Ja die Verdonk mag van mij wat vervelende dingen gebeuren, het is lastig, maar het gaat ons lukken, NL leren, de examens, de gigantische bakken met geld. Nu alleen hopen dat minister Vogelaar het waar maakt dat de inburgeringscursuskosten voor de rekening van de staat komen, scheelt mij dan bakken met geld.quote:Op maandag 14 januari 2008 15:55 schreef B4CO het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze een verblijfsvergunning heeft![]()
quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:35 schreef SHE het volgende:
Je relatie is officieel als:
Hij je niet meer vraagt of hij je mag zoenen; maar zijn slijm vluchtig in je mond kwakt.
Hij je niet meer mee uit eten neemt, maar neukt op zondag, voor studio sport.
Hij je geen cadeaus meer geeft; maar een briefje van 50 voor boodschappen die voornamelijk bestaan uit bier.
Je hem zondag de stad in sleept omdat je die klerenlijer wil laten voelen hoe kut de relatie is.
Dat heb je uit een boekje!quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:29 schreef OVLOV het volgende:
*Het meisje niet meer wil dat je dronken wordt
*Het meisje niet meer wil dat je veel te laat thuis komt
*Je geen joints meer mag roken
*Op zondag vroeg uit bed moet om leuke dingen met haar te doen
quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:29 schreef OVLOV het volgende:
Lieg niet.quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:36 schreef Lush het volgende:
[..]
Dat heb je uit een boekje!
Of gewoon hele sneue vriendinnetjes gehad...
In de lengte.quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:40 schreef MUUS het volgende:
"Nu ben je van mij en als een ander je aanraakt, breek ik je poten."
Je hebt gelijk ja, dat was ik even vergetenquote:Op donderdag 17 januari 2008 22:40 schreef SHE het volgende:
[..]
Lieg niet.
Ook jij bent net als alle andere vrouwen, mezelf incluis, die er een levensdoel van zal maken een man te vormen naar het ziekelijk infantiele Tina-beeld wat je als tiener met de paplepel krijgt ingegoten door klasgenootjes, bittere moeders, tantes en ander verderfelijk spul.
Je zult hem alles afnemen wat hem ooit een man maakte, zijn ziel vertrappen, zijn kloten verdraaien en hem na jaren tergend gejank zover krijgen dat hij toegeeft dat trouwen 'best leuk is'
God is watching you !
*mental note*quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:40 schreef MUUS het volgende:
Mwaha schitterendquote:Op donderdag 17 januari 2008 22:35 schreef SHE het volgende:
Hij je niet meer vraagt of hij je mag zoenen; maar zijn slijm vluchtig in je mond kwakt.
Hij je niet meer mee uit eten neemt, maar neukt op zondag, voor studio sport.
Hij je geen cadeaus meer geeft; maar een briefje van 50 voor boodschappen die voornamelijk bestaan uit bier.
Je hem zondag de stad in sleept omdat je die klerenlijer wil laten voelen hoe kut de relatie is.
*brrr*quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:40 schreef MUUS het volgende:
Dat is mijn openingszin. Werkt verrassend vaakquote:Op donderdag 17 januari 2008 22:40 schreef MUUS het volgende:
quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:40 schreef MUUS het volgende:
Dat wou mn ex voor mij veranderen maar nee dat hoefte niet echt hoorquote:Op donderdag 17 januari 2008 22:29 schreef OVLOV het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |