Erm, ik had het over Clinton. Die had trouwens ook wel oorlogsuitgaven enzo maar minder dan Bush.quote:Op maandag 14 januari 2008 18:11 schreef henkway het volgende:
[..]
oorlogsuitgaven en belastingvoordelen voor de superrijken, bedoel je?
Jawel: het importeren van producten wordt steeds duurder. Struisvogelpolitiek.quote:Op maandag 14 januari 2008 20:33 schreef Shivo het volgende:Overigens merkt de doorsnee Amerikaan helemaal geen zier van dat zogenaamde failliet.
Noem er eens een paarquote:Op maandag 14 januari 2008 23:26 schreef DiGuru het volgende:
[..]
Jawel: het importeren van producten wordt steeds duurder. Struisvogelpolitiek.
een vat kost maar 2$quote:Op maandag 14 januari 2008 23:30 schreef Shivo het volgende:
[..]
Noem er eens een paarOm je vast uit de droom te helpen: benzine hoort daar alvast niet bij, de prijs stijgt wel maar niet meer dan de reguliere olie prijsstijging.
klein vaatje danquote:Op maandag 14 januari 2008 23:54 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
een vat kost maar 2$ [afbeelding]
9 Biljoen ook goed ?quote:Op maandag 14 januari 2008 03:17 schreef indahnesia.com het volgende:
9 triljard dollar. Dat is in euro's nog maar zo'n 6 triljard. Valt wel mee dan
jah, ook goed.. weet niet hoeveel dat allemaal is, zoveel heb ik niet op mijn rekening ook.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:28 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
9 Biljoen ook goed ? [afbeelding]
Hmmhmm, doet me denken aan Duitsland na WW1 en voor WW2 toen ze Duitse Marken bleven bijdrukken. Broden die miljoenen marken kostten....quote:Op zondag 13 januari 2008 00:27 schreef DaForZz het volgende:
Amerikaanse schulden zijn vaak in dollars en ze kunnen onbeperkt bijdrukken, dus het is onmogelijk dat ze failliet gaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |