En ga niet zeggen dat het niet waar is want de bovenste post is toch echt van mijquote:Op zondag 13 januari 2008 03:00 schreef oshiro het volgende:
Fipo jeweets.
Pwnd.quote:
Kan 't me eerlijk gezegd wel voorstellen hoorquote:Op zondag 13 januari 2008 03:00 schreef snopprinses het volgende:
kate nash moet je ook niet te vaak zien, ze is echt kei schattig. maar na twee concerten gezien te hebben, heb ik er echt genoeg van gekregen
Volgens mij gaat m'n ex erheen..quote:Op zondag 13 januari 2008 03:02 schreef Bellatrix het volgende:
Ik wil naar Babyshambles, gaat iemand hier?
Rachel Bilson?quote:
Ik wil naar die in Eindhoven, maar niemand van m'n vrienden wil gaan, en het is stom om alleen te gaan he.quote:Op zondag 13 januari 2008 03:03 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Volgens mij gaat m'n ex erheen..
Ken maar paar liedjes, maar klinkt wel tof
Wanneer en waar ga je?
Je hebt er trouwens wel meer gezien.. Summer Square enzo..quote:Op zondag 13 januari 2008 03:02 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Kan 't me eerlijk gezegd wel voorstellen hoor
Maar het was m'n eerste concert van haar en super
wtfquote:Op zondag 13 januari 2008 03:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
wat een lelijk wijf
Ze is inderdaad ietwat oud hč.quote:Op zondag 13 januari 2008 03:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
wat een lelijk wijf
Hij zette er daarna nog een plaatje bij met haar naam erop.quote:
Joh, die vergat ik niet!quote:Op zondag 13 januari 2008 03:05 schreef bierbart het volgende:
[..]
Je hebt er trouwens wel meer gezien.. Summer Square enzo..![]()
Dat je dat vergeten bent..![]()
Onze avonturen om de Hoeve te vinden.. met Greta.. en toen die avond Summer Square.. en toen mac enzo..
Jaa kon ff snel geen andere foto vindenquote:
Naja als collega vind ik 'r best prima, en laat het nou net een collega van me zijnquote:
neuqbaarquote:Op zondag 13 januari 2008 03:10 schreef oshiro het volgende:
[..]
Naja als collega vind ik 'r best prima, en laat het nou net een collega van me zijn
Uit welke gevangenis is hij ontsnapt?quote:Op zondag 13 januari 2008 03:10 schreef Bellatrix het volgende:
Ja nu ik toch bezig ben
[ afbeelding ]
Heath
*checkquote:
Uit de gevangenis der geilheid, en hij moet terug gestopt worden.quote:Op zondag 13 januari 2008 03:10 schreef mash_ het volgende:
[..]
Uit welke gevangenis is hij ontsnapt?
Fact.quote:
Nou, als hij bij jou om een schuilplek vraagt, moet ik nog zien dat je em terugstuurtquote:Op zondag 13 januari 2008 03:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Uit de gevangenis der geilheid, en hij moet terug gestopt worden.
Ik laat hem wel even onderduiken, onder m'n lakens welteverstaan.quote:Op zondag 13 januari 2008 03:12 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Nou, als hij bij jou om een schuilplek vraagt, moet ik nog zien dat je em terugstuurt
Beter idee ja..quote:Op zondag 13 januari 2008 03:14 schreef oshiro het volgende:
--> B&H
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |