quote:Op woensdag 2 april 2008 23:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Verbaast me niet dat je het weer anders ziet.
Laf.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:25 schreef denthemen het volgende:
En die 2e gele kaart voor die Heerenveen speler die net geel had gekregen, waar bleef die?
Tss, alsof die Fransoos er verstand van heeft. En hij heet Pieter, van Pieter Post you know!quote:Wenger unhappy with Dutch referee
Arsenal boss Arsene Wenger criticised Dutch referee Peter Vink for not giving his side a penalty in the Champions League quarter-final with Liverpool.
"It was a blatant penalty under the eyes of the referee," Wenger told BBC Sport after Vink opted not to penalise Dirk Kuyt's tackle on Alexander Hleb.
"I can understand if the referee is in a bad position but he was five yards away - by coincidence.
"That is a few times now and it is very difficult to take."
eensquote:Op woensdag 2 april 2008 22:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vond dat hij goed floot. Dat moment van Hleb was helemaal geen penalty maar makkelijk vallen van de Wit-Rus. Verder liet hij de wedstrijd lekker de wedstrijd worden door lekker veel te laten voetballen. Hij marchandeerde niet, liet de voetballers in de belangstelling staan, hing het mannetje niet uit. Uitstekende pot wat mij betreft.
Zeker de eerste helft heel sterk. Tweede helft na de beslissing over de penalty probeerde hij beetje te compenseren voor Arsenal.quote:Op donderdag 3 april 2008 10:08 schreef M0NTANA het volgende:
Eigenlijk vond ik Pieter Vink juist heel goed, gisteren!
Ik ook wel; hij liet goed doorspelen en floot niet voor elk wissewasje. Die pingel was discutabel, maar er valt genoeg voor te zeggen om hem niet te geven.quote:Op donderdag 3 april 2008 10:08 schreef M0NTANA het volgende:
Eigenlijk vond ik Pieter Vink juist heel goed, gisteren!
In de CL lijkt het me ook wel makkelijk fluiten, de onkunde van de voetballers om je heen is stukken minder, dat levert minder vreemde situaties op. Verder is het respect onderling groter op het kampioenenbal.quote:Op donderdag 3 april 2008 09:18 schreef borisz het volgende:
[..]
eens
Wat bij de CL wel kan, kan hij in NL niet.
Helaas zou de foutloos gefloten wedstrijd nooit voorkomen.quote:Op donderdag 3 april 2008 13:53 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Die penalty geeft ie niet, terwijl Hleb toch echt geduwd wordt.
Aan de andere kant laat Torres zich vallen, terwijl Clichy hem helemaal niet raakt, geeft ie wel een vrije trap.
Verder een redelijke wedstrijd
Nee, net zoals er nooit een wedstrijd voor zal komen waar er geen kritiek is op de scheidsrechter.quote:Op donderdag 3 april 2008 13:55 schreef Blawh het volgende:
[..]
Helaas zou de foutloos gefloten wedstrijd nooit voorkomen.
Nou als ik fluit komen we wel in de buurt denk ik.quote:Op donderdag 3 april 2008 13:55 schreef Blawh het volgende:
Helaas zou de foutloos gefloten wedstrijd nooit voorkomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |