quote:Op zondag 13 januari 2008 19:45 schreef BVO het volgende:
107 euro? Wat een schijntje, ik betaal wekelijks het zesvoudige aan Nigel!
quote:Op zondag 13 januari 2008 19:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Dus hij zit als bijbaantje achter 't raam?
Joh, ik kan hem zo gratis doen als ik wilquote:Op zondag 13 januari 2008 19:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Dus hij zit als bijbaantje achter 't raam?
Dan wil ik toch liever IVAR terug!quote:Op zondag 13 januari 2008 14:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Met z'n stomme natte dweilenstem.
ik denk dat hij het uiteindelijk niet eens slecht zou hebben gedaan, die heeft denk ik echt talent, alleen is het jammer genoeg niet goed uitgekomenquote:Op zondag 13 januari 2008 20:09 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Dan wil ik toch liever IVAR terug!
http://nl.youtube.com/watch?v=YdHcoEnPY_4
Het is niet eens slecht
Ik ben even verder gaan luisteren, maar hij is echt goed! Hij is beter dan de mannen die er op dit moment nog in zitten!quote:Op zondag 13 januari 2008 20:17 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik denk dat hij het uiteindelijk niet eens slecht zou hebben gedaan, die heeft denk ik echt talent, alleen is het jammer genoeg niet goed uitgekomen
zou echt een idool zijn geworden onder de bakvissen
Blabla, Nigel is wayyyyyyyyy better.quote:Op zondag 13 januari 2008 20:20 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Ik ben even verder gaan luisteren, maar hij is echt goed! Hij is beter dan de mannen die er op dit moment nog in zitten!
sorry, hij lijkt me heel erg aardig, maar erg onzeker en vind zijn optredens tot nu toe niet zo veel aan.quote:
quote:Op zondag 13 januari 2008 22:39 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik zit me trouwens ontzettend te ergeren aan iedereen, en dat zijn er best veel, die de meest simpele naam ever, Nikki, verkeerd spellen. Nikky, Nicki, tering is het nou zo moeilijk om de schrijfwijze van een naam van vijf letters te onthouden. Of Nathaly ipv Nathalie. Sorry, moest het even kwijt.
Ja maar als je op een topic klikt waar in de titel 'Nikki' staat, vind ik het best wel apart dat het je dan nog lukt om de naam verkeerd te spellenquote:Op zondag 13 januari 2008 22:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Als zo'n naam op driehonderzevenentachtig verschillende manieren gespeld kan worden kan 't wel eens gebeuren dat het verkeerd gaat hoor. Als je 'Bas' verkeerd spelt zou het een kwalijkere zaak zijn.
Oh nu voel ik me weer zo gemeen. Het geeft niet hoorquote:Op zondag 13 januari 2008 22:51 schreef livelink het volgende:
Ja, sorry. In mijn vorige prono had ik inderdaad Nikki verkeerd geschreven. Maar dat was echt even in een vlaag van verstandsverbijstering. Ik kan me voorstellen dat je je er aan ergert. Bij deze dus mijn excuses.
quote:Op zondag 13 januari 2008 22:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Oh nu voel ik me weer zo gemeen. Het geeft niet hoor. Maar het viel me gewoon op, that's all.
Heul niet stomme $h!i!NinG_§T4rR!i!quote:Op zondag 13 januari 2008 22:54 schreef shiNinG_staR het volgende:
Jij hebt mn naam ook erg vaak verkeerd gespeld Erik.
quote:Op zondag 13 januari 2008 23:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heul niet stomme $h!i!NinG_§T4rR!i!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |