quote:Op maandag 14 januari 2008 00:20 schreef shiNinG_staR het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=76EmbCtY6i8 voor Nigel
Oh, ik was te laat, zie ik.quote:Op maandag 14 januari 2008 00:21 schreef BVO het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=76EmbCtY6i8 voor Nigel!
Jaquote:Op maandag 14 januari 2008 14:41 schreef BVO het volgende:
[..]
Oh, ik was te laat, zie ik.
SS, jij wilde Nigel toch http://www.youtube.com/watch?v=HpoOxTPVN6o laten zingen of vergis ik me?. Ik vond het zo'n gekke keuze namelijk
. Maar nu ik het weer hoor toch best leuk.
Ik had kippenvelquote:Op maandag 14 januari 2008 14:37 schreef roooosje het volgende:
Respect voor iemand die hier iets uit doet.
Ik heb 'm gezien! Al 4 jaar geleden volgens mij, maar het is zo'n mooie musical! Echt het is de mooiste musical die ik ooit heb gezien in Nederland! Het is zo indrukwekkend met al die dieren en gewoon pure emotie!quote:
Arm landquote:Op maandag 14 januari 2008 14:37 schreef roooosje het volgende:
Respect voor iemand die hier iets uit doet.
The Lion King is niet alleen de mooiste musical die ik ook heb gezien (verder alleen maar B&tB en Tarzan), het is sowieso het mooiste en indrukwekkendste dat ik ooit in mn leven heb gezienquote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:48 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Ik heb 'm gezien! Al 4 jaar geleden volgens mij, maar het is zo'n mooie musical! Echt het is de mooiste musical die ik ooit heb gezien in Nederland! Het is zo indrukwekkend met al die dieren en gewoon pure emotie!
Ik verwacht trouwens dat Ron en Chantal de openingsact gaan doenOf evt. jamai!
Over de Lion King ben ik 't zeker met je eens! Dat van Ciske kan ik nergens vinden, maar boeien! Wordt alleen een beetje gek van die musicalquote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
The Lion King is niet alleen de mooiste musical die ik ook heb gezien (verder alleen maar B&tB en Tarzan), het is sowieso het mooiste en indrukwekkendste dat ik ooit in mn leven heb gezien. En idd Arm land
.
Maar Ciske de Rat gaat de openingsact doen, stond al eerder in dit topic..
Als iemand die kan zingen (en dan bedoel ik wel goed hequote:Op maandag 14 januari 2008 00:16 schreef BVO het volgende:
Zoek nog maar even door Marble, want dit is niets.
Iets dramatich wil ik!!
Zou http://uk.youtube.com/watch?v=qGnl-SLKDB4 niks voor hem zijn?.
Hahaquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:20 schreef Cee het volgende:
Ik vond The Lion King machtig mooi, de eerste 5 minuten zat ik echt op het puntje van m'n stoel en werd je kierewiet want je wist niet waar je moest kijken. Maar 't probleem van de musical naar mijn mening was dat het dat begin daarna niet meer kon overtreffen dus toen zakte m'n aandacht in.
Heeft misschien er ook mee te maken dat ik helemaal in de nok van de tent zat en al die buffels op zo'n ronde ton zag tollen (heeft toch meer effect als je laag en van voren zit, heheh) en achter de struikjes zaten de acteurs elkaar vast te gespen en wist je dus dat ze ieder moment weer een leipe sprong gingen maken.
Jullie gaan wat meemaken als Wicked naar Nederland komt!
De pijn van NOG een Martine Bijl verkrachting zeker?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:20 schreef Cee het volgende:
Jullie gaan wat meemaken als Wicked naar Nederland komt!
"....een korte dag in de smaragdstaaaaaaaaaaaaaaad."quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
De pijn van NOG een Martine Bijl verkrachting zeker?
Die vertalingen van Martine Bijl zijn zo keurig en ethisch correct enzo! Niet aan deze tijd aangepastquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:52 schreef Cee het volgende:
[..]
"....een korte dag in de smaragdstaaaaaaaaaaaaaaad."
"....mensen met rare gezichten wiens dag je niet kan verlichten vertel ik om ze op te fleuren dat ze moeten denken aan gevierde staatshoofden die heel wat beloofden hadden ze hersenen of kennis LAMENIELACHEN ze waren populair ALSJEBLIEFT"
Oh nee. CDP je hebt me gedeprimeerd.
Ah mèn CDP ik ga over 3 weken, lopen we elkaar potverderrie mis!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dat bedoel ik. Daarom ga ik volgend weekend lekker nog een keer naar Kerry luisteren
Jammerquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:57 schreef Cee het volgende:
Ah mèn CDP ik ga over 3 weken, lopen we elkaar potverderrie mis!![]()
Ik ga alleen naar Wicked omdat ik van die 25pond kaartjes weet en een ochtend/middag over heb in mn drukke 4 daagen.. en Kerry nog een keer wil zien in Defying Gravity..tering wat een pijpen heeft dat mens!quote:Alleen ga ik naar Avenue Q en Hairspray, heb Wicked al 2 keer overgeslagen shame on me.
Sterf. Ik moet en zal Idina ooit eens live zien. Ik heb hem nog maar 1 keer met Kerry gezien maar die schijnt ruimschoots over Idina heen te gaan qua stem en performance.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:07 schreef Cee het volgende:
Heb 'm alleen drie keer met Idina gezien.
Ik zou voor Spamalot gaan, maar heb geen van beiden gezien.quote:Heb deze vraag ook aan Marble gesteld, misschien kan je nog een tip geven: Billy Elliot of Spamalot? Ik heb nog 1 potentiele musical-avond over. Die mag gevuld worden.
Mijn Idina moment komt nog welquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:16 schreef Cee het volgende:
En als jij Heroes mensen mag ontmoeten mag ik ook wel eens Idina zien als tegenprestatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |