Ben zelf niet zo kapot van Swinkels maar wel goed dat ie nu al gewoon een aardig niveau haalt.quote:Op maandag 28 januari 2008 22:08 schreef jorienvdherik het volgende:
Swinkels is echt een held aan het worden,
Kan nog wel beter spelen, maar leuk zo jeugd speler, die toch ff het 1e haalt
juistquote:Op maandag 28 januari 2008 23:40 schreef reem het volgende:
Toma, heb jij op t Willem II gezeten dan?
Mijn neef, zat ook bij hem in de klas . Misschien ken je hem?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:24 schreef reem het volgende:
Ik heb bij Swinkels in de klas gezeten, in de brugklas.
Het Willem IIquote:Op maandag 28 januari 2008 23:40 schreef reem het volgende:
Toma, heb jij op t Willem II gezeten dan?
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:03 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Odulphus kakschool![]()
Leve het Cobbenhagen
Ik dacht bij Turnhoutquote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:17 schreef reem het volgende:
Die heeft ook op 't Willem II gezeten
Speelt nu toch ergens in Belgie in de 7e klasse zaterdagochtendmiddagamateurs?
ik heb Kevin Bobson wel eens om 2 uur gezien op zaterdag-nachtquote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:55 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik dacht bij Turnhout![]()
Heb hem trouwens nog een aantal keer in de stad gezien om 4 uur toen ie nog eigendom van w2 was
Als Nederland de Mickey-mouse competitie is.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:50 schreef reem het volgende:
Ik heb niet zo'n hoge pet op van het Belgisch voetbal, is dat terecht?
quote:Willem II verwelkomt Dortmund-talent
Geschreven door William Lekatompessy op woensdag, 30 januari om 15:33
Willem II heeft zich weten te versterken met Mehmet Akgün. De talentvolle middenvelder wordt overgenomen van het Duitse Borussia Dortmund en zal anderhalf jaar te bewonderen zijn in Tilburg met een optie voor nog eens twee jaar, zo meldt de officiële website van de club.
De 21-jarige Akgün geldt als groot talent in Duitsland. Op zeventienjarige leeftijd debuteerde de aanvallend ingestelde middenvelder in de hoofdmacht van Dortmund, toendertijd onder leiding van Feyenoord-trainer Bert van Marwijk. Na zijn debuut kwam de jonge voetballer amper aan spelen toe.
Technisch directeur Andries Jonker was zeer in zijn nopjes met de nieuwste aanwinst van de Tilburgers. “Akgün is een technisch vaardige middenvelder met veel loopvermogen. Wij volgen hem al een tijdje en zijn verheugd nu zaken te hebben kunnen doen”, aldus Jonker.
Nieuwe post maakt heel wat duidelijk. Ontopic: Lijkt me een aardige aankoop die gast van Borussia, zoals de meeste aankopen die willem II heeft gedaan.quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:49 schreef Herr_Munk het volgende:
Omdat de pers vooral bezig is met Moedertje Ajax en de vete tussen Bosz en van Geel slaat Willem II 4 keer concreet toe.
ik heb ooit tegen Marcel Meeuwis gevoetbaldquote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:47 schreef toma het volgende:
[..]
ik heb Kevin Bobson wel eens om 2 uur gezien op zaterdag-nacht
Jonkerquote:Kargbo en Baelum kregen transfer-veto
Geschreven door Bart van de Laak op zaterdag, 2 februari om 16:54
Ibrahim Kargbo en Thomas Baelum stonden nadrukkelijk in de belangstelling van diverse clubs, maar Willem II-trainer Andries Jonker stak een stokje voor hun vertrek. Dat staat te lezen op de officiële website van de Tilburgers.
Het was pas op de laatste dag dat de interesse voor beide voetballers zich concretiseerde. “Kargbo is een belangrijke speler die we hard nodig de hebben komende maanden. Ik heb de interesse dan ook direct afgewimpeld”, zei Jonker.
Ook Baelum kwam vlak voor het sluiten van de markt in beeld bij niet nader genoemde clubs. “Thomas speelt iedere week bij ons, die schakel willen we dus niet laten gaan”. Willem II wist zelf op de laatste dag van de transferperiode Mehmet Akgün aan zich te binden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |