Jij staat gewoon de hele wedstrijd in de middencirkel omdat je het conditioneel niet kunt bijhouden.quote:Op donderdag 3 april 2008 14:52 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nou als ik fluit komen we wel in de buurt denk ik.
meen je hetquote:Op donderdag 3 april 2008 14:50 schreef MarkNMGN het volgende:
Ik vond het dapper van Vink om geen penalty te geven, achteraf de juiste beslissing.
Daar kan ik me zo over opwinden. Er zat nog geen minuut tussen, dan kan je de vorige situatie toch niet vergeten zijn?quote:Op zondag 6 april 2008 13:52 schreef RayMania het volgende:
Fluit vandaag matig tijdens VVV - AZ. Geeft El Hamdaoui geel voor hands, Amrabat doet het daarna ook, maar krijgt geen geel (misschien omdat-ie al geel had?). Behoorlijk inconsequent.
Terechte pingel natuurlijk, maar Amrabat had als Vink consequent was geweest niet meer op het veld gestaan.quote:Op zondag 6 april 2008 13:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
En nu gaf hij een penalty
quote:'Arbiter Vink riep zeikwijf tegen Amoah'
door onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Over de play-offwedstrijd tussen FC Twente en NAC Breda wordt nog lang nagesproken in Breda. Twee rode kaarten en een 3-0 verlies, deed flink wat stof opwaaien na afloop.
Volgens NAC-trainer Ernie Brandts, wiens speler Ronnie Stam 'blinde' riep tegen Pieter Vink, liet de betreffende arbiter zichzelf echter verbaal ook niet onbetuigd. "Kennelijk mag hij Matthew Amoah wel een zeikwijf en een mafketel noemen.”
quote:NAC-speler riep 'blinde' tegen Vink
door onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Ronnie Stam kreeg dinsdagavond in de play-offwedstrijd tegen FC Twente een rode kaart van scheidsrechter Pieter Vink. Volgens NAC-trainer Ernie Brandts riep zijn speler 'blinde' tegen Vink.
Overigens wilde Brands de rode prent van Stam niet goed praten, maar hij hekelde de rol van Vink wel. "Een speler van Twente komt met gestrekt been in op Ronnie, Vink doet niks en dat roept Ronnie 'blinde'. Niet goed natuurlijk, maar als scheidsrechter moet je zoiets ook aanvoelen, ook al is dat moeilijk.”
Ik vond die 2e gele kaart ook belachelijk. Werd Mtiliga een beetje aangenaaid door Denneboom.quote:Op woensdag 30 april 2008 13:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Die vent maakt zich met de week belachelijker. Belachelijke tweede gele voor Mtiliga ook.
Wel leuk voor hem. Ben benieuwd of hij nog een kwartfinale erbij krijgt. Of misschien wel meer?quote:Vink: Fantastische aanstelling
Scheidsrechter Pieter Vink kreeg met de toewijzing van de EK-wedstrijd tussen Oostenrijk en Kroatië waar hij naar eigen zeggen vooraf een beetje op hoopte.
„Dit is een fantastische aanstelling”, aldus de 41-jarige leidsman uit Noordwijkerhout donderdag. „Ik wilde graag een topland of een van de twee gastlanden fluiten.”
Bron: Telegraaf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |