Heel eerlijk van hem toch? Dat mag ik wel aan Bas. Veel andere kandidaten geven gewoon zulke neppe/stomme antwoorden als ze commentaar van de jury krijgen.quote:Op zondag 13 januari 2008 10:44 schreef Liquidootje het volgende:
Ben even die jury commentaren overnieuw aan het kijken. Die speech van Bas is toch gruwelijk he..
Heel fantastisch eerlijk misschien, maar soms is het beter om je mond te houden. Dit heeft hij al zeker 10 keer gedaan sinds de theaterrondes. "Ik ga er gewoon helemaal voor, al is het voor de laatste keer blabla, der zijn ook 8 andere fantastische kandidaten blabla" komt maar over als een kwal. Ook al zou hij in het echt vast een super aardige gast zijn.quote:Op zondag 13 januari 2008 10:58 schreef Ice_Tea het volgende:
[..]
Heel eerlijk van hem toch? Dat mag ik wel aan Bas. Veel andere kandidaten geven gewoon zulke neppe/stomme antwoorden als ze commentaar van de jury krijgen.
Ik bedoelde meer dat ze nu 'And I am telling you' niet meer kan zingen, tenminste, lijkt me sterk dat ze haar nog een keer dat laten doen voor dit thema. Ik vond haar vertolking ervan trouwens wel meevallen hoor! Het haalt het niet bij de J-Hud versie maar het was een verademing tussen al dat andere Idols-gejengel.quote:Op zondag 13 januari 2008 07:31 schreef Garble het volgende:
Hoezo "al haar Dreamgirls-kruit verschoten", Cee? Met die ongelofelijke verkrachting van And I Am Telling You waarvoor Jennifer Hudson zich omdraait in haar graf? Daaroor zou haar voor eens en voor altijd verboden worden om ooit nog ook zelfs maar het kutste nummer uit Dreamgirls te mogen zingen. Op straffe van kielhalen en de brandstapel.
Evil twinquote:Op zondag 13 januari 2008 11:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat ze nu 'And I am telling you' niet meer kan zingen, tenminste, lijkt me sterk dat ze haar nog een keer dat laten doen voor dit thema. Ik vond haar vertolking ervan trouwens wel meevallen hoor! Het haalt het niet bij de J-Hud versie maar het was een verademing tussen al dat andere Idols-gejengel.
Ben jij familie van Marble?
Het zou eens tijd gaan worden voor tegen stemmen.quote:Op zondag 13 januari 2008 12:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het tóch moeilijk te geloven dat een domme kneus als Neil meer stemmen krijgt dan een leuke Nikki.
Stel je voor dat je dat zou doen en het publiek is toch al zo'n dom volk. Op eens nathaly, nikki en charlene als eerste op de stoelquote:Op zondag 13 januari 2008 12:25 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het zou eens tijd gaan worden voor tegen stemmen.
Als je Neil er uit wil hebben stuur dan een sms naar............
Ik weet niet naar welk programma jij hebt gekeken, maar musical is dus gewoon helemaal nog NOOIT gedaan!quote:Op zondag 13 januari 2008 00:23 schreef Kidney_Bean het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom er elke week van die stomme thema's worden gekozen, die ook al eens 100x zijn gedaan? Vind er echt geen reet aan, die disco.. volgende week musical.. pffff.... en behalve de vier zangeressen Charlene, Pauline, Nikki en Nathalie mag wat mij betreft iedereen eruit, kwaliteit is gemiddeld tot nu toe nog ver te zoeken. Het wordt zo amateuristisch op deze manier, jammer..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |