Waar staat dat de TS illegaal download? De download staat ook gewoon op de site van Nero zelf ..quote:Op zondag 13 januari 2008 10:06 schreef RemcoDelft het volgende:
Ga Nero kopen in de winkel i.p.v. illegaal downloaden!
CDRTools is trouwens aanzienlijk compacter!
1MB driver,59 MB aan talen toetsenbord indelingenquote:Op zondag 13 januari 2008 10:31 schreef Cheiron het volgende:
Drivers voor Logitech toetsenborden, ook geweldig. 60 MB voor een setjes drivers...
gwbasicquote:Op zondag 13 januari 2008 10:25 schreef charon het volgende:
Waar is de tijd dat mijn complete programmeeromgeving nog in een .COM file paste.
Turbo Pascal 3.01 for the winquote:
nee hoor, vriend van me heeft de Logitech Dinovo in gebruik & de drivers daarvan slikken alleen al bijna 60 megabyte ram op. Echt overdreven voor een toetsenbordje + muis. Mijn setje heeft dezelfde mogelijkheden van het zijne en doet het met 21megabyte'squote:Op zondag 13 januari 2008 10:35 schreef daisy_ducky het volgende:
[..]
1MB driver,59 MB aan talen toetsenbord indelingen
Educated guess!quote:Op zondag 13 januari 2008 10:27 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Waar staat dat de TS illegaal download? De download staat ook gewoon op de site van Nero zelf ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |