abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 januari 2008 @ 00:21:17 #251
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_56013548
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  maandag 14 januari 2008 @ 00:22:16 #252
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_56013568
quote:
Op maandag 14 januari 2008 00:20 schreef shiNinG_staR het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=76EmbCtY6i8 voor Nigel
Hairspray .

*wegzapt*
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  ESF Reporter maandag 14 januari 2008 @ 07:12:12 #253
87554 Cee
Welluk?
pi_56016206
quote:
Op maandag 14 januari 2008 00:22 schreef Marble het volgende:

[..]

Hairspray .

*wegzapt*
Marble, klojo! Ga je toetsenbord spoelen!
Deze voor Nathalie.
pi_56021266
Ik weet dat er veel puberale meisjes smsen en dat die dan smsen voor puberale jongens en ik kan me dan nog voorstellen dat ze voor Neil smsen, al zouden ze prive wellicht nooit in de buurt van een kamper komen. Maar waarom gaan ze in hemelsnaam voor Bas smsen? Buiten dat hij niet kan zingen wat dus blijkbaar geen rol speelt, heeft hij een slungelig lichaam, kan niet dansen en is lelijk. Waarom vinden die meisjes hem dan leuk?
pi_56024007
Respect voor iemand die hier iets uit doet.
Pretentieus geneuzel.
  maandag 14 januari 2008 @ 14:41:38 #256
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_56024093
quote:
Oh, ik was te laat, zie ik.

SS, jij wilde Nigel toch http://www.youtube.com/watch?v=HpoOxTPVN6o laten zingen of vergis ik me? . Ik vond het zo'n gekke keuze namelijk . Maar nu ik het weer hoor toch best leuk.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_56024220
quote:
Op maandag 14 januari 2008 14:41 schreef BVO het volgende:

[..]

Oh, ik was te laat, zie ik.

SS, jij wilde Nigel toch http://www.youtube.com/watch?v=HpoOxTPVN6o laten zingen of vergis ik me? . Ik vond het zo'n gekke keuze namelijk . Maar nu ik het weer hoor toch best leuk.
Ja Wat een hilarische versie dit trouwens, met Snape erin .
pi_56055882
quote:
Op maandag 14 januari 2008 14:37 schreef roooosje het volgende:
Ik had kippenvel
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_56057373
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 19:48 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik had kippenvel
Ik heb 'm gezien! Al 4 jaar geleden volgens mij, maar het is zo'n mooie musical! Echt het is de mooiste musical die ik ooit heb gezien in Nederland! Het is zo indrukwekkend met al die dieren en gewoon pure emotie!

Ik verwacht trouwens dat Ron en Chantal de openingsact gaan doen Of evt. jamai!
  dinsdag 15 januari 2008 @ 20:54:50 #260
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_56057527
quote:
Op maandag 14 januari 2008 14:37 schreef roooosje het volgende:
Arm land . Lion King . .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_56057791
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 20:48 schreef Hockeylotje het volgende:

[..]

Ik heb 'm gezien! Al 4 jaar geleden volgens mij, maar het is zo'n mooie musical! Echt het is de mooiste musical die ik ooit heb gezien in Nederland! Het is zo indrukwekkend met al die dieren en gewoon pure emotie!

Ik verwacht trouwens dat Ron en Chantal de openingsact gaan doen Of evt. jamai!
The Lion King is niet alleen de mooiste musical die ik ook heb gezien (verder alleen maar B&tB en Tarzan), het is sowieso het mooiste en indrukwekkendste dat ik ooit in mn leven heb gezien . En idd Arm land .

Maar Ciske de Rat gaat de openingsact doen, stond al eerder in dit topic..
pi_56058104
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 21:05 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

The Lion King is niet alleen de mooiste musical die ik ook heb gezien (verder alleen maar B&tB en Tarzan), het is sowieso het mooiste en indrukwekkendste dat ik ooit in mn leven heb gezien . En idd Arm land .

Maar Ciske de Rat gaat de openingsact doen, stond al eerder in dit topic..
Over de Lion King ben ik 't zeker met je eens! Dat van Ciske kan ik nergens vinden, maar boeien! Wordt alleen een beetje gek van die musical Is niet echt één waar ik heen zou gaan! Vind 't trouwens raar dat ze niet alle oud-Idols die in musicals spelen terughalen (Jim, Jamai, Dewi, Chantal (ja die hoort er ook bij vind ik ) Yuli en zo kan ik nog wel even door gaan!) had ik wel verwacht!
quote:
Op maandag 14 januari 2008 00:16 schreef BVO het volgende:
Zoek nog maar even door Marble, want dit is niets.

Iets dramatich wil ik!!

Zou http://uk.youtube.com/watch?v=qGnl-SLKDB4 niks voor hem zijn? .
Als iemand die kan zingen (en dan bedoel ik wel goed he , niet de Neil/Bas versie ), dan krijgt ie meteen al mijn stemmen!
  ESF Reporter dinsdag 15 januari 2008 @ 22:20:39 #263
87554 Cee
Welluk?
pi_56059768
Ik vond The Lion King machtig mooi, de eerste 5 minuten zat ik echt op het puntje van m'n stoel en werd je kierewiet want je wist niet waar je moest kijken. Maar 't probleem van de musical naar mijn mening was dat het dat begin daarna niet meer kon overtreffen dus toen zakte m'n aandacht in.
Heeft misschien er ook mee te maken dat ik helemaal in de nok van de tent zat en al die buffels op zo'n ronde ton zag tollen (heeft toch meer effect als je laag en van voren zit, heheh) en achter de struikjes zaten de acteurs elkaar vast te gespen en wist je dus dat ze ieder moment weer een leipe sprong gingen maken.

Jullie gaan wat meemaken als Wicked naar Nederland komt!
pi_56060005
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 22:20 schreef Cee het volgende:
Ik vond The Lion King machtig mooi, de eerste 5 minuten zat ik echt op het puntje van m'n stoel en werd je kierewiet want je wist niet waar je moest kijken. Maar 't probleem van de musical naar mijn mening was dat het dat begin daarna niet meer kon overtreffen dus toen zakte m'n aandacht in.
Heeft misschien er ook mee te maken dat ik helemaal in de nok van de tent zat en al die buffels op zo'n ronde ton zag tollen (heeft toch meer effect als je laag en van voren zit, heheh) en achter de struikjes zaten de acteurs elkaar vast te gespen en wist je dus dat ze ieder moment weer een leipe sprong gingen maken.

Haha Ik zat inderdaad in de zaal, tweede rang zelfs volgens mij (één of andere aanbieding) dan maak je het heel anders mee Overal om je heen lopen ze steeds enz! Maar buiten dat is de zang gewoon prachtig! En I <3 gekleurde mensen in musicals
  dinsdag 15 januari 2008 @ 22:29:10 #265
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_56060015
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 22:20 schreef Cee het volgende:
De pijn van NOG een Martine Bijl verkrachting zeker?
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  ESF Reporter dinsdag 15 januari 2008 @ 22:52:16 #266
87554 Cee
Welluk?
pi_56060669
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 22:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

De pijn van NOG een Martine Bijl verkrachting zeker?
"....een korte dag in de smaragdstaaaaaaaaaaaaaaad."
"....mensen met rare gezichten wiens dag je niet kan verlichten vertel ik om ze op te fleuren dat ze moeten denken aan gevierde staatshoofden die heel wat beloofden hadden ze hersenen of kennis LAMENIELACHEN ze waren populair ALSJEBLIEFT"

Oh nee. CDP je hebt me gedeprimeerd.
pi_56060752
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 22:52 schreef Cee het volgende:

[..]

"....een korte dag in de smaragdstaaaaaaaaaaaaaaad."
"....mensen met rare gezichten wiens dag je niet kan verlichten vertel ik om ze op te fleuren dat ze moeten denken aan gevierde staatshoofden die heel wat beloofden hadden ze hersenen of kennis LAMENIELACHEN ze waren populair ALSJEBLIEFT"

Oh nee. CDP je hebt me gedeprimeerd.
Die vertalingen van Martine Bijl zijn zo keurig en ethisch correct enzo! Niet aan deze tijd aangepast ! Joop kan veel betere musicals maken, maar één van de weinige dingen die Albert WEL beter doet is goede teksten (laten) schrijven
  dinsdag 15 januari 2008 @ 22:54:51 #268
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_56060753
Dat bedoel ik. Daarom ga ik volgend weekend lekker nog een keer naar Kerry luisteren
  dinsdag 15 januari 2008 @ 22:55:36 #269
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_56060769
Joop had Martine nooit aan de Disney musicals moeten laten komen en gewoon de rechten v/d liedjes moeten kopen.
  ESF Reporter dinsdag 15 januari 2008 @ 22:57:43 #270
87554 Cee
Welluk?
pi_56060838
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 22:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dat bedoel ik. Daarom ga ik volgend weekend lekker nog een keer naar Kerry luisteren
Ah mèn CDP ik ga over 3 weken, lopen we elkaar potverderrie mis!
Alleen ga ik naar Avenue Q en Hairspray, heb Wicked al 2 keer overgeslagen shame on me.

Trouwens een schande dat Londen (nog steeds?) geen Aida heeft binnengehald.
  dinsdag 15 januari 2008 @ 23:00:31 #271
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_56060907
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 22:57 schreef Cee het volgende:
Ah mèn CDP ik ga over 3 weken, lopen we elkaar potverderrie mis!
Jammer
quote:
Alleen ga ik naar Avenue Q en Hairspray, heb Wicked al 2 keer overgeslagen shame on me.
Ik ga alleen naar Wicked omdat ik van die 25pond kaartjes weet en een ochtend/middag over heb in mn drukke 4 daagen.. en Kerry nog een keer wil zien in Defying Gravity..tering wat een pijpen heeft dat mens!
  ESF Reporter dinsdag 15 januari 2008 @ 23:07:07 #272
87554 Cee
Welluk?
pi_56061091
Ben ook wel benieuwd hoe een andere Elphaba is, dus ik zal hem de volgende keer weer eens gaan bekijken! Heb 'm alleen drie keer met Idina gezien.
Heb deze vraag ook aan Marble gesteld, misschien kan je nog een tip geven: Billy Elliot of Spamalot? Ik heb nog 1 potentiele musical-avond over. Die mag gevuld worden.
  dinsdag 15 januari 2008 @ 23:13:41 #273
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_56061274
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 23:07 schreef Cee het volgende:
Heb 'm alleen drie keer met Idina gezien.
Sterf. Ik moet en zal Idina ooit eens live zien. Ik heb hem nog maar 1 keer met Kerry gezien maar die schijnt ruimschoots over Idina heen te gaan qua stem en performance.
quote:
Heb deze vraag ook aan Marble gesteld, misschien kan je nog een tip geven: Billy Elliot of Spamalot? Ik heb nog 1 potentiele musical-avond over. Die mag gevuld worden.
Ik zou voor Spamalot gaan, maar heb geen van beiden gezien.
  ESF Reporter dinsdag 15 januari 2008 @ 23:16:57 #274
87554 Cee
Welluk?
pi_56061361
Ja daar heb ik niks aan CDP, je moet ze wel zien! Clay Aiken, die gaat vrijdag z'n debuut op Broadway beleven in Spamalot. Ik lach me dood al zonder het te zien.

En als jij Heroes mensen mag ontmoeten mag ik ook wel eens Idina zien als tegenprestatie.
(en Britney Spears zat in 't publiek )
  dinsdag 15 januari 2008 @ 23:21:06 #275
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_56061509
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 23:16 schreef Cee het volgende:
En als jij Heroes mensen mag ontmoeten mag ik ook wel eens Idina zien als tegenprestatie.
Mijn Idina moment komt nog wel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')