Kunnen jullie vast een kladje maken.
Twee weten meer dan 1.
1200 meer dan twee.
Weltrusten,
maar schroom niet om hier alvast wat inspiratie-bronnen te deponeren.
Is het ethisch verantwoord om, gelet op het kleine aantal nog levende zee-zoogdieren, ei-cellen van Mona via Internet aan de wetenschap ter beschikking te stellen?
Graag over 101 dagen jullie visie hierop!
quote:
op 10-27-1999 om 02:02 AM schreef phileine het volgende:
Moor en ik hebben besloten ons 100 dagen terug te trekken in een hutje op de hei (wie wil een paar webcams leveren?), verstoken van alle invloeden van buitenaf behalve internet en uitzendingen van BB.
Ik ben namelijk eventjes van de leg en Moor heeft -naar ik vermoed- rare dingen gerookt.maar schroom niet om hier alvast wat inspiratie-bronnen te deponeren.
Tja, dat is te zeggen, ik geloof dat ik weer pre-menstrueel ben (ofwel melig) zoals Voyeur het zou noemen. Maar dat mag niet van Phileine, want dan heeft zij weer geen excuus voor...enz.
Nu wat dat hutje betreft.
Het nieuws is nu toch uitgelekt, en het zit zo: Hummie bleek één van onze trouwste lezeressen te zijn, en vroeg om een soort schaduw-projekt met wat 'dummies', om te kijken, als het fout gaat, hoe het dan foutgaat, en als wegwerp-sterren zou dat dan bij ons niet zo erg zijn , snap je.
Vandaar dat Ph. en ik dus geheel onvrijwillig en zonder hoofdprijs hebben toegestemd om geen contract te tekenen, en toch in dat hutje te gaan, gewoon voor de lol, eigenlijk om onszelf te vinden dus, want die zijn we een beetje kwijt: na dubbelrol als VOO-personeel, triple-rol als handlangers van Tanjalies, en nu weer headhunters voor het casting-bureau van Two Sisters, hebben wij een beetje onze identiteit verloren zie je, qua mens dan (copyright Doordevil).
Het voordeel: in dat hutje horen wij alleen nog elkaar, dus als we boos willen worden is de scapegoat veel sneller gevonden.
Zo dus.
Wordt misschien zelfs vervolgd.
quote:
op 10-27-1999 om 02:02 AM schreef phileine het volgende:
Moor en ik hebben besloten ons 100 dagen terug te trekken in een hutje op de hei (wie wil een paar webcams leveren?), verstoken van alle invloeden van buitenaf behalve internet en uitzendingen van BB.
Ik ben namelijk eventjes van de leg en Moor heeft -naar ik vermoed- rare dingen gerookt.maar schroom niet om hier alvast wat inspiratie-bronnen te deponeren.
Mooi zo, dan is de vraag over wat er met het FOK!Forum moet gebeuren na BB ook weer bevredigend beantwoord.
Zolang ik me gevoel erin leg, en dat eruit gooi, in mezelf dan, naar jou toe, dan nomineer je maar een eind weg -
in plaats dat je me erwtensoep nou waardeert, want dat vond ik er zelf van: gewoon een fase-moment, en niet omdat ik er later ingekomen ben nou ff gaan zitte nominere, hè, want dat lust ik dus niet, dat stiekume....
Het was MIJN weekopdracht, en dus mag ik die verknallen, toch ? Als mens ?
(Moor kijkt lief naar zijn hutje-genoot en slijmt zich weer de volgende ronde binnen)
[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 27 Oktober 1999).]
maar het is dat je zo lief naar me kijkt, dus je mag blijven...
(als je maar wel opschiet met dat houthakken want ik krijg het koud)
Weekopdracht: maak van al het gehakte hout een ecologisch verantwoorde zweethut en maak daar een BB-lied. Zonder vals te zingen!!
quote:
op 10-27-1999 om 03:18 AM schreef phileine het volgende:
(als je maar wel opschiet met dat houthakken want ik krijg het koud)
(Kruiperig sprokkelt Moor wat CD-hoesjes bijeen en bouwt een zweetkaarthutje op maat met ijzerdraad, onderwijl shamanistische gezangen prevelend en "all his relatives" verbrandend in de gloeiende Meta-blokjes)
Lekker warm hè (bemoedigende toon), we hebben nog 3 kilo kaneel voor het volgende budget, zodat jouw intrinsieke spanning wat opgevoerd wordt, mijn innig-genomineerde concurrente !
(En met fonkelende oogjes hokt het 2-tal in de zweethut, zinnend op wraak en nieuwe onvermoedde uitingen van matennaaierij). Nog maar 99 1/2 dag van onverdeeld psychisch kannibalisme, mmmmmmmmm.
Als altijd voor altijd de jouwe...
"Ook goeiemorgen", klonk het opgewekt toen zij elkaar tegenkwamen voor het camera-oog van de dagboek-psych. Gekke bekken trekkend tegen de lens zingt Moor op valse toon: "honden is nou net iets, wat ik niet onthouden heb. Jullie vragen zo manipulerend! Maar ik nomineer mezelf wel tot honds (brutaal), wie ben ik tenslotte, als ik hààr maar ten val kan brengen" Innig loerend naar zijn mede-zangeres, die ook 3 maten te vlug zingt. "Ik heb nog een vraagje", starend naar de psych, "hebt U dat altijd al gehad, naar Uw moeder toe, dat via-een-camera-willen-kijken ?" Een diepe zucht klinkt vanachter het IKEA-beschot, een luide snik en het krakend geluid van een brekend plateautje. "Zo, weer een weg", gnuift Moor voldaan, haalt de hondenriem tevoorschijn die in zijn BB-koffertje verborgen zat en trekt hem strak om het nekje van zijn tere mede-dummie. Klaar voor de volgende opdracht, roept hij jolig en giet wat water bij in de klaarstaande hondenbak. Zijn jeugd was doorspekt met rekening-houden-met-7-broers-en-zussen en des te gretiger grijpt hij deze domina-kans.
"Een mens moet wat te kroelen hebben, nietwaar ?"
Een per parachute gelandde concurrent met jampot-contactlenzen wordt discreet afgevoerd door Randon en moet voor straf 100 dagen WF kijken, vastgebonden voor een zwart-wit-camping-TV.
Mensen, het was een enerverende dag op de hei. Morgen ga ik weer vileine plannen bedenken om de kaasschaaf te verdonkeremanen (Moor maakt de hele tijd een boot van de kaas, vreselijk storend vind ik dat), dus ik heb mijn nachtrust hard nodig.
Ik zie trouwens dat er alleen maar een tweepersoonsbed aanwezig is. Moor, slaap jij op de bank?
quote:
op 10-27-1999 om 04:45 AM schreef phileine het volgende:
Ik zie trouwens dat er alleen maar een tweepersoonsbed aanwezig is. Moor, slaap jij op de bank?
Vanachter het gordijn slaat Moor toe: de losgerukte bijl klieft zijn zweet-maatje in een multiple personality syndroom, zodat ze langzaan paranoïde wordt van amsterdamse en rotterdamse stemmen-horing in haar toch al getormenteerde alpinopetje. De leukste stem pikt hij eruit en in innige (doch on-persoonlijke) knuffel vlijt hij zich met die stem op de sofa, en duidt haar net zolang tot de nog najeukende oogjes langzaam toevallen. Weer een spannende dag voorbij op de hei: wat bedoelde PH. met die laatste knipoog naar de kaas ? Wie zal het redden, Moor of toch Moor ? Kijk vooral niet, en win misschien de hele coke-voorraad van R.W., straatwaarde: 39 euro-cent.
Camera 2 op sofa: VAST! Vervangende psych's: melden bij de was-wringer, dress-code: New Age.
Mag ik al stemmen? Nee? jammer zeg.
Ik vinnut overigens wel oneerlijk als ik er dan snel weer uit wordt gestemd omdat Moor en Fillein een week voorsprong hebben.
Ik zag overigens deze quote op een andere plek en vind dat Filein daar even op moet reageren: "All FOK!members are equal; but some are MOOR equal than others."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |