abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55986207
Gisteren die blunder bij NEC, vandaag een overgevoelige Vink, wat morgen?

Wat een slechte scheidsrechters hebben we in Nederland toch.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_55986219
quote:
Pieter Vink, die parttime werkt als rechercheur bij de Amsterdamse politie maar binnenkort overstapt naar het Leidse politiekorps
wist ik serieus niet
pi_55986224
edit- let eens op je taalgebruik..

[ Bericht 82% gewijzigd door venomsnake op 13-01-2008 00:34:01 ]
pi_55986238
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 23:37 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

wist ik serieus niet
Pietertje is bang geworden na die schwalbe van Farfan zeker
  zaterdag 12 januari 2008 @ 23:40:01 #30
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_55986274
Die trainer net: "Mister VVV deed ons de das om"

[ Bericht 47% gewijzigd door venomsnake op 13-01-2008 00:34:24 ]
pi_55986290
Zojuist weer een scheidsrechter bij Fc Groningen - Excelsior die 1,5 minuut te lang laat doorspelen waarin het winnende doelpunt valt voor Fc Groningen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_55986295
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 23:40 schreef Mike.Strutter het volgende:

[..]

Die trainer net: "Mister VVV deed ons de das om"
Ja leuk verhaaltje houdt ie nu van:

Ja blessure enzo, bijna geen1 scheids die trekt tijd bij, maargoed hij wel kennelijk
  zaterdag 12 januari 2008 @ 23:42:48 #33
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_55986352
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 23:40 schreef Jasza het volgende:

[..]

Ja leuk verhaaltje houdt ie nu van:

Ja blessure enzo, bijna geen1 scheids die trekt tijd bij, maargoed hij wel kennelijk
Ik vind het eigenlijk wel goed dat die tijd bijgeteld wordt. Anders ligt de halve blessuretijd stil met tijdrekken. Wel sneu voor excelsior natuurlijk
pi_55986442
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 23:42 schreef Mike.Strutter het volgende:

[..]

Ik vind het eigenlijk wel goed dat die tijd bijgeteld wordt. Anders ligt de halve blessuretijd stil met tijdrekken. Wel sneu voor excelsior natuurlijk
Dan moeten ze dat altijd doen, in de ArenA trekt elke club zeker 15 minuten aan tijd als ze voor of gelijk staan, maargoed dan is het maar 3 minuten extra, dus is natuurlijk bullshit dit, als je 3 minuten aangeeft dan laat je het maar gewoon 3 mintuen zijn anders moet je geen bordon omhoog gaan houden
pi_55986696
Doe normaal man. De uitleg van Van Boekel was volstrekt helder. Eigenlijk zou er bij elke voetbalwedstrijd wel minstens een half uur tijd bijgetrokken worden als je kijkt naar de gemiddelde zuivere speeltijd. Maar dat is een ander verhaal.

En Vink floot niet super, maar de uitleg van hem bij de rode kaart van Hofs is duidelijk. De overtreding was niet meer dan een lichte overtreding, maar als je daarna een wegwerpgebaar maakt en de scheidsrechter de pestpleuris toewenst, dan is het natuurlijk afgelopen. Weg van het veld met dat soort mannetjes.

[ Bericht 23% gewijzigd door venomsnake op 13-01-2008 00:34:57 ]
pi_55986802
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 23:54 schreef TheArt het volgende:

[..]

Doe normaal man. De uitleg van Van Boekel was volstrekt helder. Eigenlijk zou er bij elke voetbalwedstrijd wel minstens een half uur tijd bijgetrokken worden als je kijkt naar de gemiddelde zuivere speeltijd. Maar dat is een ander verhaal.

En Vink floot niet super, maar de uitleg van hem bij de rode kaart van Hofs is duidelijk. De overtreding was niet meer dan een lichte overtreding, maar als je daarna een wegwerpgebaar maakt en de scheidsrechter de pestpleuris toewenst, dan is het natuurlijk afgelopen. Weg van het veld met dat soort mannetjes.
Ja maar dan moeten alle scheidsrechters dat doen, de helft geeft geen extra extratijd hoor, daar gaat het me om, en anderhalve minuut(2) lijkt me wel ietsss lang he
pi_55987176
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 23:59 schreef Jasza het volgende:

[..]

Ja maar dan moeten alle scheidsrechters dat doen, de helft geeft geen extra extratijd hoor, daar gaat het me om, en anderhalve minuut(2) lijkt me wel ietsss lang he
Daarom zeg ik ook dat het een andere discussie is en eigenlijk ook eens gevoerd moet worden, maar hier niet ter zake doet. Van Boekel legt duidelijk uit en geeft perfect aan waarom hij er anderhalve minuut extra heeft bijgetrokken. Dat lijkt me volkomen legitiem.
pi_55987348
quote:

[..]

Volgens mij is er geen regel over zuivere speeltijd
  zondag 13 januari 2008 @ 00:23:57 #39
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_55987355
quote:
Dat spelers steeds minder ontzag hebben voor de man in het zwart, kan ik wel begrijpen, maar de voorbeelden die ik te zien of te horen krijg, zijn inderdaad verontrustend.

Het wordt tijd dat clubs ook tijd inruimen om spelers een anti-kwaadheidscursus te laten volgen. Het klinkt kinderachtig, maar de reactie van sommige spelers de laatste tijd is inderdaad kinderachtig.
pi_55987465
quote:

[..]

Dat wegwerpgebaar maakte Hofs naar de zijkant, niet echt richting Vink. Hij zegt zelf dat ie niks gezegd heeft, en op basis van tv beelden geloof ik hem wel. En hij keek Vink ook echt niet aan ofzo.
pi_55987673
danko had een penal moeten krijgen

Hij staat er 2 meter naast !
pi_55987713
Gezien de samenvatting floot Vink inderdaad (beslissend) slecht.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_55987734
quote:
Op zondag 13 januari 2008 00:37 schreef the_legend_killer het volgende:

Klopt. En een voordeelregel niet door laten gaan...
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_55987743
quote:
Op zondag 13 januari 2008 00:37 schreef the_legend_killer het volgende:

Danko zag een euro liggen.
  zondag 13 januari 2008 @ 00:39:43 #45
124630 Sender_
Rotterdam echt wel !!
pi_55987747
Wat floot die gozer slecht vandaag.

Maar wie is in NL nou nog wel een goeie scheidsrechter dan?
Gory Gory what a Hell of a way to Die
pi_55987755
quote:
Op zondag 13 januari 2008 00:28 schreef Zjakkie het volgende:

[..]

Dat wegwerpgebaar maakte Hofs naar de zijkant, niet echt richting Vink. Hij zegt zelf dat ie niks gezegd heeft, en op basis van tv beelden geloof ik hem wel. En hij keek Vink ook echt niet aan ofzo.
Als je uit zo'n beweging de bal uit frustratie op de grond slaat heb je ook geel. Ik zie niet in waarom je dan van de regel af zou moeten wijken. Dit is bovendien helder gecommuniceerd voor aanvang van het seizoen. En dan zou Vink ook nog eens wat gehoord hebben.

Had uiteraard direct rood voor belediging moeten zijn, maar verwensingen uiten op het voetbalveld is stoer ofzo.
  zondag 13 januari 2008 @ 00:40:13 #47
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_55987765
quote:
Op zondag 13 januari 2008 00:39 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Danko zag een euro liggen.
Hij wordt heel duidelijk weggetikt.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  zondag 13 januari 2008 @ 00:43:06 #48
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_55987839
quote:
Op zondag 13 januari 2008 00:39 schreef Sender_ het volgende:
Wat floot die gozer slecht vandaag.

Maar wie is in NL nou nog wel een goeie scheidsrechter dan?
Misschien moeten we Pieter Vink in een schandaal betrekken zodat hij niet op het EK zal kunnen fluiten.
pi_55987926
De arbitrage had een bovengemiddeld aantal missers. Dat is wel zorgelijk. Zeker zo'n grensrechter mag niet tweemaal dezelfde fout maken, en de scheids die er dan ook nog intuint
pi_55987975
quote:
Op zondag 13 januari 2008 00:39 schreef okee6 het volgende:

[..]

Als je uit zo'n beweging de bal uit frustratie op de grond slaat heb je ook geel. Ik zie niet in waarom je dan van de regel af zou moeten wijken. Dit is bovendien helder gecommuniceerd voor aanvang van het seizoen. En dan zou Vink ook nog eens wat gehoord hebben.

Had uiteraard direct rood voor belediging moeten zijn, maar verwensingen uiten op het voetbalveld is stoer ofzo.
Een belediging is rood, dat klopt. Maar volgens Hofs zelf heeft hij niks gezegd, en op de beelden is ook niet te zien wanneer hij iets gezegd zou moeten hebben.

En dat je geel krijgt omdat je een bal op de grond gooit, dat moet gewoon afgeschaft worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')