verdomme jaquote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:47 schreef Herr_Munk het volgende:
En vanzelfsprekend weet Heracles een puntje af te snoepen van Feyenoord.
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:49 schreef Herr_Munk het volgende:
Waarom ben ik nu uitgerekend vandaag de bob?![]()
![]()
![]()
'tis dat mijn dag niet meer stuk kan anders kreeg je een virtuele opvoedkundige tik!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:55 schreef toma het volgende:
[..]hehe, heb mezelf flink vol gegoten in de beitel
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:02 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
'tis dat mijn dag niet meer stuk kan anders kreeg je een virtuele opvoedkundige tik!![]()
Beetje mij lekker zitten te maken........
Eigenlijk had ik nu de stad in moeten gaan. Komen vast wel weer een hoop kingsiders zoals gewoonlijk om mee te zuipen en de dj werkt meestal ook wel mee bij een overwinning. Maar, ik had al besloten vandaag effe niet te gaan.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:55 schreef toma het volgende:
[..]hehe, heb mezelf flink vol gegoten in de beitel
Das zeker gaaf altijd in de stad, wanneer ze weer eens hebben gewonnen jeh. Maar ik kan jammer genoeg ook niet weg.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:14 schreef existenz het volgende:
[..]
Eigenlijk had ik nu de stad in moeten gaan. Komen vast wel weer een hoop kingsiders zoals gewoonlijk om mee te zuipen en de dj werkt meestal ook wel mee bij een overwinning. Maar, ik had al besloten vandaag effe niet te gaan.
Hij speelde wel goed. Eerst scoren en daarna die gast rood aan smeren.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:42 schreef Kingside het volgende:
[..]
Das zeker gaaf altijd in de stad, wanneer ze weer eens hebben gewonnen jeh. Maar ik kan jammer genoeg ook niet weg.
En toch doet die Poepon weer scoren.
Maar ik bedoelde dat hij andere wedstrijden geen bal goed raakt, maar op belangrijke momenten ze er toch wel in schiet :p.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:44 schreef toma het volgende:
[..]
Hij speelde wel goed. Eerst scoren en daarna die gast rood aan smeren.
Maar wat was Mathijssen een drama zeg![]()
dat was de reden waarom WillemII op achterstand kwam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |