Precies, het is al zeldzaam dat meer dan 30% van zijn beslissingen goed zijnquote:Op zondag 8 juni 2008 23:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Had wel een tweede gele kaart moeten geven aan Pogatetz. Maar nu die bijna alles goed heeft gedaan zullen we daar maar niet te lang bij stilstaan
Daar gaan de spelers veel minder respectvol met elkaar om en is de onkunde van de spelers groter. Is eigenlijk moeilijker fluiten vind ik.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:18 schreef Triptamine het volgende:
Nou kan ie ineens wel goed fluiten. Doe dat dan in de eredivisie klaplul
Heeft natuurlijk niets te maken met het fluiten voor een overtreding.quote:Op zondag 8 juni 2008 23:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Daar gaan de spelers veel minder respectvol met elkaar om en is de onkunde van de spelers groter. Is eigenlijk moeilijker fluiten vind ik.
Onkunde van de spelers groter? Jij hebt de wedstrijd niet gezien? Wat een dramaquote:Op zondag 8 juni 2008 23:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Daar gaan de spelers veel minder respectvol met elkaar om en is de onkunde van de spelers groter. Is eigenlijk moeilijker fluiten vind ik.
Wat een onzinquote:Op zondag 8 juni 2008 23:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |