wist ik serieus nietquote:Pieter Vink, die parttime werkt als rechercheur bij de Amsterdamse politie maar binnenkort overstapt naar het Leidse politiekorps
Ja leuk verhaaltje houdt ie nu van:quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:40 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]Die trainer net: "Mister VVV deed ons de das om"
Ik vind het eigenlijk wel goed dat die tijd bijgeteld wordt. Anders ligt de halve blessuretijd stil met tijdrekken. Wel sneu voor excelsior natuurlijkquote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:40 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja leuk verhaaltje houdt ie nu van:
Ja blessure enzo, bijna geen1 scheids die trekt tijd bij, maargoed hij wel kennelijk
Dan moeten ze dat altijd doen, in de ArenA trekt elke club zeker 15 minuten aan tijd als ze voor of gelijk staan, maargoed dan is het maar 3 minuten extra, dus is natuurlijk bullshit dit, als je 3 minuten aangeeft dan laat je het maar gewoon 3 mintuen zijn anders moet je geen bordon omhoog gaan houdenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:42 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel goed dat die tijd bijgeteld wordt. Anders ligt de halve blessuretijd stil met tijdrekken. Wel sneu voor excelsior natuurlijk
Ja maar dan moeten alle scheidsrechters dat doen, de helft geeft geen extra extratijd hoor, daar gaat het me om, en anderhalve minuut(2) lijkt me wel ietsss lang hequote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:54 schreef TheArt het volgende:
[..]
Doe normaal man. De uitleg van Van Boekel was volstrekt helder. Eigenlijk zou er bij elke voetbalwedstrijd wel minstens een half uur tijd bijgetrokken worden als je kijkt naar de gemiddelde zuivere speeltijd. Maar dat is een ander verhaal.
En Vink floot niet super, maar de uitleg van hem bij de rode kaart van Hofs is duidelijk. De overtreding was niet meer dan een lichte overtreding, maar als je daarna een wegwerpgebaar maakt en de scheidsrechter de pestpleuris toewenst, dan is het natuurlijk afgelopen. Weg van het veld met dat soort mannetjes.
Daarom zeg ik ook dat het een andere discussie is en eigenlijk ook eens gevoerd moet worden, maar hier niet ter zake doet. Van Boekel legt duidelijk uit en geeft perfect aan waarom hij er anderhalve minuut extra heeft bijgetrokken. Dat lijkt me volkomen legitiem.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:59 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja maar dan moeten alle scheidsrechters dat doen, de helft geeft geen extra extratijd hoor, daar gaat het me om, en anderhalve minuut(2) lijkt me wel ietsss lang he
Volgens mij is er geen regel over zuivere speeltijdquote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:54 schreef TheArt het volgende:
[..]
Doe normaal man. De uitleg van Van Boekel was volstrekt helder. Eigenlijk zou er bij elke voetbalwedstrijd wel minstens een half uur tijd bijgetrokken worden als je kijkt naar de gemiddelde zuivere speeltijd. Maar dat is een ander verhaal.
Dat spelers steeds minder ontzag hebben voor de man in het zwart, kan ik wel begrijpen, maar de voorbeelden die ik te zien of te horen krijg, zijn inderdaad verontrustend.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:54 schreef TheArt het volgende:
En Vink floot niet super, maar de uitleg van hem bij de rode kaart van Hofs is duidelijk. De overtreding was niet meer dan een lichte overtreding, maar als je daarna een wegwerpgebaar maakt en de scheidsrechter de pestpleuris toewenst, dan is het natuurlijk afgelopen. Weg van het veld met dat soort mannetjes.
Dat wegwerpgebaar maakte Hofs naar de zijkant, niet echt richting Vink. Hij zegt zelf dat ie niks gezegd heeft, en op basis van tv beelden geloof ik hem wel. En hij keek Vink ook echt niet aan ofzo.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:54 schreef TheArt het volgende:
[..]
Klopt. En een voordeelregel niet door laten gaan...quote:Op zondag 13 januari 2008 00:37 schreef the_legend_killer het volgende:
danko had een penal moeten krijgen
Hij staat er 2 meter naast !
Danko zag een euro liggen.quote:Op zondag 13 januari 2008 00:37 schreef the_legend_killer het volgende:
danko had een penal moeten krijgen
Hij staat er 2 meter naast !
Als je uit zo'n beweging de bal uit frustratie op de grond slaat heb je ook geel. Ik zie niet in waarom je dan van de regel af zou moeten wijken. Dit is bovendien helder gecommuniceerd voor aanvang van het seizoen. En dan zou Vink ook nog eens wat gehoord hebben.quote:Op zondag 13 januari 2008 00:28 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Dat wegwerpgebaar maakte Hofs naar de zijkant, niet echt richting Vink. Hij zegt zelf dat ie niks gezegd heeft, en op basis van tv beelden geloof ik hem wel. En hij keek Vink ook echt niet aan ofzo.
Misschien moeten we Pieter Vink in een schandaal betrekken zodat hij niet op het EK zal kunnen fluiten.quote:Op zondag 13 januari 2008 00:39 schreef Sender_ het volgende:
Wat floot die gozer slecht vandaag.
Maar wie is in NL nou nog wel een goeie scheidsrechter dan?
Een belediging is rood, dat klopt. Maar volgens Hofs zelf heeft hij niks gezegd, en op de beelden is ook niet te zien wanneer hij iets gezegd zou moeten hebben.quote:Op zondag 13 januari 2008 00:39 schreef okee6 het volgende:
[..]
Als je uit zo'n beweging de bal uit frustratie op de grond slaat heb je ook geel. Ik zie niet in waarom je dan van de regel af zou moeten wijken. Dit is bovendien helder gecommuniceerd voor aanvang van het seizoen. En dan zou Vink ook nog eens wat gehoord hebben.
Had uiteraard direct rood voor belediging moeten zijn, maar verwensingen uiten op het voetbalveld is stoer ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |