Preview? Quick Look!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:09 schreef DutchErrorist het volgende:
Ow voor mensen die zitten te zeuren of progjes die pdf's kunnen openen... Ik vind dat de preview of hoe dat ding ook maar heet zulke dingen moet kunnen openen... en nu wil ik niet op de kijk-hoe-goed-OSX-is tour gaan, maar ik vind het wel grappig dat de preview van OSX haast alles kan openen, en als hij dat niet kan dan kan je het wel met andere standaard meegeleverde programma's in OSX...
Eerst loop je te zeuren dat Adobe 15 MB gebruikt om PDF files te openen en over dat programmeurs lui zijn en vervolgens ga je mij afzeiken met het feit dat er genoeg alternatieven zijn?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:33 schreef BobbyB het volgende:
Wat is dat toch altijd met die fok mentaliteit dat als je ergens kritiek op hebt, dat je het zelf maar moet gaan doen? Als je het oneens bent met het kabinet bent, moet je zelf maar de politiek in. Als je vind dat iets niet goed is, moet je daar gewoon je commentaar op kunnen geven. Zo'n reactie toont alleen maar dat je 1: weinig te melden hebt. 2: Je post niet kan onderbouwen 3: alles maar best vind wat anderen doen.
En er zijn zat progsels die PDFjes kunnen lezen zonder tientallen MB's te gebruiken. Dat jij het prima vind dat jouw hardeschijf inefficient wordt gebruikt moet je zelf weten, en het gaat mij niet om een paar MB meer of minder, maar het feit dat er ontzettend veel rotzooi bij veel programma's zit wat je never nooit gebruikt is toch wel een beetje onzin hoor.
Dit topic gaat toch over debiel grote software, ik noem er gewoon een paar op ik zeg ook verder nergens dat ik ze gebruik. Tja, ik kan het ook niet helpen dat je niet kan lezen of de intentie van mijn posts niet begrijpt. Ik zeik ook verder niet, ik zeg alleen dat sommige programma's onnodig groot zijn, dat ik er de ruimte wel of niet voor heb, doet er niet toe.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:51 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Eerst loop je te zeuren dat Adobe 15 MB gebruikt om PDF files te openen en over dat programmeurs lui zijn en vervolgens ga je mij afzeiken met het feit dat er genoeg alternatieven zijn?![]()
Jij klaagt ook over dat WMP 25 MB kost. Nou dan kies je toch lekker een andere OS of ga lekker in het register kloten en WMP verwijderen, dan bespaar je wel lekker 25 MB.![]()
Je hebt kritiek op programma's die of volgens jou onnodig veel ruimte gebruiken of onnodig veel rotzooi meeinstalleert, maar volgens mij ben jij diegene die bepaalt of je die programma's installeert. Je zegt zelf dat er genoeg alternatieven zijn, maak er dan gebruik van.
quote:Op zondag 13 januari 2008 13:43 schreef __Saviour__ het volgende:
dat bundelen van programma's is inderdaad erg irritant.
Nero Vista is zeker een goed voorbeeld. Je wilt alleen DVD's branden een O/S, krijg je allerlei crap erbij
Komtie nu achterquote:Op woensdag 16 januari 2008 16:32 schreef Intrepidity het volgende:
Wat is IE dan een rukbrowser...
Omfg 93 processen en daar zou geen troep tussen zitten?quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:13 schreef James1988 het volgende:
Troep? Nah, eigenlijk niet...
Maar het ging me om die iexplore.exe
Ik werk nu met Firefox 2. Heb 3 tabbladen open staan: Fok!forum, Gmail en een Outlook webmail.quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:32 schreef Intrepidity het volgende:
Wat is IE dan een rukbrowser... ik had net 17 tabs open in FF (om te testen), met allemaal flash-sites e.d. (die zuigen geheugen normaal gesproken), en dat gebruikte ~180mb... niet klein, maar opzich netjes..
Daarmee kan ik niet printen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:13 schreef leolinedance het volgende:
Voor PDF's natuurlijk FoxIt gebruiken. Snel, klein en genoeg mogelijkheden
quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:42 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Omfg 93 processen en daar zou geen troep tussen zitten? :')
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 | ProcessName ----------- acrotray apache apache Ati2evxx Ati2evxx audiodg csrss csrss daemon dwm ehmsas ehtray explorer FileZilla server FlashUtil9e FNPLicensingService googletalk hqtray Idle ieuser iexplore jusched lsass lsm lxblcoms mDNSResponder mirc mobsync Monitor MSASCui msnmsgr mysqld-nt OUTLOOK powershell RtHDVCpl SearchFilterHost SearchIndexer SearchProtocolHost services sidebar sidebar SLsvc smss spoolsv sqlservr StarWindServiceAE svchost svchost svchost svchost svchost svchost svchost svchost svchost svchost svchost svchost svchost svchost SynToshiba SynTPEnh SynTPStart System taskbarshuffle taskeng taskeng TosA2dp TosAVRC TosBtHid TosBtHSP TosBtMng TosBtProc TosBtSrv TosOBEX TrustedInstaller UltraMon UltraMonTaskbar usnsvc vmnat vmnetdhcp vmount2 vmware-authd vmware-tray wininit winlogon WLLoginProxy wmdc WmiPrvSE wmpnetwk ZuneLauncher ZuneNss |
Het ligt ook wel aan fok hoor...quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:32 schreef Intrepidity het volgende:
Wat is IE dan een rukbrowser... ik had net 17 tabs open in FF (om te testen), met allemaal flash-sites e.d. (die zuigen geheugen normaal gesproken), en dat gebruikte ~180mb... niet klein, maar opzich netjes..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |