Niet vervelend bedoeld maar waarom neem je dan een duurdere kaart van de rabobank?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:37 schreef OVLOV het volgende:
Bedankt voor alle hulp.
Ik ga dan sowieso dat wat Wexy zegt doen: 100% terug betalen per maand.
Die wirecard wordt niet geaccepteerd op de site waar ik dingen wil gaan kopen dus gaan we voor de RaboCard van Rabobank.
een site die geen mastercard ondersteund???quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:37 schreef OVLOV het volgende:
Bedankt voor alle hulp.
Ik ga dan sowieso dat wat Wexy zegt doen: 100% terug betalen per maand.
Die wirecard wordt niet geaccepteerd op de site waar ik dingen wil gaan kopen dus gaan we voor de RaboCard van Rabobank.
Nee zoals mijn voorgang(st)er zal zegt,quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:47 schreef OVLOV het volgende:
hoef ik dan niet nieuwe rekening bij ing te openen?
Dat is van de easy idd de limiet.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:51 schreef OVLOV het volgende:
Maar stel nou ik wil gaan handelen over internet, inkoop/verkoop.
Dan zit ik natuurlijk snel aan mijn 2.000 euro (als het goed gaat) dat is toch het limiet?
Oke, bedankt voor je duidelijke antwoord!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Qua krediet wel, geloof ik. Maar ik heb ooit eens gebeld, moest voor een groep e.e.a. betalen in het buitenland. De vrouw aan de telefoon zei dat ¤2.000 de kredietlimiet was, maar stel dat ik er vooraf ¤10.000 op zou storten, dat ik die dan makkelijk op één dag kon uitgeven. Aan de besteding zit dus geen limiet, mits je voldoende saldo hebt.
Overigens wel iets om rekening mee te houden: mocht je CC gejat worden, dan is je positieve saldo (in het voorbeeld dus die ¤10.000) niet verzekerd! Alleen het bedrag dat aan krediet op te nemen is, is verzekerd, de rest is eigen risico.
Hey clown, Wirecard = Mastercard.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:37 schreef OVLOV het volgende:
Hoe werkt die wirecard dan?quote:Op zondag 13 januari 2008 21:26 schreef brooklynzoo het volgende:
[..]
Hey clown, Wirecard = Mastercard.
Doe nou maar gewoon: www.wirecard.com
je opent een rekening,quote:
Best interessant.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Same here. De Rabocard kost een paar tientjes per jaar, de INGcard (easy) kost een tientje per jaar, eerste jaar zelfs gratis geloof ik.
Wat is een cvc2 code en wat kost een wirebank per jaar?quote:Op zondag 13 januari 2008 21:43 schreef mschol het volgende:
[..]
je opent een rekening,
stort geld naar WireBank toe (de NL rekening even opzoeken) o.v.v. je rekening nummer volgens mij
vervolgens krijg je dan in je control panel een mastercard nummer toegewezen inclusief een cvc2 code
je betaalt 1 euro ofzo per storting op je wirecard. Open gewoon een account en zie hoe het werkt.quote:Op zondag 13 januari 2008 22:06 schreef OVLOV het volgende:
[..]
Wat is een cvc2 code en wat kost een wirebank per jaar?
Of moet je per transactie betalen?
cvc2 is een beveiligingstechniek op de CCquote:Op zondag 13 januari 2008 22:06 schreef OVLOV het volgende:
[..]
Wat is een cvc2 code en wat kost een wirebank per jaar?
Of moet je per transactie betalen?
wie wil er nou een kaart hebben als je em alleen gaat gebruiken voor internetbetalingen?quote:Op zondag 13 januari 2008 23:02 schreef OVLOV het volgende:
De verzendkosten voor de kaart zijn al 5euro...dat boven op de "hogere" transactie kosten van de Wirecard vergeleken met de INGeasy die ook nog eens het 1e jaar gratis is...weet ik het wel
Ik had een uitzendcontract.. 0uren contract en hoefde alleen mn loonstrook te sturen.quote:Op zondag 13 januari 2008 23:03 schreef mschol het volgende:
[..]
wie wil er nou een kaart hebben als je em alleen gaat gebruiken voor internetbetalingen?
daarbij komt: die IGNeasy zal een toetsing aan het BRK te tiel uitvoeren...
als je daar dus negatief in staat zal je em waarschijnlijk niet krijgen (waarschijnlijk ook niet wanneer je geen vaste baan heb)
ik ben momenteel werkloos.. (maar ontvang wel stufi)quote:Op zondag 13 januari 2008 23:11 schreef Wexy het volgende:
[..]
Ik had een uitzendcontract.. 0uren contract en hoefde alleen mn loonstrook te sturen.
daar heb ik geen ervaring mee...quote:Op zondag 13 januari 2008 23:30 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben momenteel werkloos.. (maar ontvang wel stufi)
m.a.w. geen CC mogelijkheid aangezien je toch moet werken
TS maakt zich al zorgen over de limiet van 2000 euro die TS mogelijk in de toekomst te laat zou kunnen zijn..quote:Op zondag 13 januari 2008 23:30 schreef mschol het volgende onder het vorige bericht:
daarbij komt ook nog dat ik een enkele keer een internetaankoop doe dus, voor mij, zouden de kosten van een normale kaart (10 euro p/j) niet opwegen tegen de minimale kosten van de wirecard.. (want het lijkt duur, maar in de praktijk valt dat best mee)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |