quote:Op maandag 14 januari 2008 00:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat was een typefout die ik heel snel verbeterd heb.
Jaaaquote:
* buzzer Boudewijn de Groot - Avond opzetquote:Op maandag 14 januari 2008 00:20 schreef Frutsel het volgende:
* Frutsel boudewijn de groot - vondeling van ameland ff opzet
quote:Op maandag 14 januari 2008 00:23 schreef buzzer het volgende:
[..]
Jaaa
Nou die wekker is wel goed... Dochters die daar de stekker van uittrekken om hun DS op te laden zijn weer wat minder...
die draaide ik daarvoorquote:Op maandag 14 januari 2008 00:23 schreef buzzer het volgende:
[..]
* buzzer Boudewijn de Groot - Avond opzet
alleen wel klote dat ik daardoor een meet gemist hebquote:
Whehehe hadden ze jou effe tukquote:Op maandag 14 januari 2008 00:23 schreef buzzer het volgende:
[..]
Jaaa
Nou die wekker is wel goed... Dochters die daar de stekker van uittrekken om hun DS op te laden zijn weer wat minder...
Ah da's waar. Ik ben nog nooit op een meet van fok geweest.. toch een beetje raarquote:Op maandag 14 januari 2008 00:26 schreef buzzer het volgende:
[..]
alleen wel klote dat ik daardoor een meet gemist heb
Handig welquote:Op maandag 14 januari 2008 00:23 schreef buzzer het volgende:
[..]
Jaaa
T was wel heerlijk weerquote:Op maandag 14 januari 2008 00:26 schreef buzzer het volgende:
[..]
alleen wel klote dat ik daardoor een meet gemist heb
Mwah, of je nou echt wat mistquote:Op maandag 14 januari 2008 00:29 schreef crossover het volgende:
[..]
Ah da's waar. Ik ben nog nooit op een meet van fok geweest.. toch een beetje raar
Hoiquote:Op maandag 14 januari 2008 00:30 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ben een meetsletgister nog VBLmeet
ja bijzonder handig....quote:
same herequote:Op maandag 14 januari 2008 00:29 schreef crossover het volgende:
[..]
Ah da's waar. Ik ben nog nooit op een meet van fok geweest.. toch een beetje raar
ik heb toch weer wat hele mooie foto's gezien...quote:
Die van HM isquote:Op maandag 14 januari 2008 00:31 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik heb toch weer wat hele mooie foto's gezien...
Jaquote:
*checkquote:Op maandag 14 januari 2008 00:33 schreef Sebasser het volgende:
Mag ik van iemand koffie?
Ik moet ff nuchter worden, ze willen me bannen.
Weet niet, met wat drank erbij kan ik me best voorstellen dat zoiets gezellig isquote:
Een week?quote:
Wil je zo graag van mij af?quote:Op maandag 14 januari 2008 00:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
* Frutsel] even topic aanreikt [url]http://forum.fok.nl/topic/1098287/4/50[/url
quote:Op maandag 14 januari 2008 00:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
* Frutsel] even topic aanreikt [url]http://forum.fok.nl/topic/1098287/4/50[/url
in principe niet, maar een mailtje sturen is handigerquote:Op maandag 14 januari 2008 00:37 schreef Sebasser het volgende:
Is klonen terwijl je een ban hebt, maar hij eigelijk al voorbij is eigelijk ook banwaardig?
Ik deed het via PM.quote:Op maandag 14 januari 2008 00:37 schreef buzzer het volgende:
[..]
in principe niet, maar een mailtje sturen is handiger
Ik liep vorige week nog met de gedachte, Als ik nou eens probeer elke week een ban van 72 uur te krijgen.quote:Op maandag 14 januari 2008 00:38 schreef buzzer het volgende:
en zorgen dat je niet geband wordt is nog heel veel beter
ik wil van niemand afquote:
ik zei vanaaf tegen Ynske dat we ook eens een keer het openlucht museum in Arnhem moeten doen...quote:
ik schiet ze gewoon uit de luchtquote:Op maandag 14 januari 2008 00:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik wil van niemand af
wel van alle klonen... dat zou pas opruimen![]()
iedereen slechts één gebruikers naam![]()
60% minder users op fok
Maar dat is zo leukquote:Op maandag 14 januari 2008 00:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik wil van niemand af
60% minder users op fok
Ik vind dat men een limiet moet instellen van max 3 accounts per persoon.quote:Op maandag 14 januari 2008 00:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik wil van niemand af
60% minder users op fok
Moeten jullie doen danquote:Op maandag 14 januari 2008 00:39 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik zei vanaaf tegen Ynske dat we ook eens een keer het openlucht museum in Arnhem moeten doen...
Mijn kloon heeft alleen kwaliteitsposts!quote:Op maandag 14 januari 2008 00:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik wil van niemand af
60% minder users op fok
Thanksquote:
ik bedoel dus als meetquote:
die moet eigenlijk in de OPquote:
wat dacht je van: aardig, belangeloos en ter aller vermaakquote:
Ook goed.quote:Op maandag 14 januari 2008 00:43 schreef buzzer het volgende:
[..]
wat dacht je van: aardig, belangeloos en ter aller vermaak
Eigenlijk wel, maar geen zin om de wiki aan te passenquote:
quote:Op maandag 14 januari 2008 00:43 schreef buzzer het volgende:
[..]
wat dacht je van: aardig, belangeloos en ter aller vermaak
die in KPD bedoel je?quote:Op maandag 14 januari 2008 00:41 schreef crossover het volgende:
[..]
Mijn kloon heeft alleen kwaliteitsposts!
Je weet vast wel hoe je een topic moet aanmakenquote:
vlieft?quote:Op maandag 14 januari 2008 00:44 schreef crossover het volgende:
Ik ben de laatste dagen echt vrolijk, en mijn energie kan maar niet op![]()
Niet zeggen!quote:
ach, je moet ze ook niet allemaal willen, maar sommige verraden zichzelf steeds weer.quote:
Het is niet zo dat we het vaak zouden gebruiken..quote:Op maandag 14 januari 2008 00:46 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Eigelijk moeten mods ze ook hebben.
Nee, gewoon gelukkig atmquote:
quote:Op maandag 14 januari 2008 00:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je weet vast wel hoe je een topic moet aanmaken
En als ik kan probeer ik wel te komen hoor
Sommige topics, als in NWS bijvoorbeeld zou het handig kunnen zijn, of in MUZ..quote:Op maandag 14 januari 2008 00:47 schreef crossover het volgende:
[..]
Het is niet zo dat we het vaak zouden gebruiken..
mjah, ik blijf het maar nix vinden, die klonen..quote:Op maandag 14 januari 2008 00:46 schreef buzzer het volgende:
[..]
ach, je moet ze ook niet allemaal willen, maar sommige verraden zichzelf steeds weer.
Had er vand e week een die aankondigde vanaf een proxy verder te gaan, de eerste de beste kloon had ik binnen een half uur te pakken...
En bannen is mijn hobby niet, maar dat schept dan wel weer voldoening...
Da's waarquote:Op maandag 14 januari 2008 00:48 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Sommige topics, als in NWS bijvoorbeeld zou het handig kunnen zijn, of in MUZ..
Gewoon halfjaarlijkse controle.. heb nooit wat ernstigs en ook geen klachten nu, maar vind het toch alles behalve prettig. Maar ach het hoort erbij.quote:
quote:
* buzzer welquote:
Mijn vorige controle vonden ze mijn eerste gaatje.quote:Op maandag 14 januari 2008 00:50 schreef crossover het volgende:
[..]
Gewoon halfjaarlijkse controle.. heb nooit wat ernstigs en ook geen klachten nu, maar vind het toch alles behalve prettig. Maar ach het hoort erbij.
[..]
quote:
Ergens in de lentequote:Op maandag 14 januari 2008 00:52 schreef buzzer het volgende:
[..]
ergens in het voorjaar denk ikapril ofzo lijkt meeen mooie tijd, volgens mij is het nu niet eens open
ik ken hetquote:Op maandag 14 januari 2008 00:50 schreef buzzer het volgende:
[..]
* buzzer wel
Wat een fijne dag was het vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |