best voorstellen dat zoiets gezellig isquote:
Een week?quote:
Wil je zo graag van mij af?quote:Op maandag 14 januari 2008 00:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
* Frutsel] even topic aanreikt [url]http://forum.fok.nl/topic/1098287/4/50[/url
quote:Op maandag 14 januari 2008 00:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
* Frutsel] even topic aanreikt [url]http://forum.fok.nl/topic/1098287/4/50[/url
in principe niet, maar een mailtje sturen is handigerquote:Op maandag 14 januari 2008 00:37 schreef Sebasser het volgende:
Is klonen terwijl je een ban hebt, maar hij eigelijk al voorbij is eigelijk ook banwaardig?
Ik deed het via PM.quote:Op maandag 14 januari 2008 00:37 schreef buzzer het volgende:
[..]
in principe niet, maar een mailtje sturen is handiger
Ik liep vorige week nog met de gedachte, Als ik nou eens probeer elke week een ban van 72 uur te krijgen.quote:Op maandag 14 januari 2008 00:38 schreef buzzer het volgende:
en zorgen dat je niet geband wordt is nog heel veel beter
ik wil van niemand afquote:
ik zei vanaaf tegen Ynske dat we ook eens een keer het openlucht museum in Arnhem moeten doen...quote:
ik schiet ze gewoon uit de luchtquote:Op maandag 14 januari 2008 00:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik wil van niemand af
wel van alle klonen... dat zou pas opruimen![]()
iedereen slechts één gebruikers naam![]()
60% minder users op fok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |