Het eerste model is natuurlijk niet de NES.quote:Op zondag 13 januari 2008 15:13 schreef RacerDKB het volgende:
Een NES dus?
Er moeten batterijen in. Dat zijn van die ouderwetse dingen. Kijk, die zien er zo uit:quote:
Niet opgevallen dat je dat hierboven op 13 januari ook al schreef? Dan hoeft iemand anders dat toch niet meer te herhalen? En dat TS zowieso sinds die tijd zijn gezicht niet heeft laten zien? En dat er niet eens in de OP staat dat een spel het niet doet, maar alleen dat de powerknop knippert?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 09:55 schreef Integrity het volgende:
Is het nu tot niemand doorgedrongen dat, als iemand het heeft over de oude nintendo en niet weet dat het over een NES gaat, die persoon misschien niet door heeft dat je het spelletje even naar beneden moet drukken?
Je drukt het spel erin en dan druk je het spel naar beneden.
Niet opgevallen dat je er dan ook al eerder op in had kunnen gaan? En niet nu het hier nogmaals een keer zeggende? Da's pas stom, dan je het dan nu wel opbrengt, nietwaar? Waarom dan toch de 2e keer wel reageren? Toch?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:26 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Niet opgevallen dat je dat hierboven op 13 januari ook al schreef? Dan hoeft iemand anders dat toch niet meer te herhalen? En dat TS zowieso sinds die tijd zijn gezicht niet heeft laten zien? En dat er niet eens in de OP staat dat een spel het niet doet, maar alleen dat de powerknop knippert?
??quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:03 schreef Integrity het volgende:
[..]
Niet opgevallen dat je er dan ook al eerder op in had kunnen gaan? En niet nu het hier nogmaals een keer zeggende? Da's pas stom, dan je het dan nu wel opbrengt, nietwaar? Waarom dan toch de 2e keer wel reageren? Toch?
Ja, ik maakte zelf de uitspraak, maar niemand ging erop in.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:47 schreef Roquefort het volgende:
[..]
??![]()
Is het je niet opgevallen dat je in je eerste reactie gewoon de topicstarter aansprak.
En dat je in je tweede reactie juist de reagerenden aansprak met de opmerking "is het niemand opgevallen dat...."
Nogal snerend is een interpretatie. Daarom dikgedrukt. Toch is de intonatie niet helemaal verkeerd geinterpreteerd; het is irritatie omdat niemand er wat mee doet. Het komt dan over op mij alsof dat het niet is. Terwijl dat het dus juist wel had kunnen zijn. De reacties opeenvolgend waren allemaal van de blow me aard.quote:En aangezien je dus in je tweede post ons reagerenden nogal snerend aanspreekt, reageer ik op jouw boodschap door te melden dat dat iedereen prima opgevallen was. Maar je had het al zelf opgeschreven, dus waarom zouden we dat herhalen als het al in de tweede reactie van het topic staat?
Immers, want, dus..!
Ik ben niet stom!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |