Het ziet er goed uit hoorquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:00 schreef ico_nld het volgende:
Benodigdheden:
-5 mm beukenplaat van +/- 1.35m x 1.60m (ik heb meerdere platen samengevoegd
-Schroeven + pluggen
-20 LP hoezen
-Lijm
Resultaat hieronder. Het is niet perfect, maar voor mijn eigen hobby-kunsten alleraardigst
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:38 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Het ziet er goed uit hoor![]()
Begrijp ik nou goed dat je plastic hoezen op hout hebt gelijmd en daar de papieren hoezen in hebt gedaan?
foto van mijn elpee-muur:
foto plaatsen lukt volgens mij niet, ik zie tenminste een kruisje. Anyway, hij staat ook in mijn fok-fotoboek.
Jij postte dit:quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:55 schreef Angel-A het volgende:
Dank je wel!
(waarom kan ik dat nou niet?)
Jep, heb plastic hoezen gelijmd op het houten blad . Niet ideaal, maar met spijkers / punaises scheurt het uit denk ik zo. We zullen zien of het beklijft.Vind het zonde om de kartonnen hoezen direct te lijmen / plakken op de muur.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:38 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Het ziet er goed uit hoor![]()
Begrijp ik nou goed dat je plastic hoezen op hout hebt gelijmd en daar de papieren hoezen in hebt gedaan?
foto van mijn elpee-muur:
[ afbeelding ]
foto plaatsen lukt volgens mij niet, ik zie tenminste een kruisje. Anyway, hij staat ook in mijn fok-fotoboek.
Dit zijn hoezen waarbij je 4 elpees onder elkaar er in kan doen. bovenaan zitten twee oogjes om ze op te hangen. Ik heb vier van die hoezen naast elkaar aan een gordijnrail gehangen. Die kun je in een gootje bovenin schuiven. De oogjes gebruik je dan niet. De rail hangt met een paar schroefhaken aan de plint bij het plafond.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:15 schreef ico_nld het volgende:
Gaaf hoor, hoe heb jij ze opgehangen? Ik kan het net niet goed zien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |