uitslag op idols.nl !quote:Op zondag 13 januari 2008 13:27 schreef AssyriskaFF het volgende:
Musicla nou hopen dat iemand Memories gaat doen. En dan niet die klootviolen die niet kunnen zingen. Doe maar Charlene, Nikki of Nathalie. En volgens mij heb ik wat gemist gisteren. Is die uitslag nog ergens te zien?
Whehehe. Heheh.quote:Op zondag 13 januari 2008 14:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik snap niet dat mensen zó op Bas afgeven terwijl een Pauline en vooral Neil nog zóveel slechter waren imho.
quote:Op zondag 13 januari 2008 14:35 schreef Treezz het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=lFwNTzWCYnE
(hoop dat de link het doet)
het is neil
Idd, Neil wordt helemaal de hemel in geprezen hierquote:Op zondag 13 januari 2008 14:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik snap niet dat mensen zó op Bas afgeven terwijl een Pauline en vooral Neil nog zóveel slechter waren imho.
Dat zeg ik niet. Maar Bas is hier meer de 'boksbal' dan Neil, heb ik het idee.quote:Op zondag 13 januari 2008 14:41 schreef Svensational het volgende:
Idd, Neil wordt helemaal de hemel in geprezen hier!
Pauline slechter?quote:Op zondag 13 januari 2008 14:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ze is heel goed, maar gister is ze de enige die ik afgezet heb. Vond het zó bagger gister. Tiffany was gister middelmatig maar mag wel met Neil snel moven.quote:Op zondag 13 januari 2008 14:50 schreef alwaysthebest het volgende:
Pauline slechter?
Ik vind Pauline bij de top horen. Ver vóór Bas, Neil en Tiffany.
NOu dan snap ik jouw gehoor niet! Pauline zat er voor het eerste, 1 keer een klein beetje naast, voor de rest zijn alle noten PERFECT gezongen!quote:Op zondag 13 januari 2008 14:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ze is heel goed, maar gister is ze de enige die ik afgezet heb. Vond het zó bagger gister. Tiffany was gister middelmatig maar mag wel met Neil snel moven.
Toch grappig dat we met z'n 8en zaten te kijken en minimaal 5 ervan toch echt bij een aantal noten vonden dat het zó ernaast zat. Maar smaken verschillen.quote:Op zondag 13 januari 2008 15:25 schreef Hockeylotje het volgende:
NOu dan snap ik jouw gehoor niet! Pauline zat er voor het eerste, 1 keer een klein beetje naast, voor de rest zijn alle noten PERFECT gezongen!
Niks smaken! Je gaat nu in de hoek staan voor je blasfemische opmerking!quote:Op zondag 13 januari 2008 16:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Toch grappig dat we met z'n 8en zaten te kijken en minimaal 5 ervan toch echt bij een aantal noten vonden dat het zó ernaast zat. Maar smaken verschillen.
quote:Op zondag 13 januari 2008 16:15 schreef soylent het volgende:
Niks smaken! Je gaat nu in de hoek staan voor je blasfemische opmerking!
Oh My God.quote:Neil heb 107 x op je gestemt
Het is echt Jim (zonder talent) all over again.quote:Op zondag 13 januari 2008 16:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oh My God.
quote:Op zondag 13 januari 2008 16:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oh My God.
En de lachende 3de is RTL. Zij innen cash terwijl iedereen (degene die stemmen ook) op 10 vingers na kan tellen dat Neil de eindstreep niet gaat halen.quote:Op zondag 13 januari 2008 17:29 schreef shiNinG_staR het volgende:
107 x 60 cent is.. bijna 70 euroNou, daar ga ik toch liever van shoppen ofzo.
Nee gespleten persoonlijkheid, zoals Nikki en Jessica uit Heroes. Waarbij ik dan de goedaardige, lieve Nikki ben en M. de kwaadaardige, gemene Jessica.quote:
Heb je de rest van de commentaren gelezen, echt om te huilenquote:Op zondag 13 januari 2008 17:46 schreef alwaysthebest het volgende:
107 keer stemmen.64 euro weggooien.
quote:Op zondag 13 januari 2008 19:45 schreef BVO het volgende:
107 euro? Wat een schijntje, ik betaal wekelijks het zesvoudige aan Nigel!
quote:Op zondag 13 januari 2008 19:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Dus hij zit als bijbaantje achter 't raam?
Joh, ik kan hem zo gratis doen als ik wilquote:Op zondag 13 januari 2008 19:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Dus hij zit als bijbaantje achter 't raam?
Dan wil ik toch liever IVAR terug!quote:Op zondag 13 januari 2008 14:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Met z'n stomme natte dweilenstem.
ik denk dat hij het uiteindelijk niet eens slecht zou hebben gedaan, die heeft denk ik echt talent, alleen is het jammer genoeg niet goed uitgekomenquote:Op zondag 13 januari 2008 20:09 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Dan wil ik toch liever IVAR terug!
http://nl.youtube.com/watch?v=YdHcoEnPY_4
Het is niet eens slecht
Ik ben even verder gaan luisteren, maar hij is echt goed! Hij is beter dan de mannen die er op dit moment nog in zitten!quote:Op zondag 13 januari 2008 20:17 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik denk dat hij het uiteindelijk niet eens slecht zou hebben gedaan, die heeft denk ik echt talent, alleen is het jammer genoeg niet goed uitgekomen
zou echt een idool zijn geworden onder de bakvissen
Blabla, Nigel is wayyyyyyyyy better.quote:Op zondag 13 januari 2008 20:20 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Ik ben even verder gaan luisteren, maar hij is echt goed! Hij is beter dan de mannen die er op dit moment nog in zitten!
sorry, hij lijkt me heel erg aardig, maar erg onzeker en vind zijn optredens tot nu toe niet zo veel aan.quote:
quote:Op zondag 13 januari 2008 22:39 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik zit me trouwens ontzettend te ergeren aan iedereen, en dat zijn er best veel, die de meest simpele naam ever, Nikki, verkeerd spellen. Nikky, Nicki, tering is het nou zo moeilijk om de schrijfwijze van een naam van vijf letters te onthouden. Of Nathaly ipv Nathalie. Sorry, moest het even kwijt.
Ja maar als je op een topic klikt waar in de titel 'Nikki' staat, vind ik het best wel apart dat het je dan nog lukt om de naam verkeerd te spellenquote:Op zondag 13 januari 2008 22:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Als zo'n naam op driehonderzevenentachtig verschillende manieren gespeld kan worden kan 't wel eens gebeuren dat het verkeerd gaat hoor. Als je 'Bas' verkeerd spelt zou het een kwalijkere zaak zijn.
Oh nu voel ik me weer zo gemeen. Het geeft niet hoorquote:Op zondag 13 januari 2008 22:51 schreef livelink het volgende:
Ja, sorry. In mijn vorige prono had ik inderdaad Nikki verkeerd geschreven. Maar dat was echt even in een vlaag van verstandsverbijstering. Ik kan me voorstellen dat je je er aan ergert. Bij deze dus mijn excuses.
quote:Op zondag 13 januari 2008 22:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Oh nu voel ik me weer zo gemeen. Het geeft niet hoor. Maar het viel me gewoon op, that's all.
Heul niet stomme $h!i!NinG_§T4rR!i!quote:Op zondag 13 januari 2008 22:54 schreef shiNinG_staR het volgende:
Jij hebt mn naam ook erg vaak verkeerd gespeld Erik.
quote:Op zondag 13 januari 2008 23:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heul niet stomme $h!i!NinG_§T4rR!i!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |