Dat wordt dus FOX via Sopcastquote:The game will be televised in the United States on FOX, and will be called by Joe Buck and Troy Aikman. The pre-game will be handled by the FOX NFL Sunday pregame show team led by Curt Menefee.
In Canada, CTV has acquired the rights to the game, ending Global's longtime coverage.
In the United Kingdom, the BBC have acquired the rights to show the game live on BBC Two, ending ITV Sport's coverage which began in 2005. Sky Sports will once again broadcast the game in High Definition.
In Mexico, Televisa and TV Azteca will broadcast the game in Spanish including their first HD broadcast.
In Germany, the ARD will broadcast the game in German and without advertising spots.
Mooi, dan kan ik gewoon thuis kijkenquote:Op maandag 14 januari 2008 14:51 schreef rgras het volgende:
In Nederland kan je toch gewoon BBC 2 ontvangen op de kabel?
Klopt ja, maar is dat dan een amerikaanse of engelse uitzendingen denken jullie.. want in duitsland maken ze geheel hun eigen aankleding + commentaarquote:Op maandag 14 januari 2008 14:51 schreef rgras het volgende:
In Nederland kan je toch gewoon BBC 2 ontvangen op de kabel?
Moet ik wel eerst uitvinden hoe ik mij bij Fox subscribequote:Op maandag 14 januari 2008 14:40 schreef Tazmaniac het volgende:
SuperBowl broadcasts
[..]
Dat wordt dus FOX via Sopcast
je hoeft je nergens aan te melden.. alleen ff sopcast downloaden.quote:Op maandag 14 januari 2008 15:17 schreef Trayek het volgende:
[..]
Moet ik wel eerst uitvinden hoe ik mij bij Fox subscribe
BBC2 staat expliciet bij dat het live uitgezonden wordt, Sky Sports en ARD niet... Heeft iemand ervaring met of het dan toch live is?
BBC2 kan ik namelijk ook niet ontvangen![]()
Ik heb namelijk satteliet thuis.. Nog maar net, dus ik weet ook nog niet welk pakket ik moet aanvragen.. (Iemand toevallig ervaring mee?)
Ah, cool... En waar kan ik een overzicht zien met de links naar de zenders?quote:Op maandag 14 januari 2008 15:20 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
je hoeft je nergens aan te melden.. alleen ff sopcast downloaden.
Voorbeeld van een zender: sop://broker1.sopcast.com:3912/39110
Die haal je dus ergens van internet af zodra bekend is op welke zender de superbowl zal komen en dan kopieer je dat in je sopcast balkje.. en voila
of je gaat naar een site, klinkt er op de link en hij opent sopcast en de zender automatisch (maar dat werkt bij mij vrijwel nooit om een of andere reden).
Bedenk wel dat de kwaliteit daarvan in 99% van de gevallen vele malen slechter is dan standaard tv-uitzendingen.quote:Op maandag 14 januari 2008 15:26 schreef Trayek het volgende:
[..]
Ah, cool... En waar kan ik een overzicht zien met de links naar de zenders?
't Enige wat ik nl heb gevonden is een lijst met channels, maar daar moet je je subscriben...
Jij maakt er zlef een kort door de bocht redenatie van. Ik constateer iets. Ik heb het verder niet over de vraag wie daar de schuld van krijgtquote:Op maandag 14 januari 2008 13:58 schreef Bendoverp het volgende:
[..]
Wade Philips was toch coordinator van de Chargers. Wel kort door de bocht, zo'n gedachte.
Ik gooide alleen een ballonnetje opquote:Op maandag 14 januari 2008 19:19 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Jij maakt er zlef een kort door de bocht redenatie van. Ik constateer iets. Ik heb het verder niet over de vraag wie daar de schuld van krijgt![]()
Superbowl op de bbc. Sweet!
quote:Op maandag 14 januari 2008 22:35 schreef Guard het volgende:
TO met een Chris Crocker imitatie:
http://www.youtube.com/watch?v=lnzSTUkJkP0
Ja prachtigquote:Op maandag 14 januari 2008 22:35 schreef Guard het volgende:
Ik krijg er gewoon geen genoeg van...quote:Op maandag 14 januari 2008 22:35 schreef Guard het volgende:
In dit geval meer: bring the tissues outquote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:27 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Ik krijg er gewoon geen genoeg van...![]()
Wat zullen McNabb en Garcia zich kapot gelachen hebben toen ze dit zagen!!
TO,you better bring the popcorn out and enjoy the game...on TV!!!
http://programm.daserste.de/liste1.asp?sender=1&sdatlo=20.01.2008quote:Op maandag 14 januari 2008 18:44 schreef LeChiffre04 het volgende:
En de afc en de nfc championship dan? worden die ook nog ergens op tv uitgezonden? ik weet nog dat de Ard vorig jaar beide uitzond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |