quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:39 schreef Brighteyes het volgende:![]()
Ik vond het geknijp!
Niet omdat iedereen Bas nou slecht vindt, ik vond het gewoon echt niet goed... Mss niet vals, maar gewoon niet goed.
Zou Gordon gaan voor reverse-psychology? Om te proberen dat er minder sympathy stemmers komen?
Dat zou er ook achter kunnen zitten inderdaad.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:39 schreef Flyduck het volgende:
[..]
Ja, goed commentaar = weinig stemmen... nieuwe tactiek van Gordon
Dat dacht ik eerst ook maar toen ging hij weer zeggen dat hij geen solo carrière moet ambiëren en daarmee gooit hij weer z'n ruiten in.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:39 schreef Brighteyes het volgende:
Zou Gordon gaan voor reverse-psychology? Om te proberen dat er minder sympathy stemmers komen?
Jij kiest ook altijd het lelijkste kitten uit het nestje ?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:38 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik heb iets met kneusjes.
Zie je! Gordon zegt het ook, die eerste tonen waren om aan te horen!!
Yep. Maar:quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:39 schreef Brighteyes het volgende:
Mag hopen dat het werkt en dat Mirjam er geen slachtoffer van gaat worden.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:40 schreef Tinkepink het volgende:
Erik snapt niet dat Gordon op deze manier de sympathiestemmers de wind uit de zeilen wil nemen.
Hij zei het nog gewoon bijna: "Ja, maar hoe positiever we zijn, ..... "quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:40 schreef Tinkepink het volgende:
Erik snapt niet dat Gordon op deze manier de sympathiestemmers de wind uit de zeilen wil nemen.
Het trieste van alles is dat sommigen nog betaald krijgen om van die wanprestaties (ik noem bv styling) te leveren.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:41 schreef PeRi het volgende:
Ik vind het altijd zo stom, dat ze complimenten gaan geven aan de mensen om hun heen. Die mensen doen toch gewoon hun werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |