nee ze zijn niet te koop.quote:Op zondag 13 januari 2008 19:04 schreef Garble het volgende:
En kun je als man ook eenh titel als jonkvrouw of barones kopen, en als vrouw een titel als baron of jonkheer?
Volgens mij is dat niet meer zo. Anders was ik nu een baron.quote:Op zondag 13 januari 2008 19:02 schreef kapiteinos het volgende:
Edit: met uitzondering kun je de adelijke titel krijgen als je trouwt met iemand van adel.
Dat ligt eraan. Er is vast een reden waarom je nu niet een titel bezit.quote:Op zondag 13 januari 2008 19:21 schreef BreakSpear het volgende:
Kan je oude adelijke titel opeisen, waarvan vaststaat dat in het verre verleden jouw voorouders die titel gedragen hebben?
quote:Op zondag 13 januari 2008 19:01 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik had zojuist in GC een topic gemaakt, maar moest een uitgebreidere maken in WGR.. Bij deze.
Ik vraag me namelijk af of het mogelijk is om in Nederland een adellijke titel te kopen. Dus baron, jonkheer etc. Het is in Schotland wel mogelijk, maar Google leert mij nergens iets over hoe dat in Nederland gaat.
Indien het niet mogelijk is om er eentje te kopen, is er een andere reden om aan zo'n titel te komen? En als het wél mogelijk is, hoeveel kost zo'n titel?
Ben benieuwd
Zonder die boerenmeid had jij hier misschien niet gestaanquote:Op zondag 13 januari 2008 19:25 schreef rgras het volgende:
[..]
Dat ligt eraan. Er is vast een reden waarom je nu niet een titel bezit.
Één van mijn voorvaderen vond het bijvoorbeeld nodig om met een boerenmeid te trouwen en is daarom zijn titel kwijtgeraakt.
http://www.sealandgov.org/quote:Op zondag 13 januari 2008 21:18 schreef Tournesol het volgende:
ik wil ook wel een titel.. waar kan ik die halen en wat kost het?
Ach, waarom niet.. Ik ben wel zo'n mafketel om dat te laten doen, maar kennelijk willen ze geen mafketels in de adelquote:Op zondag 13 januari 2008 19:48 schreef koemleit het volgende:
waarom wil je het?
Onzin, dit zijn waardeloze adellijke titels. Alleen een Fons honorum kan titels creëren en dan verlenen. Die prinsdom Beauluna is helemaal niet als zodanig erkend, het is en fantasie-staatje. In het verleden was het wel mogelijk om een adellijke titel te kopen in Frankrijk en Engeland, maar dit is afgeschaft.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:38 schreef Fiat2 het volgende:
Neem een s een kijkje op www.IDmaker.nl.
Hier kun je een titel aanschaffen van het prinsdom Beauluna.
Alles geheel legitiem en rechtsgeldig!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |