Dan zou ik ze niet vastspijkeren. Als je dan gaat verhuizen is je muur gatenkaas. Gewoon 1 of 2 tesa powerstrips ofzo.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:33 schreef ModernTalking het volgende:
De allergoedkoopste (maar natuurlijk zéker niet de mooiste) manier is gewoon zo'n plastic beschermhoes eromheen doen en daar dan een spijkertje door halen...
Dat vind ik wel mooi ja! En tenminste betaalbaar. Zijn ze nog ergens anders te verkrijgen? In de buurt van Den Haagquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:13 schreef HAL9000S het volgende:
Mijn LP-muur:
Kun je bij de waaghals in nijmegen halen.
Volgens mij alleen bij de waaghals, maar als je ze mailt dan sturen ze die units wel voor je op.quote:Op zondag 13 januari 2008 14:12 schreef KneiterS het volgende:
[..]
Dat vind ik wel mooi ja! En tenminste betaalbaar. Zijn ze nog ergens anders te verkrijgen? In de buurt van Den Haag.
Die van Pirke zijn inderdaad heel erg mooi, maar ik wil er wat meer ophangen en dan wordt het gewoon te gek.
Het is op te sturen, velen zijn je al voorgegaan hier op het forumquote:Op zondag 13 januari 2008 15:20 schreef Idioteque het volgende:
Hmm, ziet er mooi uit! Hopelijk is het inderdaad op te sturen, ik woon namelijk behoorlijk ver van Nijmegen vandaan.
Nice!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:16 schreef Kwyjibo het volgende:
Op mijn slaapkamer heb ik ook wat vinyls aan de muur hangen. Alle in een zwarte frame van Pirke. Het ziet er erg strak uit!
[ afbeelding ]
Hehe natuurlijk niet dat gaat geleidelijk dus dat zie je niet op het eerste oogquote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:11 schreef HAL9000S het volgende:
Mijn hoezen zitten in plastic dus dat verkleuren gaat niet zo snel. Ik merk er na 2 jaar ofzo iig niks van.
Ach... de hoezen zullen er best wat onder lijden, maargoed... een muur vol met kleine kunstwerkjesquote:Op woensdag 16 januari 2008 00:10 schreef sjefhoelenpapers het volgende:
[..]
Hehe natuurlijk niet dat gaat geleidelijk dus dat zie je niet op het eerste oog
Ziet er goed uit dat zeker.quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:15 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ach... de hoezen zullen er best wat onder lijden, maargoed... een muur vol met kleine kunstwerkjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |